NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @Esterthie: Ik denk dat ik nu 1 dag na mijn NOD zit. Dat zou wel kloppen met een cyclus van 29 dagen.

2. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    @ Esthertie, leuk met die kaarten (had je al verteld herinnerde ik me inderdaad)! Kan me voorstellen dat je nog even wacht met vertellen a/j schoonouders... 10 jan is gelukkig niet meer zo ver weg!

@ Mother 2 Be: jeetje, meid, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, is niet echt prettig zo... maar gelukkig nemen de VK's het heel serieus en kun je dus snel langskomen voor een echo in week 6/7, dat is een fijn idee, dan kun je daar naartoe leven. Ik hoop voor jullie dat alles gewoon goed is!

@ Truelove; en en en? Heeft ie raak geschoten? Hihi :D Naast dat je gisteravond gefaket hebt dat je eeeeeeecht he-le-maal beter was zul je je nu vast beter voelen met de wetenschap dat het weer raak zou kunnen zijn nu :D Jij zit nu dus weer op het wachtbankje? Maar voor de zekerheid nog wel 1 keer per dag klussen tot je negatief test he! Toch? :)

@ Karine: ik heb die ovutesten van Zwangerenkids.nl net besteld! Zijn echt helemaal niet duur!! En madeliefje heeft die ook gebruikt en is nu zwanger, nu nog hopen op een causaal verband tussen die twee zaken hahaha ;)

@ alle dames die ongi geworden zijn: balen meiden.... vol goede moed naar de volgende ronde!!!!!!!

@ Mel; waar hang je uit meis??? Ik heb niet alles terug gelezen, maar i.i.g. niets meer van je gelezen sinds eergisteren.

@ alle dames die overtijd zijn: spanneeeeeeeeeeeeend!!!!! Ik duim voor jullie!!!!!!

X

3. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    @ Mother 2 Be: lees net dat je vanochtend nog een testje wilde doen. Hoop dat er gewoon nu 5-6 uitkomt! (of 3-4, weet niet wat je vorige test zei..). Laat je t ons weten? We leven met je mee.. X

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@bonnie Het zou innestelingsbloed kunnen zijn maar volgens mij 'hoort' daar geen rood bij en het is wel wat laat. Ik heb oud bruin bloedverlies gehad dat 2 dagen duurde, heel weinig en alleen bij het afvegen zag ik het. Dit was op 11-12 dpo.

Ik zag deze ergens voorbij komen, vond hem wel heel grappig.
    Er is een 'zwangerschaptest' beschikbaar als app... Zou je dan over je iPhone moeten pissen?

5. Esthertie

@Aily Op welke dag zit jij nu, kan je al bijna aan de klus?

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik zal voor de zekerheid eens een testje doen. Het rode bloed zag ik ook alleen als ik met toiletpapier naar binnen ging. Had ik er niets aan gedaan, dan was het waarschijnlijk alleen bruin geweest.

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Dát was ook mijn idee :D:D:D:D Kijken of wij dat verband kunnen leggen tussen die 2 zaken ;) :D

Hahahahaha.... *LOL*

8. Esthertie

@bonnie Ik ben heel benieuwd, laat je het weten?

9. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hahahaha LOL! Geen idee, probeer jij 't eerst even uit?

Ik zit nu op dag 6... Als het hetzelfde gaat als de vorige cyclus heb ik over precies 2 weken mn eitje, maar ga vanaf aankomende zaterdag al ovutesten doen, je weet nooit wat m'n cyclus doet!! Heb er 25 besteld :D Liever wat meer geld uitgeven dan m'n eitje missen!

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0

Hahaha... Ook dát dacht ik!!! Ik heb er dus ook 20 besteld :D:D
    ;) ;)

11. Krengetje1986

21 dec 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag maar weer een testje kopen en morgen ochtend testen,nog geen tekenen van de rode duvel hahahaha en hopelijk een posi test morgen ochtend.

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hahaha...dat denk ik niet..jullie moeten gewoon hard aan de klus!:p

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannend Bonnie!!

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3634 gekko, 29 dec 2010
    Laatst bewerkt: 29 dec 2010
    Die was wel heel oud....

15. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ja, en toen was ik zwanger. Maar ik had geen helder rood bloed.

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik heb getest. Ik moest wel heeeeeeeeeeeeeeel erg goed kijken, maar na een minuut of 3 zag ik toch een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Ik weet nu niet of het een afgebroken zwangerschap is of misschien toch een blijvende. Ga over een paar dagen nog eens testen.

17. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Jeetje wat spannend ik zal voor je duimen :)

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Bonnie wat spannend !!! Duim heeeel hard voor je en hoop het zo meid!! Dat het mischien toch nog van innetseling is en rood bloed kan ook ergens anders vandaan komen!! Pff...spannend!

19. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Spannend Bonnie1, welke test heb je gebruikt? Anders zou je het met een gevoelige test nog eens kunnen proberen morgen met ochtendurine.

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsjongejongejonge

Iedereen die ongi is geworden... Super balen.... we gaan gewoon voor een nieuw ei!!

Voor alle zwangeren, Gefeliciteerd!!!

Wat is er veel gekletst...

Hoe voelt iedereen zich???

Deel Deze Pagina