NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hou op!!!! Ik heb nu al vet haar (stond er al versteld van..ga bijna elke dag nl..maar misschien komt het daar ook wel door..) Haha

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden, ben ff boodschappen aant doen!!

3. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zit nu al drie dagen achter elkaar een super leuk vinkje in mijn achtertuin...

En iedere keer als ik het beestje op de foto wil zetten.... vliegt ie weg!!!!
    :x:x:x:x

Ik blijf achter de comp zitten (midden huiskamer) en beweeg heel weinig!!!

Nog nooit een vogel gezien die zo fotoschuw is als deze!!!:x:x:x

(heeft iemand lijm voor me;))

4. harma00

harma00 Lid

Dec 12, 2010
    84
    0
    0
    Hee dames, nou ik ga ervan uit dat ik morgen gewoon ongesteld word:( Net weer een testje gedaan (kon het niet laten) en was weer negatief:( Pff zonde van het geld!
    Ik kan het echt niet bijhouden hoor alle berichten, maar voor iedereen die nog gaat testen succes;)

5. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    Ik zag een heel mooi testje voorbij komen. Gefeliciteerd!
    Voor alle nog wachtende....slopend....phoe....
    Al die onzekerheid is niks voor mij.

Ik had tot een paar dagen geleden het gevoel dat ik zwanger was....nu heb ik dat gevoel niet meer. Frustrerend....
    Mocht het deze ronde niks worden, ga ik de volgende ronde weer met ovulatietesten aan de gang.

6. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    @harma00, ik ken het hoor. Hier ligt ook een testje te wachten...als ik nu test, kon het wel eens veel te vroeg zijn.
    Ik wil vrijdag toch testen...ook al is het nog zo vroeg. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik ook voor NOD positief....

7. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    @ Mel.... Aaaaah balen dat je test negatief was!!! Maar ja, zo lang je niet ongesteld bent.... :)

@ All, doordat ik gisteren een kerstborrel had kon ik de hele middag en avond niet online komen, heb niet alles teruggelezen, maar hoop niet dat ik essentiele dingen heb gemist. Een ding zag ik wel; Brunette, gefeliciteeeerd!!!!! Voor de rest nog spannende ontwikkelingen?

Hier is 't nog steeds vaaaaaaaaaaaaaag. Nog steeds bruinverlies, maar vanochtend na het plassen (eens een ochtend geen test gedaan, knap van me he :D) dat er onderin de wc (vies verhaal dit) 2 kleine dingetjes lagen. Geen idee wat dat was?! Kon 't niet goed zien en ja, daaaag, ga 't er ook niet uithalen. Ik balen dat ik niet zo'n wc heb waar je eerst gewoon ergens op plast en het dan doorspoelt, bij mij gaat alles gelijk onderin het water... Helaas. Hahaha, wat een gesprek dit. Maar goed, dus geen idee wat ik allemaal moet denken. Heb wel sneller vet haar, maar volgens mij komt dat doordat ik 's nachts vaker zweet door dikke deken!

XX

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Hier nog iemand, die het zenuwslopend vindt. Ik ga niet testen, omdat ik steeds ongikrampen voel. Verder geen andere kwaaltjes, dus voel me ook totaal niet zwanger. Ik betrap me er wel steeds op dat ik fantaseer hoe het zal zijn als ik straks mijn familie mag vertellen dat het is gelukt. Alleen komt er dan direcht een stemmetje in mijn hoofd achteraan: hou op, doen niet zo stom! je wordt gewoon ongesteld hoor!!!

@gekko: wat leuk, een vinkje in de tuin! zal een mooi gezicht zijn, zo in de sneeuw!

9. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@harma Jammer dat hij niet roze wordt :(
    @Madeliefje Word helemaal gek van dat haar, t is zo'n klus om t te wassen.
    @Gekko Je moet ook net als een kat heel langzaam er naar toe bewegen, ben benieuwd naar de foto (als het lukt)..

10. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aily heb je niet eens een foto gemaakt;):p

Wel goed dat je niet hebt getest... Volgens de berekeningen is dat allemaal veel te vroeg...;)

11. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Esthertie.... alsof ik dat nog niet geprobeert heb!!! Hahahaha... zodra ik inzoom....zoef weg vogeltje!! Arg....

