Eerste dag van je laatste menstruatie:19 december 2010 Een beetje vruchtbaar:31 december 2010 Vruchtbaar:1 januari 2011 Erg vruchtbaar:2 januari 2011 Eisprong:3 januari 2011 Innesteldag:8 januari 2011 Vanaf hier kun je testen:17 januari 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum:26 september 2011
Nou dames, ik mag op rood. 'k had het al wel verwacht want we hebben niet heel erg ons best gedaan deze maand. Was ook de eerste maand na de pilstop. Ik weet nu in ieder geval dat ik een cyclus heb van 29 dagen, dus ik ga maar eens uitrekenen wanneer het klustijd is. @mothertobe: spannend zeg. Hopelijk stelt het niets voor en is alles goed.
Mijn situatie lijkt hier wel wat op. Mijn nod was de 25ste. Ben nu dus 3 dagen overtijd, morgen al 4. Op mijn nod negatief getetst. Wel vanaf nod dagelijks beetje licht rood / roze in mijn afscheiding, maar geen echte ongi. Ben normaal gesproken ook vrij regelmatig, en als ik onregelmatig ben ben ik altijd te vroeg, nooit te laat. Wanneer heb jij voor het laatst getest? Ik was van plan om morgenochtend weer te testen. Weet alleen nog niet of ik durf.
Truelove....veel plezier dan maar en daarna de beentjes omhoog. * probeert snel beelden te wissen* Diana, geen idee. Doudou, bij mijn eerste werd ik zwanger na mijn berekende eisprong. Volgens de calculator waren de vruchtbare dagen al 6 dagen voorbij, voordat we gingen klussen. Maar ik ben toch zwanger geworden die maand. Ik hoop dat je snel een positest in handen hebt. Jammer Bonnie! Hopelijk is het de volgende ronde raak! Janna, wanneer heb je getest? Tenminste ik lees tussen de regels door dat je al een test gedaan hebt.... Sorry, ben nieuw hier en kan niet alles teruglezen.... Hier lekker bankhangen en memories (ja ja, erg suf...weet 't)terug kijken op uitzending gemist.
@janna, nee helaas. Ik hoop dat mijn duimgedraai wel helpt voor je. Bij jou is er ook wat meer kans natuurlijk. Ben heel erg benieuwd.
Nou, ga nu lekker mijn bedje opzoeken! Bedankt voor het meeleven en als ik morgen test, zal ik het resultaat wel laten weten.
Gedverdemme, wat is dat toch vies, ongesteld zijn.. Had vanavond ook behoorlijke hoofdpijn..Zag op een gegeven moment dubbel..Is nu gelukkig helemaal weg met 2 pcm. Weltrusten allemaal!
Nee, niet echt buikpijn. Af en toe eens een steekje maar daar houdt het dan ook wel mee op. Ook niet dat zeurderige gevoel van een ongesteldheid. Maar de bruine afscheiding blijft maar doorgaan en daarmee groeit de onzekerheid.... Morgen misschien een digitale test van cb weer doen. Aan de ene kant ben ik er heel bang voor (dat de weken niet omhoog gegaan zijn), maar aan de andere kant geeft het misschien wat rust. Voor de testers morgen, succes
@Janna En hoe is het nu? Heb je nog een test gedaan? @Mothertobe Hoe is het bij jou, nog steeds oud bloed of is het gestopt?? @De meiden die ongesteld zijn geworden, heel erg balen. Ik hoop dat het voor jullie snel raak is!
Ik ben gisteren ook ongie geworden, maar dat had ik ook wel verwacht. Wij gaan de volgende ronde pas weer beginnen met de IUI, dus nog even een cyclus pauze. S6 meiden die nog op het bankje zitten.
Huh ik snap er niets meer van. Gisteren wat bruinverlies en een beetje rood bloed gehad. Vandaag niets meer.......... Zijn er meer meiden die zoiets gehad hebben?