NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    Je hebt inderdaad het idee, dat je aan het wachten bent en niks kunt doen....maar we gaan er weer voor he! Doe je best....;)

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    dat is inderdaad spannend...nu dat alle wachten....wachten duurt altijd lang. Goed geklust?

3. Slimpie

Slimpie Actief lid

Oct 26, 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames... ik heb vannacht nog even voor de zekerheid ook even geklust hihihih en nu maar afwachten tot de 19de! jeetje dat is nog 11 dagen :-s

4. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Slimpie

Dan begint het lange wachten:p:p je kan ervoor zorgen dat je het de komende dagen zo druk hebt dat je er niet over na kan denken;) en natuurlijk gewoon lekker blijven doorklussen:D:D

5. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Slimpie, ik wacht met je mee vanaf vandaag!!!

De dames die aan de klus gaan, het is inderdaad fijn om het gevoel te hebben om er iets aan te kunnen doen. Succes meiden!

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    haiii

hier ook aan het wachten...pfff .....nog 7 dagen ...wat duurt dat lang zeg
    had gisteren de hele dag pijn in me onderrug (echt erin)en het trok helemaal nar me darmen en buik...was savonds ook helemaal opgeblazen pfff!
    heb vandaag ook weer zeurderig gevoel in onderbuik,maar ga er niet vanuit dat het raak is aangezien we waarschijnlijk toch me ei gemist hebben:(

ach ja over een week weten we meer!!
    owja ik slik ook foliumzuur tabs maar ook niet regelmatig ik vergeet ze vaak

groetjesssss

7. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    @ Truelove4ever, het is lastig om op je eigen lijf te vertrouwen he. Je bent je zo veel meer bewust van alles wat er in je lichaam gebeurd als je zwanger wil worden, terwijl je er normaal niet eens bij stil zou staan als je een steekje of iets voelt.

Hopelijk heb je je ei niet gemist en krijg je over 7 dagen alvast je mooiste kerstcadeau

8. nijma

nijma Bekend lid

Aug 16, 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hey meiden

haha wat gaat dat kletsen hier snel zeg, wat leuk.

sabrina spannend die kwaaltjes..heel hard duimen draaien dat het iets te betekenen heeft:)
    en gekko wie weet mss zegt zo'n spontane gedachte wat...

en de andere dames aan de klus, succes hihi met dit koude weer is klussen gelukkig een stuk aangenamer dan in de hete zomer;)

en de dames op de wacht bank...wacht met jullie mee.

hier alles nog hetzelfde, nergens "last"van.geen enkel iets wat ergens op wijst. pfff nog ruim een week wachten :(
    in het begin had ik trouwens iedere maand wel iets van symptomen, misselijk, buikpijn, pijnlijke borsten, tepels, humeurtje, darmen ik heb zo'n beetje alles gehad denk ik. je lichaam kan je dus aardig voor de gek houden.

9. Slimpie

Slimpie Actief lid

Oct 26, 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mel & Gekko
    Ja gewoon bezig blijven, maar op het werk denk ik er het meest aan omdat ik hier op zit pffff..
    Het weekend gaat altijd wel snel!
    Gewoon even geduld en hoop dan voor ons allen een mooi kerstcadeautje hihihihihi

10. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Slimpie
    Ja een lekker druk weekend helpt wel:p en de rest van de week bezig blijven ook....

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    hebben we geluk dat december altijd zo'n drukke maand is, kunnen we sneller onze gedachten verzetten...hahaha

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden die op het wachtbankje zitten...dat de tijd voorbij mag vliegen!! Ik ben blij dat ik nog even in de klusfase zit!! Maar de spanning begint toch echt te komen nu ei in zicht komt!!

Ik wou dat posi testen besmettelijk waren!!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Berenbotje idd. ja! Maar kerst zal dit jaar heel dubbel zijn!

14. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Kerst zal een bijzondere kerst worden dan dit jaar en oud en nieuw een extra toast waard op het nieuwe jaar (zonder alcohol) ;)
    Ik heb nog geen tekenen maar hopelijk komt dat volgende week,mijn nod is 20 dec,hoop dat ik een posi test heb,maar niet al te ziek ga worden,werk in een slager en dat is de drukste week van t jaar! :)
    Succes meiden!!

15. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een best lekker wijntje zonder alcohol gevonden. Vini vici, ze hebben ook met bubbels. Als je er niet vanuit gaat dat je wijn drinkt is het een goede vervanger.

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hier vruchtbaar slijm geconstateerd, dus we gaan goed klussen vanaaf!

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Misschien dan toch een wat kortere cyclus deze maand, daar hoopte je toch op of was jij dat niet? In ieder geval veel klus plezier:D

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    oehhh spannend... veel succes

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Mel Ja dat was ik!!! Straks ovutest doen..dan weet ik meer!

@ Berenbotje Dank je!

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Ben benieuwd madelief!

Share This Page