Dat is het nou juist: ik voel me helemaal niet zwanger! Maar toch heb ik heel sterk het idee dat ik zwanger ben. Soort verschil tussen weten en voelen zegmaar... Daarom vroeg ik me af of de zwangeren zich wel zwanger voelen...
Ik voel me aan de ene kant wel zwanger (zeurend gevoel onderin me buik sinds vandaag en zeurende borsten, weinig eetlust en vlagen misselijk) en aan de andere kant niet. Je voelt nog niks ofzo..het is nog onwerkelijk!
Hi meiden, ik zat net op een andere december-NOD. Ik snapte het al niet, want ik wist dat ik mijzelf op het lijstje had gezet voor de 24e.... Nou bij jullie dus. Ik had vandaag ongesteld moeten worden, en ik verwachtte het ook echt. Echt sterk het gevoel dat er deze maand niks gebeurd was, maar nu begin ik te twijfelen. Want ik ben eigenlijk nooit over tijd, nouja hooguit een dagje, dus het kan nog komen natuurlijk. Vorige maand was ik 2 dagen eerder ongesteld geworden, overigens. Ik was afgelopen zaterdag echt supergeïriteerd, kon mijn jengelende peuterpuberende zoontje die dag nauwelijks verdragen, en ook 2 dagen geleden kreeg ik opruimwoede. Verder hoofdpijn sinds 2 dagen, maar eigenlijk veel minder dan normaal. En heel vreemd geen puistjes, terwijl ik begin deze week onnoemlijk veel chocola heb gegeten. Inmiddels is ook de chocolust over. Dit leken mij in eerste instantie allemaal menstruatiesymptomen, en ben eigenlijk helemaal niet bezig geweest met dat het raak zou kunnen zijn. Zoals gezegd, de twijfel slaat nu ineens toe. Mijn borsten doen veel pijn, de afgelopen maanden, voelden ik mijn borsten ook maar dan werd het juist minder een paar dagen voor de NOD. Eergister had ik het superkoud, en vannacht bloedheet. Ik vind het zo moeilijk. Heb gelijk weer de neiging overal iets in te lezen... maar ik kan niks anders doen dan afwachten denk ik, en morgen of overmorgen een testje doen (heb er maar 1 in huis, want dacht ze serieus niet nodig te hebben!) Ik ben nogal van slag... Nou meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne en liefdevolle kerst toe. En voor degenen die inmiddels zwanger zijn: van harte gefeliciteerd!
Nou, vandaag mijn nod. Heb net getest en spierwit. Toch heb ik nog steeds goede moed. Nog geen tekenen van ongesteldheid, terwijl ik behoorlijk regelmatig ben en bijna nooit te laat ben (meestal juist ietsje vroeg). Mijn temp was vanochtend weer gestegen, naar 37.0. Bovendien heb ik nog steeds het idee dat ik zwanger ben. (Maar misschien wil ik het tegenovergestelde stiekum niet onder ogen komen...) Na de kerst nog maar een keer testen dus... @Guapetona: Veel sterkte vandaag! Laat je lekker afleiden. Lekker ontspannen maar! @Madeliefje en esterthie: bedankt voor jullie antwoord! Ik denk idd dat het vooral in het begin heel onwerkelijk is. Je ziet nog niks. Nou dames, maak er een mooie kerst van!
Hi meiden, lekker he die kerstdagen heb gister wel 4000 calorieen naar binnen gewerkt hahah.. Had mn ongi gister of anders vandaag verwacht maar nog niks te bekennen.. Misschien komt t wat later op de dag, heb namelijk al sinds donderdag af en toe kramp.
Hey meiden, Tussen alle kerst-feest-vreugde nog even een korte update.. al een tijdje geen tijd voor gehad Nog steeds geen bewijs dat ik zwanger ben helaas... maar ook nog niet ongie. Voelt ook niet alsof dat binnenkort gaat komen? Voor m'n vorige zwangerschap 'keurig' cyclussen van 28/29 dagen. Daarom voelt het nu als giga overtijd (CD32). Maar na het geven van BV is de boel misschien nog wat van slag... ? Heeeeel fijne kerstdaagjes!
Aan alle zwangere die er bij zijn gekomen gefeliciteerd en hier heel druk mijn zoontje heeft oorontsteking en druk met de feestdagen dus tot maandag en iedreen ***FIJNE KERSTDAGEN***
Allereerst iedereen hele fijne kerstdagen! Madeliefje en Mothertobe super gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws! Alle ongi meiden, balen...maar op naar een nieuw jaar vol goede kansen! Hier ook het idee dat ik ongi ga worden. Heb geen test in huis gehaald, zodat ik ook niet eerder kan gaan testen. Toch even maandag afwachten...wordt ik niet ongi, dan snel even naar de winkel, want die zijn maandag weer open
**********DECEMBER**************** 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) Wendytje33 (? Jaar, ? ronde, ? kindje) 21: Mel05 (3e ronde, 3e kindje) Aggie (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) MotherToBe (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 22: Dianana Karine (30 jaar, 9e ronde, 2e kindje) Es22 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 23: Bren79 (31 jaar, 10/11e ronde, 1e kindje) Harma00 (bijna 22 jaar, ronde 1, 1ste kindje Aily (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 24:Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) mams87 (23 jaar, 7e ronde, 2e kindje) Aysha (31 jaar, 7e ronde, 1e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) Lunacy (23 jaar, 1e ronde na vasovasostomie, 1e kindje) Janna (28 jaar, ronde ???, bezig sinds mei 2010, 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Doudou (33 jaar, 9e ronde, 3e kindje) Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Suuuus (? jaar, 2e ronde, ? kindje) Beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Berenbotje (31 jaar, 2e ronde, 3e kindje) 28: Lonneke123 (?jaar, ? ronde, ? kindje) 29:Bonnie1 (29 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) Miekemei (32 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: Pinda83 (27 jaar, ronde 6, 1e kindje) Kylie1986 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Want2be (25 jaar, 13e ronde, 1e kindje) ***************JANUARI****************** 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14:Truelove4ever (32 jaar,4e ronde,3e kindje) 15: 16:Dianana 17: 18: 19:Engeltje1 (25 jaar, 1e kindje, ronde 15) Es22 (28 jaar, 1e kindje, 6e ronde) 20:Beppie1983 (27 jaar, 3e ronde, 3e kindje) 21:Bren79 (31 jaar, 11/12e ronde, 1e kindje) 22:Gekko (28 jaar, 1e kindje, 4e ronde) 23:Mel05 (4e ronde, 3e kindje) 24: 25:Lauraa (21 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 26:Aily (28 jaar, 1e kindje, 2e ronde) 27: 28: 29: 30: 31: ***************ZWANGER***************** ***********De december testers************* Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! G0nca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! MotherToBe (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) *********** De januari testers*************
Hoi meiden, ben deze week bijna niet aanwezig geweest... Hb het heel erg druk gehad met werken! Sorry! Alle zwangeren gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en alle ongi's.. Vanaf vanmorgen meld ik me bij jullie aan! De rode duivels zijn in alle hevigheid tevoorschijn gekomen... Heb de lijst al aangepast (zie hierboven) alleen de kleuren zijn me niet helemaal gelukt.. Fijne dagen allemaal!!!! xxx
Ook ik heb net een test gedaan, negatief helaas.... Alle zwangeren gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! En voor degene die net als ik omowit getest hebben, hopen dat ook wij in 2011 een gezond beebje mogen krijgen!
@ Brabbel1988 ; Zie net je banner.. Wat heb je dr al een lange rit op zitten hoop dat het in 2011 raak is bij je!