NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ess... ik was je al kwijt... maar ik kon de lijst niet meer vinden waar jij bijstond..... en om je gewoon maar op een plekje te zetten... das ook weer wat....

2. dianana

dianana VIP lid

Dec 18, 2010
    10,359
    0
    0
    zaanstad
    ik wil ook wel op jan lijst maar heb helaas geen id wanneer het nou zal zijn !!!

3. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer is je ongi begonnen?

4. mams87

mams87 Actief lid

Mar 1, 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Aily; let's agree to disagree.. We denken er duidelijk anders over en dat is prima.
    ben niet uit op ordinair over en weer gekrabbel.. Krijgen we. alleen maar onnodige irritaties van.

5. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Ik geloof niet meer in een zwangerschap zelf! Ik ga uiteraard wel weer testen als er echt niks gebeurd.. Koop geen testen meer zodat ik niet eerder als na de kerst kan testen.. Maar nogmaals ga ik er van uit dat mijn ongi er dan wel eens is.

Ook heb ik mij voorgenomen om lekker van de kerst te gaan genieten met mijn man en 2 prachtige kinderen.

6. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Esthertie, gaan jullie al vertellen aan de familie dat jullie in verwachting zijn?

7. dianana

dianana VIP lid

Dec 18, 2010
    10,359
    0
    0
    zaanstad
    ben ongi geworden op ehhhh
    zondag 20 dec

8. dianana

dianana VIP lid

Dec 18, 2010
    10,359
    0
    0
    zaanstad
    19 dec dan zeker
    ben blond he dan krijg je dat

9. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Lieve Es.. Maak je niet te snel druk!! Ik heb met de zwangerschap van mijn zoon nergens last van gehad!!!! 9 maanden lang niet!!!! :D:D:D Het enige wat ik wel had was onwijs veel vocht overal ;) Maar ja... Als dat het enige is ;) :)

Oke.. 19 dec ongi geworden... Ik zie dat je een cyclus hebt van 30 & 25 dg... Neem het gemiddelde en je zal dan ongeveer goed zitten... (Of heb je nog meer cyclus-rondes die je weet?) ;)

10. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Oke, dank je wel! Denk ook dat je gelijk hebt hoor, maar vind het gewoon fijn en leuk om hier over alles te kletsen :) en ook dingen voor te leggen, zoals dus het roken dilemma. Ik vind het leuk om andermans mening te horen (stukje bevestiging soms wat Mel al zei :)) en het helpt me ook mijn mening verder te vormen. In dit geval dus in hoeverre ik op mijn strepen wil gaan staan m.b.t. het roken.

Maar ik wil inderdaad ook niet te veel piekeren en alle leuke grapjes die hier steeds worden gemaakt wisselen goed af met de serieuze praat, dus ik ervaar hier een positieve piekerbalans :D

11. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Goed dat je er zo mee om kan gaan en fijn dat je het met kerst 'een beetje van je af zet'. En dan is het lekker om je op iets anders te richten.
    Wij gaan het 2e kerstdag aan mijn ouders&zusje vertellen. Verder misschien aan een vriendin die nu uitgerekend is en waar ik dus de vorige keer tegelijk mee uitgereknd was. Verder hou ik het stil tot 12 wk. Al wordt dat lastig, vriendin vroeg net of ze zalm voor mij moet kopen voor kerstbrunch.. Neu bedankt ;)

12. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Allright (letterlijk en figuurlijk :)), it's a deal!

13. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Lief van je, ik ga het proberen. Maar vind het toch fijn als ik straks die echo heb gehad.

14. dianana

dianana VIP lid

Dec 18, 2010
    10,359
    0
    0
    zaanstad
    nou die was altijd 30 dagen
    maar de laatste keer dus 25 dagen
    dus kan dr eigenlijk geen pijl meer op trekken nu

15. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Aily: Die positieve piekerbalans vasthouden ;) :D :D

16. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Haha, thanks lady :D Ik vind het inderdaad allemaal erg spannend! (en heeeel erg leuk :);), kan niet wachten om in verwachting te zijn... zwijmel :))

Pfff, jij weet het wel spannend te houden zeg..!! Zeker omdat je normaal niet zo'n lange LF hebt... Zou het dan toch...?

17. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Ik had m'n bericht al gewijzigd :D ;)
    Heb je nu voor je banner 28 dg genomen??
    Dan kun je dat ook gewoon invullen op de januari-NOD-lijst ;)

18. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Dát snap ik :D ;) Maar daarvoor niet te druk maken, als het kindje goed zit, dan zit het goed... (Klinkt lullig, zo is het niet bedoeld: maar als Moeder Natuur het niet goed vindt, dan blijft het niet zitten)... Dus wel positief blijven hoor... Ook na je eerste echo :p

19. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Thanks meis, will do! :)
    That's the spirit, net als Mel: allemaal lekker de feestdagen in met al het mooie wat we al hebben in ons leven!! Ik met mijn heerlijke vent waar ik zeer dol op ben :D

20. dianana

dianana VIP lid

Dec 18, 2010
    10,359
    0
    0
    zaanstad
    jep die staat op 28 dagen
    over 10 dagen egg jump

Share This Page