NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Madelief

Hahahaha.... klinkt bekend... Rij jij ook nog een keer naar de stort voor de kerst?

Wij waren net verhuisd en hebben een "kinderkamer" al klaar;) Al staat hij nu vol met ladders, verf en boor en schuurmachines:p
    Onze eigen kluskamer

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Madeliefje En komt er dan meteen een babykamer vrij? Vorige keer was ik al begonnen met de babykamer (beetje opruime, vloer leggen) Nu wacht ik echt met alles tot 12 wk.

@Aysha Aha, kan me voorstellen als je al even bezig bent dat je dan niet het gevoel hebt dat de ingreep 'gelsaagd' is. Je verschijnselen klinken wel positief.
    Ik had 2 dagen voor dpo een knalroze test.

@Gekko Weet je zeker dat dit niet hele vroege nesteldrang is ;)

3. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Esthertie
    Nee, ja ik geloof dat ik het wel zeker weet..... Ben bezig met de laatste dozen uitpakken... (ruimt heerlijk op)
    db heb ik altijd een paar keer per jaar zo'n nestdrang, al vanaf mijn 12e

4. Aysha

Aysha Lid

Dec 21, 2010
    42
    0
    0
    Gekko en Madelief, succes met opruimen. Ik ben gelukkig net klaar.

De test die ik heb liggen is van zwanger&kids. Heeft iemand die wel eens gebruikt?

5. bren79

bren79 Fanatiek lid

Dec 30, 2009
    3,374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    wij hebben net het hele huis leeg gemaakt we moesten eruit voor renovatie heerlijk zo`n opruiming veel spul gelijk container in. straks als het klaar is kunnen we alles weer lekker opnieuw inrichten en gelijk een kamertje maken voor als ik zwanger ben/word :D

6. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @Bren79: Heerlijk zo'n renovatie!!!! Dan heb in ieder geval als je er weer terug in kan een mooi, schoon huis wat je weer helemaal opnieuw in kan richten :D:D Toppie!!!
    Ook hier moeten wij het doen met schuiven van spullen en deel-voor-deel-opruimen... Wordt je ook wel moe van hoor :D:D:D

7. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Mel05/Aily/Lex/Engeltje: Hoe is het nu met jullie??? Weten jullie al iets meer?? Hebben jullie al iets meer duidelijkheid???

@Madeliefje: Zou je wel zo vroeg gaan testen?? Je banner geeft aan dat je nog 6 dagen tot je NOD moet... Pfff.. Ik zou dat eigenlijk ook nog wel knap vinden... :D ;)

8. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Leuk he opruimen doe ik ook steeds met de zolder! haha
    de bijkamer (babykamer) staat sinds we er wonen (een jaartje) al leeg klaar voor de beeb :D

in de kast staan zelf al luiers en er hangt 1 pakje :)

meiden, ik ga nu naar huis, voel me niet lekker, ik denk niet dat ik er vanavond ben, misschien morgen

veel plezier met kletsen jullie :) liefsss

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

Dec 30, 2009
    3,374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @karine ja dat is zeker lekker je moet nu wel dus in een keer alles goed aanpakken en dan straks helemaal opniuw beginnen in een schoon fris en opgeknapt huis. kamer voor kamer is vaak alleen maar boel verschuiven ja maar ja ach moet zo nu en dan wel gebeuren he maar moe word je daar zeker van. maar als dan weer klaar is geeft het ook weer een lekker gevoel.
    nou in elk geval s6 meiden die daar mee bezig zijn

10. bren79

bren79 Fanatiek lid

Dec 30, 2009
    3,374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @engeltje wij hebben ook al een aantal baby spullentjes een paar rompertjes en tutels speentjes sokjes zo lief allemaal.
    hebben gehad voor ik een miskraam kreeg. we houden het wel hopelijk kunnen we die straks gaan gebruiken.
    ik hoop ook voor jou dat je snel gebruik kunt gaan maken van julie kamer en spullentjes voor een beeb.'
    en meid doe rustig aan en hopelijk word je niet ziek zo als half nl is.

liefs bren

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Gekko Dat is nu net niet nodig om naar de stort te rijden! Ja bij ons was het eerst ook een kluskamer.

