Miranda gefeliciteerd! Meiden op rood; balen man.. Heel veel succes in de volgende ronde. Zit hier ook naar nanny diaries te kijken.. Tot nu toe vind k m niet zo... Reclame!
Vandaag trouwens een ontzettend lekker toetje gemaakt voor na t diner morgenavond; een stroopwafel vanilleyoghurttaat met licor 43 en kaneel.. GENIETENNNN. Lekker met een beetje roomijs voor de kleintjes net muffins versiert.
@miranda: gefeliciteerd! Ik zit nanny's dairies niet te kijken, want mijn man kijkt een andere film. Maar hoeft van mij ook niet zo nodig. Ik heb het boek gelezen en vond het vreselijk. Ik snap dat sommige dingen in het boek als komisch bedoeld zijn, maar het is totaal niet mijn gevoel voor humor en ik vond de manier waarop die ouders met die kinderen omgingen zooo tragisch, dat ik het verhaal toch vreselijk vond. Vooral omdat je weet dat het gebaseerd is op de ervaringen van de twee schrijfsters als nanny's. Kan me niet voorstellen dat dat met de film anders is...
hallo was er weer erg druk gehad maar heb gister getest negatief maar ben nog steeds niet ongi beetje vreemd
Spannend!! Ik duim voor je ik wil zaterdagochtend nog een testje wagen tenzij ik voor die tijd al ongie wordt!:x
mijn nod is zaterdag en ik heb met mijn man afgesproken om zaterdagochtend te testen, maar ik wil eigenlijk ook morgenochtend al! Weet niet of ik nog kan wachten!