hoi dames!!!! nog even en dan is mijn klus periode er ook weer! ik ben benieuwd. ik heb het erg druk met werk (veel overwerk ivm feest dagen) wat een eenzaamheid voor die oudjes zeg waar ik werk met de feestdagen!!! soms ben ik het enigste gezelschap!!! echt sneu
@Mothertobe Bah dit is wel heel vervelend. Ik hoop dat de vk je snel gerust kan stellen en dat het allemaal ok is.
Mothertobe, ik hoop dat het allemaal onschuldig is en dat beebje goed blijft plakken. Ik heb mijn banner maar even weggehaald. Eerst maar eens afwachten tot ik mijn eerste menstruatie heb, want anders kan ik niets berekenen. Ben in ieder geval nu niet zwanger (toch even een testje gedaan). Ik hoop wel dat ik nu snel mijn periode krijg, want dan heb ik wat meer duidelijkheid.
@doradiego: jammer zeg, maar zoals eerder in dit forum gezegd werd: geen bloed geeft moed. Wie weet zag je nu niets maar over een paar dagen wel. Ook nog even spannend dus.
jammer meid,maar dit kan gewoon bij het ontpillen horen ik had dat ook in begin......eerste rond was 36 dagen....daarna 34...en laatste was 31 dagen.... maak je er niet druk om het hoort gewoon bij ontpillen
Joepie! De klusperiode is weer aangebroken! We gaan er weer vol goede moed tegenaan! Wat doen jullie eigenlijk met oud en nieuw? Lekker alcohol drinken, of niet? Mijn vruchtbare dagen zijn 2,3,4 januari..
hallo dames hoe gaat het hier?? kan ik nog meiden feliciteren met 2 streepjes voor de meiden die ongi zijn geworden balen hopelijk is devolgende ronde wel raak voor ons'. meiden die nog in afwachting zijn ik zal duimen voor jullie. zo vandaag lekker vrije dag gehad van me werk en dan mag ik van moeder wel ff oliebollen gaan bakken pfffff. heb hele middag staan bakken dus. maaar ze waren wel lekker hihi. strooi dus ff paar olie/krenten/appelbollen het forum op smakelijk liefs brenda
Meiden, ben nieuw hier maar ga toch even wat plaatsen... Moet ergens beginnen hè? Mijn NOD was afgelopen vrijdag, de 24ste. Morgenvroeg gaan we testen... Zo spannend!!! Wel wat lichamelijke dingen die ik niet van mezelf herken maar zit ook ontzettend m'n best te doen om dingen te ontdekken die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen dus misschien stel ik het me wel allemaal voor... Feit is wel dat ik al 5 dagen overtijd ben!
@justme welkom hier spannend hoor al 5 dagen overtijd had je nog niet eerder getest word morgen je eerste testen?
Ja, in deze ronde word dit de eerste keer dat ik test. We zijn al een hele poos bezig, ben vorig jaar april gestopt met de pil. In het begin wel wat regelmatig testjes gedaan maar nu wil ik eerst "echt" over tijd zijn. Dat ben je met een dag ook al wel maar vind de teleurstelling van een negatieve test op de een of andere manier erger dan de teleurstelling van ongesteld worden. Snap je beetje wat ik bedoel? Bovendien zijn we er deze periode helemaal niet zo bewust mee bezig (dit oa omdat ik volgende week begin met een revalidatieperiode bij het revalidatiecentrum). Het is dat ik vanmiddag m'n agenda pakte omdat ik voor m'n gevoel al zo lang niet ongesteld ben geweest. En dat klopte dus wel! Spannend... Kan het niet alvast morgenvroeg zijn?
ooooeeeh spannend mss nog nog op het randje een positieve test...en dus eentje die zwanger het nieuwe jaar in gaat laat je ons wat weten??????????????
@ Justme1983: Welkom hier... Spannend hoor!!! Hoop voor je dat je morgen posi test... Laat je het ons zo snel mogelijk weten?? Ben wel nieuwsgierig
@justme ja ik begrijp het wel is zeker een terleusteling telkens een nega uitslag of ongi worden als je al een tijd bezig bent. wij zijn nu een jaar bezig. maar van moet je revalideren? en welk revalidatiecentrum ga je revalideren? ik heb zelf bijna 10 jaar geleden ook revalidatiecentrum gezet. ik heb daar bijna half jaar intern gezeten en daarna nog bijna een jaar extern dit was bij klimmendaal in arnhem ik ga duimen voor je morgen hopelijk is het deze ronde toch raak ook al ben je niet echt bezig geweest ermee. laat je het morgenvroeg wel weten en liefst met een foto erbij
Oeh, justme, wat spannend zeg!Ik hoop dat je morgenvroeg twee streepjes ziet! Ik ben niet teleurgesteld, omdat we nog niet echt bezig zijn. Alleen bij mijn dochter had ik direct na het stoppen een regelmatige cyclus en nu heb ik geen idee hoe mijn cyclus gaat verlopen. We zullen zien....eerst maar eens mijn periode krijgen. Dan kan ik mijn man wat gerichter bespringen Ik ga met oud en nieuw geen alcohol drinken, maar dat komt omdat ik niet van alcohol houd....ha ha ha. Maar het kan heus geen kwaad hoor, zeker niet als het 1 a 2 glazen zijn. Lekker van genieten!
@justme oke dat is erg vervelend hopelijk gaat het werken die revalidatie of word het in elk geval makelijker om er mee om te gaan. ik zelf loop nu zo`n 10 jaar op krukken dus is wel mee te leven gelukkig maar beter als je er vanaf kunt komen. als je test morgen posi is kun je dat gelijk aangeven daar want zwangerschap zal meer belasting zijn voor je knieen. en kunnen ze je gelijk daarbij helpen. volgens mij had je al geroepen dat je het spannend vond hihi. maar kan het me erg goed voorstellen dat je het erg spannend vind. hopelijk kunnen wij de volgende ronde positief gaan testen hoop het zo in elk geval maar moet nog ff gedult hebben wij moeten nog goed gaan klussen hihi. nou s6 morgen zal duimen voor jullie
Pffffff alle klachtjes waren echt... ik ben ZWANGER!!!!! Ik kan het haast niet geloven en ik vind het superspannend...