Als ik dat kleine rode duiveltje op de geheugenkaart heb laat ik m natuurlijk zien:D Het is een mannetjes vink... en af en toe zet ie de veertjes op zijn kop recht overend, net een kuifie

12. Esthertie

@Aily Het blijft zo raar bij jou joh, wel goed dat je niet weer getest hebt. Het zou kunnen dan je eitje wel bevrucht is geweest maar er op de weg naar de baarmoeder of tijdens de innesteling iets fout is gegaan. En dat dit het bruine bloed (met stukjes) veroorzaakt. Laatst een stukje over gelezen.

@Ess Ik had ook alleen ongi krampen, maar die duurder langer dan normaal 2-3 dagen en verder eigenlijk geen klachten....

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

Dec 30, 2009
    3,374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedemorgen meiden

@daantje hopelijk mag je zus vandaag weer naar huis.
    en die morfinepomp ken ik wel zelf ook aangelegen eerst pomp die continu bleef pompen en ook een tijdje gelegen aan een pomp waar ik het zelf kon regelen met de knop.

waren geloof ik een paar die wilde weten wanneer ik ging testen.
    als de rode duivel niet komt ga ik denk ik morgen testen.
    al wil mijn vriend dat ik wacht tot vrijdag hij is dan vrij en wil samen de test doen hihi.
    dus ik weet nog niet zeker morgen of vrijdag.

zag ergens een mooie test voorbij komen gefeliciteerd :D
    en voor de gene die nog meer posi hebben getest vandaag gefeliciteerd :D:D

en voor de gene waar de rode duivel toch op bezoek is gekomen balen hopelijk volgende ronden wel raak

liefs brenda

14. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    @Esthertie: maar had je dan ook echt ongikrampen alsof het elk moment door kon breken? Ik heb nl wel vaker "buikpijnen" voordat ik ongi wordt, maar aan een bepaalde buikpijn kan ik voelen dat het er echt aan komt. Nou, en die buikpijn heb ik nu dus sinds gisteren. Alleen het gekke is dat dit soms weer wegzakt...

15. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Spannend Brenda, nog 2 nachtjes slapen...;)

16. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bren

wacht lekker op het samen doen met je man.... als het dan raak is!!!

17. Esthertie

@Ess Ik had heel soms buikpijn/krampen en wist dan meteen dat het er binnen een dag aan kwam. Nu duurden ze langer maar voelde wel hetzelfde, vandaar dat ik het raar vond.

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

Dec 30, 2009
    3,374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @gekko ja is wel het leukste om samen te doen.
    maar nog een dag langer wachten pfffff hihihi
    miss wel beter omnog een dag te wachten.
    schild miss wel een test te doen.
    we gaan het zien spannend is het wel.

19. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    goedemorgen dames!!!!
    ik heb echt super last van mijn ongie op het moment!!!
    ik was vergeten hoe een pijn dat doet zonder pil!!
    ik ben vanaf 20 okt gestopt en vorige x niet zo'n last gehad.
    ik zat gister zo te balen dat ik mezelf hebt voorzien van een mooie set kerstnagels, dus die zien er weer toppie uit met de kerst!!!
    alle zwangere gefeliciteerddddddd

20. Lunacy

Lunacy Actief lid

Dec 14, 2010
    475
    0
    16
    Pfff, god hoor...

Ik heb toch een test gedaan eergisteren (sorry voor het niet luisteren Estherthie :p) en die was negatief natuurlijk omdat het toch echt te vroeg was... Volgens de omschrijving kon ik het überhaupt nog niet testen en heb ik een tientje verspild. Maar ach, haha. Nu is het drie dagen voordat ik ongesteld word (cyclus van 28 dagen) en ik vond gisteravond rozige streepjes (??) in m'n slijm... Ik heb het idee dat ik ongesteld word, maar ik ben altijd erg regelmatig en heb dit dus nooit... De ongesteldheidsklachten zijn nu alleen weg. Normaal krijg ik elke maand een soort doorbraak en ben ik donkerrood, prachtig helder bloed aan het stromen. Een dag lang, daarna ben ik meestal klaar of heel licht bruinig. ;)

Ik zou toch niet doordat ik er teveel mee bezig ben m'n hele cyclus overhoop gooien? :(

Share This Page