NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    hey,

Ik heb even niet meegekregen of er positieve testers tussen zaten gisteren.....sorry....
    Hier maandag bruinverlies gespot....daarna helemaal niet meer. Heel vreemd. Nog even wachten en dan weten we meer....maar dat duurt zo lang.

2. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm, hier nog zo'n sneeuw witte test. Maar er is nog hoop en anders volgende maand nieuwe kans. Ga de volgende ronde wel tempen. Hoe doen de dames die kids hebben dat, want gebroken nachten schijnen het verloop te verstoren? Komt nog bij dat de oudste 's ochtens vaak aan mijn bed staat en die vindt het raar als ik Dan meteen een thermometer grijp. Hij is altijd snel bezorgd. Daantje, hoe doe jij dat met je meiden?

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    #2703 mel05, 22 dec 2010
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
    Berenbotje, spannend hoor! Wachten duurt inderdaad erg lang! Hopelijk wordt het lange wachten beloond!

Doudou, waarschijnlijk was je gewoon te vroeg met testen! Tempen lijkt mij ook lastig als je kinderen aan je bed staan! Of je zou de wekker een kwartier eerder moeten zetten..

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Haha maakt niet uit hoor, ben daar niet zo moeilijk in. Moet wel heel toevallig zijn dat iemand mij 'herkent'. Woon vlak bij t station.

5. Esthertie

Good morning!!

@mel Jeetje nog steeds geen bloed bij jou, misschien zou het dan toch....?? En het zou leuk zijn ales we alle 4 op de 21e in het roze komen te staan :)

@Doudou Je hebt nog even hoor, misscien was je inderdaad te vroeg.

@berenbotje Dat bruine bloed zou best innestelingsbloed zijn, heb ik ook 2 dagen gehad. Op 11-12 dpo

@Mothertobe Denk dat het bruine bloed bij jou misschien ook innesteling is. En een licht streepje is ook een streepje he. Wanneer is je nod? (zet ik je meteen in de lijst erbij)

@MissC Bijna testen!!! Heb je verschijnselen?

@bren Ga jij nou vandaag of morgen testen??

@Daantje Schoonmaken is best pittig inderdaad, soms wodt dat onderschat. Maar je moet natuurlijk zelf aangeven als het niet meer gaat of te zwaar wordt. Goed naar je lichaam luisteren. Heb jij verder nog 'klachten'? Ik heb nergens last van alleen af en toe wat maagzuur.

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @all: Goeiemorgen!!!
    Voor de testers: Succes vandaag..
    De meiden die ongi zijn geworden: getsie en op naar de volgende ronde ;)

7. Esthertie

@karine Ga jij vandaag testen? (weet niet of je dat nou al gedaan had voor je nod..)

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Esthertie: Nee ik heb nog niet getest ;) Ik ga ook nog niet testen, ik wacht "gewoon" af... (Nou ja... gewoon....) ;) :D

9. Esthertie

@karine Spannend hoor en zo gewoon is dat voor velen niet hahaha Maar ik neem aan dat je bij een x aantal dagen over tijd je toch wel een test gaat doen?

10. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Goeiemorgen Ladies,

ik heb niet alles teruggelezen het was weer zoveel ;). en ik zit vandaag alleen op kantoor dus kan ook niet heel de dag hier zijn:( (dat is eigelijk ook niet de bedoeling he :p)

hebben er nog meiden getest???? hebbe we er roze bij ????

ik ben sinds ik wakker ben ontzettend misselijk en heb steeds wat gele afscheiding (sorry voor de vieze praat zo sochtends vroeg)

ik word nu onderhand wel panisch van mezelf.. slaap haast niet meer :(

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    @karine
    Heb je al wel klachtjes die kunnen duiden op een zwangerschap?

Succes aan alle testers! Ik duim voor roze!

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Spannend Engeltje, ik hoop zo dat het raak is voor je!!

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Diana
    Ja mijn periode's zijn helaas zo lang:( Maargoed wat doe je eraan...

@ Rest
    Ik las dat er mensen gingen testen vandaag!!!

en.... wil iemand me een portie nuchterheid toesturen?!? Ik wordt helemaal GEK hier.... na ongi wil temp niet dalen en ik blijf misselijk en duizelig!!! Ik ben nu al 16 dagen draaierig..... pffff

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens.....

GOEDEMORGEN!!!!!!!

15. Esthertie

@ Engeltje Dat klinkt toch echt wel alsof er iets gaande is..

@Ess Ga jij vandaag niet testen?

@Mel Hier is een heeeeeeeele berg nuchterheidvoor je. Misselijkheid en duizelig kan van spanning/stress komen

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je..... enne neem nog een koppie koffie;) ik ben gekko;)

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Het is ook niet makkelijk het niet-testen, maar ik moet van mezelf, omdat ik me anders gek maak met nega-testen...
    (Had bij zoonlief weinig HCG)

Eigenlijk niet echt klachtjes... Nu zijn de meeste klachten óók vaak tekenen van een komende ongi, dus blijft moeilijk...
    Wat ik wel heb is iets gevoeligere (*)(*)... Maar voor de rest nog niet zo op gelet om mezelf niet gek te maken ;)

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik hoop het ook Es22

Esthertie: ik wilde het steeds niet zeggen want als het niet zo is, voel ik me knap lullig.. maar ik voel me wel zwanger :)

Karine: wanneer ga jij testen dan? tot je echt een week overtijd bent? dus bij je zoontje had je ook een late posi test ?

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Daantje1, Wat een stabiel kaartje heb je na je ei. Mijne ziet er ook zo uit maar door jou kaartje krijg ik weer een beetje hoop haha. Toch een zwanger kaartje die op mijn kaartje lijkt :) had de hoop even opgegeven namelijk. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Rest van de zwangere dames, ook gefeliciteerd!!

Nu maar hopen dat er nog meer mogen volgen dus suc6 voor diegene die nog mogen testen deze maand :)

20. Esthertie

@gekko Sorry!!!!!! Komt door de zwangerschap he, word je een beetje klunsig van :)

@karine Goed van je en als je weet dat je weinig hcg hebt kan je inderdaad beter nog even wachten.

Ik heb de 10e een afspraak bij de vk en mag daarna meteen een echo. Joepie!! Het wachten gaat hier dus ook weer beginnen.

Deel Deze Pagina