@Lonneke: welkom! Spannend allemaal, wie weet ga je met een positieve test het nieuwe jaar in! @Madelief: super spannend, dus toch morgenvroeg testen!! Hoop voor je dat het duidelijkheid geeft! @Doudou: mmm, lijken wel op zwangerschapsklachten. Had jij al getest? Hier nog niet getest. Vanmorgen was ik er nog van overtuigd dat ik vandaag ongi ging worden. Maar eigenlijk zijn mijn ongikrampen weer minder geworden. Soms voel ik zelfs helemaal niets??? Snap er echt niets meer van. Ben zo bang dat mijn lichaam me enorm voor de gek aan het houden is. Iedere maand is het namelijk nog anders geweest. En telkens dacht ik: hé, dit heb ik nog niet eerder gevoeld, wie weet is het raak! En dan kwamen toch weer die rode duivels...
@ Suus Nee..ik ontdekte pas toen ik zwanger was rond 6 weken. Ik was er toen helemaal niet mee bezig..dus geen idee wat ik allemaal kan voelen! Vind het echt spannend...durf aan de ene kant niet te testen, maar aan de andere kant kan ik niet wachten!
@ Es22 het is echt spannend ja! Zeker als je al overtijd bent!Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt!! Ik heb echt zwaardere borsten..zo voelen ze in elk geval..geen idee of dat wat zegt..heb het nog niet eerder opgemerkt voor een ongi. Wanneer ga je testen als ongi toch niet komt?
Ik heb vanaf vanmiddag ook zere borsten, maar dat heb ik eigenlijk altijd voordat ik ongi wordt. Ik denk dat ik vrijdag ga testen. Dan zit ik op 31 dagen.
Dat was je langste lengte van je cyclus toch? Spannend hoor! Ik zit met de kerst er tussen...daarom hou ik het nu echt niet uit voor NOD! Duim voor je dat je dan posi mag testen!
jij hebt wel een lange cyclus he madeliefje die van mij was altijd rond de 30 dagen deze keer maar 25
@Dianana; dat was mij ook al opgevallen, dat gimena veel voorspellingen voor maart heeft gedaan! Hopelijk bedoelde ze voor ons allemaal december of januari!! @Madeliefje; 31 dagen is inderdaad de langste lengte. Net mijn vriend aan de telefoon gesproken. Hij stelde voor morgen te gaan testen. Vind het zo ontzettend eng. Ben zo bang voor een teleurstelling!
ik werd helaas ongi eergister 5 dagen te vroeg ik wordt gewoon echt gek van mezelf ik was zooo overtuigt dat ik zwanger was het voelde echt precies hetzelfde als de eerste keer wat een mk werd denk zomaar dat dat nu ook het geval was en het id dat t pas in maart raak zou zijn het is wel te overzien maar had gehoopt op minder verschil tussen de nieuwe baby en mn dochtertje
Super balen voor je. En dan ook nog eens als je het nog niet verwacht, zo vroeg.... Hopelijk is het in 2011 meteen raak!
ja idd ik hoop dat voor ons allemaal dat gimena er naast zit maja als t maart wordt dat is het zo maar ik hoop voor iedereen die er zo mee bezig is dat t toch eerder wordt