nou ik heb ovu test gedaan en nog lichter dan gister? snap niks van die dingen ik blijf gewoon door klussen en ik ga niet meer testen
Helaas haast geen streepje te zien! Die van maandag is nog het donkerst dan! Maar goed, eisprong kan nog niet geweest zijn..want dan zou ik niks moeten zien op de ovutest en me temp is nog niet omhoog!
ja raar he madeliefje dat heb ik nou ook! ik ga stoppen met die dingen,ik wordt er gek van! vroeger gebruiken ze het toch ook niet maar wipte ze er toch ook gewoon op los
Lekker droog... ik lig dubbel Chinezen gebruiken vast ook geen ovutest... moet je zien hoeveel er daarvan zijn
Alleen de maderijnen, alleen de maderijnen. De rest van de chinezen mogen erop los klussen (dacht ik)
nu snap ik er helemaal geen !@@@##$#@!$@#%%$&^& meer van, ik moest net plassen en nu verlies ik bruin slijm?????? hoe kan dat nou op dag 14!!! een ovulatie test die lichter is dan gister en bruin slijm? kan het zijn dat mijn ei al geweest is,dat is er echt te vroeg voor he!!!! ik ben ook al heel de dag statisch kan dat ergens mee te maken hebben? ik durf geen mens meer aan te raken of krijg een stroom stootje
Ik geef alleen maar ideeen... Weet het verder ook niet. Had nooit gedacht dat een lichaam zonder die xtra hormonen zo anders zou zijn. Dus ik begrijp elke maand mijn lichaam weer een beetje beter.
ehm beppie ik ben 23 augustus gestopt met de pil (na een jaar of 15) na ontrekking ben ik nu twee keer ongi geweest. Verwacht mijn volgende op de 17e. (of niet natuurlijk) Jij?
ikben 20 okt gestopt en 24 okt mijn ontrekkings bloeding. op 25 nov voor het eerst ongie na 32 dagen dus. keurig toch! ik hoeld rekening het ergste na het lezen van lange cyclus na het stoppen van de pil! ik heb 3 jaar de pil geslikt
ja 2 jongens van 9 en 6! was er vroeg bij hahaha (maar wel gepland) ik ben ook al 10 jaar getrouwd,wie van 27 kan dat nou zeggen! en nog steeds gelukkig met elkaar (heeeel belangrijk)