pfffft ik wou dat ik dan zo kon zeggen ik ga helemaal in de stres dr van meer nog als de vorige keer zelfs en dat had ik echt niet verwacht van mezelf!
nou mn dochter is nu 2,5 en al die tijd hebben we niks gedaan om het tegen te gaan en nu het laatste half jaar echt weer intensief zeg maar maar mn dochter heeft ruim 3 jaar op zich laten wachten met daarvoor 1 MK
Zoals jullie merken ben ik er helemaal niet nuchter onder...maar voel een heel bekende zeur nu onderin de rug..kan nog wel een paar dgn duren, maar dit is denk een signaal dat het er aan zit te komen.
ja dat had ik ook rugpijn en dat heb ik nooit dus voor mij ook weer n teken dat t raak was maarrrrr dat was t dus niet echt gek hoe je lichaam je voor de gek kan houden
oke wij zijn nog niet zo lang bezig we zijn in september getrouwd en toen ben ik ook gestopt met de pil
das nog niet zo lang idd maar als je eenmaal bent begonnen dan duurt iedere maand dat t nog niet is te lang
ja dan heb je echt geluk dr zijn ook met 36 of meer die van mij WAS meestal 30 dagen en nu dus in ene 25 dagen
Nou hier ben k weer na een dag zwoegen.. Heb vanmiddag 3 uur lang hele erge ongi krampen gehad en felle steken.. Dacht echt dat k ongi zou worden... Nu is t sinds 4 uur vanmiddag weer helemaal weg maar merkte net wel dat k weer wat meer afscheiding heb..(wat vanaf 5dpo helemaal droog). en de afscheiding is geelig?!? Niet donker, heel lichtjes. Ik heb altijd een lf van 13 à 14 dagen dus denk niet dat t 'echte' ongikrampen waren... Vanmorge natuurlijk die negatest.. Beetje jammer maar mag dr niet teveel aan hangen.. K ga vrijdag pas weer een testje wagen op13dpo.. Maar vorige zwangerschap pas op 17dpo positief getest dus zolang t bloed wegblijft is t prima zooo dat was mijn dag... Heb k hier nog belangrijke dingen gemist?