@ Esthertie De babykamer hebben we al..daar slaapt Maaike nu, dus die pret hebben we al gehad!

@ Karine Ja die banner gaat ervan uit dat je pas de dag na je NOD gaat testen...dus eigenlijk is het 5 dagen voor NOD en morgen dus 4...etc...

@ Engeltje Vervelend dat je je niet lekker voelt..beterschap! maar wie weet is het een zw.kwaaltje;)
    @
    @ Aysha Ik hoop ze straks te gebruiken, maar heb wel meer gehoord dat ze nog een licht streepje geven als K2v5 als een donker streepje geeft!

@ Bren..heerlijk om te beginnen in een schoon huis!! En idd...nou straks aan de babyakmer!!Is zooooo leuk om te doen!!

12. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Dat klopt, ik weet ook hoe het werkt :p ;)
    Maar ik vroeg me af of je echt zo ver voor je NOD al gaat testen, ook al is het een test die vroeg zou kunnen... Of heb je dit bij je dochter ook al kunnen doen / gedaan?? 8)

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Mijn dochter was een verrassing..dus heb toen pas met 7 wkn ofzo getest...er zijn er veel die 3 dgn al posi testen..dus die paar dgn wachten, zeker met kerst, lukt me nu niet. Ik wil weten met kerst waar ik aan toe ben.

14. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Madeliefje: Aha.. Oke.. Ik kan natuurlijk alleen uit mijn eigen ervaring spreken en daarom was ik zo verbaasd dat je zo vroeg voor je NOD al wilt gaan testen... Dat de kerst er tussen zit zal misschien inderdaad wel lastig zijn... Maar ja... Wat je zegt: Sommige meiden testen voor hun NOD al superpositief en anderen moeten er lang op wachten.. Ik hoop voor jou dan dat je bij de eerste groep hoort ;) Natuurlijk wens ik je een hele mooie roze test ;) :D

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat voor ervaring bedoel je dan? Dank je...das lief!;)

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    En het is de uiterste NOD..dan is het al 16 dgn na ei..i.p.v.14

17. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@bren Hier heb ik ook al wat spulletjes in huis, rompertjes, speentjes, flesje. Ook gekregen voor mk vorige keer. En 2 van die blije dozen aangevraagd. Een daarvan kreeg ik 2 maanden geleden.. beetje een domper. Maar bewaar het natuurlijk voor deze keer :)

@Engeltje Ik hoop dat je je snel beter voelt en ik hoop dat het zw verschijnselen zijn. Dan is het tenminste nog ergens goed voor.

@Madeliefje Aha, dus ben je nu met een nieuwe kamer voor je dochter bezig.. Ook leuk om te doen!

18. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Ik heb met de zwschap van mijn zoontje pas met 5 dagen ná NOD superpositief getest, de dagen daarvoor sloegen qua tests helemaal nergens op... (Vandaar dat ik dus ook niet eerder dan 1 á 2 dagen na NOD ga testen)
    Dus ik hoop echt voor je dat je bij de groep meiden hoort die het al heel snel kunnen zien voor hun NOD aan een zwtest ;)
    *knuf*

19. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Zeker bewaren hoor!! Zitten enorm leuke spulletjes in.... ;) :D
    En idd een behoorlijke domper dat je die 2 mnd geleden ineens binnenkreeg... :(

20. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Hoera..! Nog steeds kans voor ons met negatieve testen die overtijd zijn :D
    Maar hoezo sloegen de eerdere testen nergens op? Zag je helemaal niets?? Ook niet een ieniemienie streepje?

Share This Page