NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    hallo allemaal

ff snel tussen het kerst vieren voor de gene die posi hebben getest van harte gefeliciteerd :D:D

en voor de meiden die ongi zijn geworden balen hopelijk 2011 meer s6 en een dikke knuf
    en voor de meiden die nog in afwachting zijn heel veel s6 hopelijk is voor hun raak :D en komt er toch meer roze in de lijst.

nou meiden allemaal fijne kerstdagen geniet er lekker van tot maandag waarschijnlijk :D

liefs brenda

2. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, ook hier Geen posi test helaas. Tot nu toe wel een beetje erg witte kerst voor de 24, 25, 26 dec nod-ers. Er zal er toch wel een op roze springen? Hoop t voor ons allemaal!
    X

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hoe was bij jullie het 1e Kerstdag-diner???

Hier mijn oma te eten gehad.. Ouwe mensje is bijna 89 en heeft heerlijk gegeten ;) Ga haar zo naar huis brengen...
    Wilde alleen even posten dat ik tóch denk dat bij mij de ongi op de stoep staat vanavond/vannacht....
    Had net wat bruin/roze met afvegen (excuus voor detail ;) )
    Ik houd jullie op de hoogte, maar zal dat waarschijnlijk morgen doen, omdat vanavond mijn vriendin gezellig koffie komt doen :D

*fijne avond nog allemaal*

4. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    Hallo meiden

@all: fijne kerstdagen

Allemaal leuke eerste kerstdag gehad? Ik heb vandaag overdag gewerkt, en vanavond met manlief bij mijn vader en zijn vrouw gegeten, gezellig :)
    Morgen mijn NOD, ik voel nu nog geen ongie aankomen, maar voel me ook niet zwanger. Meestal begint de ongie in de avond pas, dus ik ga denk ik op zijn vroegst maandagochtend testen!

Gaan er meer meide morgen een testje wagen?
    groetjes SuuS

5. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Nou meiden,

die ook "Omowit" hebben getest, en balen van de "te witte kerst": succes en sterkte nog toegewenst!

Hier ook vanochtend een hartstikke negatieve test, maar ook nog niet ongi, zo'n beetje 2 dagen overtijd nu.

Nog steeds af en toe hoofdpijn, maar nog geen buikpijn. Echter de negatieve test, gaf me wel wat rust vandaag, zodat ik lekker kon ontspannen met manlief & zoonlief. Met dank aan Janna en Mams87 ;)

Fijne feestdagen nog, en als ik wat te melden heb, iets met roze, zijn jullie de tweede die het horen ;)

6. sassefras26

sassefras26 Actief lid

12 nov 2010
    150
    1
    0
    Dag dames

Mijn nod is op 30 december, en zou natuurlijk geweldig zijn om met een geweldig nieuwtje het nieuwe jaar in te gaan.
    Heb sinds gister wel al wat syptonen die ik normaal gesproken niet heb.
    Erg last van puistjes, heel moe, pijn in onderbuik, en vreselijke rug pijn. en kan bijna niet lopen van steken in me lies. Hopelijk zijn dit symptonen, voor goeie nieuws 30 december.
    Meiden die nog wachten op hun nod deze week. Succes allemaal. fijne feestdagen.. gr sas en voor de pas zwangere, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kerst kado!!!

7. harma00

harma00 Lid

12 dec 2010
    84
    0
    0
    Hier gaat de ongi ook beginnen denk ik, steken in m'n buik en net ook roze bij afvegen:( hoop dat de andere meer geluk hebben!

8. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Suus,

Zou dolgraag een test doen, maar heb ze Thuis gelaten om mezelf te beschermen. Slaap vannacht bij mijn Fam en daarna bij schoonfam. Maandag wordt dus weer de eerste mogelijkheid. Verwacht dat ik morgen ongie wordt want had vandaag veel krampen en heb een puistje gekregen. BUMMER! Of zou het juist iets goeds betekenen. Jullie ook allemaal succes met de laatste loodjes op het wachtbankje. En natuurlijk nog een leuke 2e kerstdag gewenst!

9. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @harman en karine. Balen, hoop voor jullie dat t loos alarm is en dat jullie toch nog op Roze gaan. Jullie zullen niet de eersten zijn deze maand. Esthertie had ook wat bruinverlies geloof ik en toch een posi test...

10. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    Yes bij ons was het raak deze 2de ronde!!!
    afgelopen vrijdag een posi test in handen, woensdag al een lichte,maar vrijdag clearblue zei 2-3 weken....
    Dus voor ons een mega fijne kerst!!!

voor jullie allemaal een hele fijne kerst en hopelijk allemaal snel een posi test, voor wei dat nog niet hebben!!!

11. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig! Gefeliciteerd!

12. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    helaas ongi volgende ronde maar weer

13. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ik had inderdaad een paar dagen na mijn ei eerst licht roze/bruin slijm, een heel klein beetje. Daarna twee dagen donkerbruin alleen maar bij het afvegen. Hoop dat het bij jullie van de innesteling is.

Voor alle meien die ongesteld zijn geworden. Heel erg balen en nu maar hopen dat '11 een mooie roze start krijgt.

En de meiden die roze getest hebben, Van harte gefeliciteerd!!!

Voor de dames die nog op het wachtbankje zitten hoop ik dat het raak is deze keer!

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiemorgen :)
    Hier toch wat bloedverlies en wat krampjes in mijn buik... Ik denk dat de ongi door gaat zetten, maar dat weet ik niet zeker... Ik heb dus ook geen test gedaan ;)

*fijne 2e kerstdag!!!*

15. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoi meide een hele fijne kerst en zwangere gefeliciteerdddd!!!!

16. harma00

harma00 Lid

12 dec 2010
    84
    0
    0
    He dames ik mag op rood hoor.. vanochtend toch ongesteld geworden! In ieder geval niet meer die onzekerheid, en wel fijn om te weten dat na 5 jaar pil gebruik m'n lichaam toch snel weer in het ritme zit:D
    Nouja, vol goede moed naar jan2011 (zie mijn pendel:D)

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    goede morgen dames

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hello ladies,

Hier is de ongi doorgebroken. Kortere cyclus dan verwacht.
    Op naar januari.
    Alle zwangere gefeliciteerd!!! Geniet ervan

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hi berenbotje
    jammer hoor
    idd op naar de nieuwe jump !!!

ik ben alweer over de helft al 8e dag vd cyclus nog 7 tot jump

20. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Het is inderdaad jammer, maar mijn gevoel klopte dat het niet was gelukt. Op naar een vruchtbaar 2011!

Deel Deze Pagina