Je hebt inderdaad het idee, dat je aan het wachten bent en niks kunt doen....maar we gaan er weer voor he! Doe je best....
Nou dames... ik heb vannacht nog even voor de zekerheid ook even geklust hihihih en nu maar afwachten tot de 19de! jeetje dat is nog 11 dagen :-s
@ Slimpie Dan begint het lange wachten je kan ervoor zorgen dat je het de komende dagen zo druk hebt dat je er niet over na kan denken en natuurlijk gewoon lekker blijven doorklussen
Slimpie, ik wacht met je mee vanaf vandaag!!! De dames die aan de klus gaan, het is inderdaad fijn om het gevoel te hebben om er iets aan te kunnen doen. Succes meiden!
haiii hier ook aan het wachten...pfff .....nog 7 dagen ...wat duurt dat lang zeg had gisteren de hele dag pijn in me onderrug (echt erin)en het trok helemaal nar me darmen en buik...was savonds ook helemaal opgeblazen pfff! heb vandaag ook weer zeurderig gevoel in onderbuik,maar ga er niet vanuit dat het raak is aangezien we waarschijnlijk toch me ei gemist hebben ach ja over een week weten we meer!! owja ik slik ook foliumzuur tabs maar ook niet regelmatig ik vergeet ze vaak groetjesssss
@ Truelove4ever, het is lastig om op je eigen lijf te vertrouwen he. Je bent je zo veel meer bewust van alles wat er in je lichaam gebeurd als je zwanger wil worden, terwijl je er normaal niet eens bij stil zou staan als je een steekje of iets voelt. Hopelijk heb je je ei niet gemist en krijg je over 7 dagen alvast je mooiste kerstcadeau
hey meiden haha wat gaat dat kletsen hier snel zeg, wat leuk. sabrina spannend die kwaaltjes..heel hard duimen draaien dat het iets te betekenen heeft en gekko wie weet mss zegt zo'n spontane gedachte wat... en de andere dames aan de klus, succes hihi met dit koude weer is klussen gelukkig een stuk aangenamer dan in de hete zomer en de dames op de wacht bank...wacht met jullie mee. hier alles nog hetzelfde, nergens "last"van.geen enkel iets wat ergens op wijst. pfff nog ruim een week wachten in het begin had ik trouwens iedere maand wel iets van symptomen, misselijk, buikpijn, pijnlijke borsten, tepels, humeurtje, darmen ik heb zo'n beetje alles gehad denk ik. je lichaam kan je dus aardig voor de gek houden.
@ mel & Gekko Ja gewoon bezig blijven, maar op het werk denk ik er het meest aan omdat ik hier op zit pffff.. Het weekend gaat altijd wel snel! Gewoon even geduld en hoop dan voor ons allen een mooi kerstcadeautje hihihihihi
hebben we geluk dat december altijd zo'n drukke maand is, kunnen we sneller onze gedachten verzetten...hahaha
Meiden die op het wachtbankje zitten...dat de tijd voorbij mag vliegen!! Ik ben blij dat ik nog even in de klusfase zit!! Maar de spanning begint toch echt te komen nu ei in zicht komt!! Ik wou dat posi testen besmettelijk waren!!
Kerst zal een bijzondere kerst worden dan dit jaar en oud en nieuw een extra toast waard op het nieuwe jaar (zonder alcohol) Ik heb nog geen tekenen maar hopelijk komt dat volgende week,mijn nod is 20 dec,hoop dat ik een posi test heb,maar niet al te ziek ga worden,werk in een slager en dat is de drukste week van t jaar! Succes meiden!!
Heb een best lekker wijntje zonder alcohol gevonden. Vini vici, ze hebben ook met bubbels. Als je er niet vanuit gaat dat je wijn drinkt is het een goede vervanger.
Misschien dan toch een wat kortere cyclus deze maand, daar hoopte je toch op of was jij dat niet? In ieder geval veel klus plezier