NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha....waar heb je de jouwe vandaan gehaald?

2. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja met dat laatste is hij het helemaal eens!! Daarom rookt hij dus ook absoluut niet thuis of in mijn omgeving tussen ei en nod en hij stopt helemaal thuis of bij mij te roken vanaf ik zwanger ben!! Dus dat is al wat :D

Nu twijfel ik alleen nog of we wel een kindje kunnen maken als hij blijft roken... Of zijn sperma dan niet te slecht is... Gelukkkig draagt hij geen skinny jeans ofzo en doucht hij om de dag door een huid allergie, want warm water/bad en strakke broeken zijn ook funest ;)

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    eerlijk: ik vind het wel een makkelijke redenatie van hem..tja er zijn ook mensen die roken en geen kanker krijgen..maar daarom is het nog wel levensgevaarlijk! ! Sorry...:) kan er niet tegen als mensen zo makkelijk doen over roken. En als roken slecht is voor de zaadkwaliteit, zou ik dat aangeven! Ik heb manlief ook achterna gezeten dat tie niet de hele dag in zn trekker moest gaan zitten haha!Want ik wilde zwanger worden, dus hij moest er maar voor zorgen dat zn zaad in perfecte conditie was!:D (zover je fdat in de hand hebt dan he)

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Hij komt uit Chili maar hij woonde hier in NL aan de overkant v/d straat ;) We gaan wel de baby 2 talig opvoeden.. Zijn er meer meiden die dit kunnen/gaan doen?

5. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Wat bedoel je met 'in zn trekker zitten'?
    :D

6. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    COOL!! Heeft hij dan ook een beetje een kleurtje? Dat worden altijd van die mooie kindjes :D Wij zijn allebei kaaskoppen, maar die kindjes worden vast ook heel mooi :D:D8)

7. Esthertie

Hahaha, ja die nam ik ook letterlijk. Of bedoelde je iets anders??

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nou, hij zit in de groenvoorziening dus maait en baggert en doet..al zittend! Hij verdedigt zichzelf dat tie heel vaak uit moet stappen en soms kilometers leidingen uitloopt...maar ik het hem wel ff flink vertelt...;)

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja engels en nederlands.... Zelf niet engels.... maar gewoon babytv van de bbc en engelstalige disney

10. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Hahah dan doe k toch iets verkeerd..
    Onze moeders hebben op dezelfde afdeling gelegen in t ziekenhuis.. Zijn moeder net bevallen en die van mij met bedrust door haar zwangerschap van mij hahaha.
    Dus mn moeder had dr schoonzoon al ontmoet toen ie een paar uur oud was :p

daar kwamen we trouwens pas.achter toen onze kleine geboren werd.. (Omdat t zo snel gegaan was hadden de oma's elkaar maar 1 keer gezien)
    leuk verhaal voor de kleinkinderen

11. Esthertie

Haha hij heeft zeker een kleurtje, echt een zuid amerikaan. Hoop dat de baby ook een mooi kleurtje krijgt, met blauwe ogen en lang dik golvend haar (zoals ik) maar dan bruin.. Leuk om over te fantaseren :)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Mams oo wat leuk joh!!Gek om dat achteraf te beseffen dan!! haha..op dat moment moesten ze beiden er nog niet aan denken naturlijk!

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams dat is pas liefde op het eerste gezicht....

Ik denk niet dat ik ze van zo vroeg heb gehoord...

14. Esthertie

@Madeliefje You go girl, laat die mannen maar een beetje bewegen. ;)

@mams Wat een super grappig verhaal!!!

@gekko Wat goed, ik denk dat het zo'n grote meerwaarde is als een kind een 2e taal spreekt en zeker engels of spaans. Tevens wonen zijn ouders nog in Chili en is het handig als we daar heen gaan. (gelukkig spreken ze ook NL)

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha..nou mag tie weer blijven zitten!! Hoewel..hij moet in conditie blijven...wie weet als we nog een 3de of zo willen...ik blijf hem opjagen haha! Had hem al op de sportschool gekregen...

16. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Ons zoontje word ook tweetalig opgevoed.. We zijn allebei nederlands maar hebben ook allebei een aantal maanden engels gestudeerd in het buitenland. Dus we spreken thuis ook samen engels.

Kleine zegt alle woorden die ie in t nl kan zeggen ook al in t engels ( bye,mommy, daddy en... Drink, coockies mommy! Hahaha zn favo zin.

Ben nu zelf met een studie frans bezig dus wanneer hij er aantoe is zal ie daar ook wel wat van oppikken:D

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nu eerst de 2de...heerlijk, heb er zo zin in om die te gaan voelen straks!

18. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Kan k me voorstellen madeliefje! Lekker van genieten

19. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314