@ want to be vab harte gefeliciteerd! Hier heeft de ongie niet echt doorgezet zondag, heb vandaag getest, negatief helaas, voel me ook niet echt zwanger dus hoop dat de ongie snel komt!
meiden die morgen gaan testen s6 all zal voor jullie duimen voor de meiden die nog ff moeten wachten hoop dat de rode duivel weg blijft en dat jullie ook snel mogen testen. nou tot morgen allemaal gaat me bedje opzoeken. morgen optijd op en mijn sleutel van mijn huisje inleveren voor een maand of 3. trusten allemaal liefs brenda
vind t zo gek dat je op verschillende websites met ovulatiecalulator zoveel verschillende uitslagen krijgt op sensitest is ie pas 4 januari op deze site is ie 2 januari al beetje moeilijk te bepalen dan wanneer ie is zonder testers
Bedankt allemaal ... PS: Is er trouwens een musthave boek over zwangerschap wat iedereen in zijn kast zou moeten hebben staan?!
@Want2be Gefeliicteerd!!! Ik heb geen idee qua boeken je hebt er zooo veel. @Doudou Balen van je ongie. Nu hopen dat het de volgende ronde raak zal zijn!
@ Wanttobe: Gefeliciteerd!!! Qua boeken weet ik het ook niet echt, denk dat je er gewoon één moet uitzoeken die jou aanspreekt... @ Doudou: Jammer dat de ongi er toch weer is... @ Justme1983: En? en? en?
Want2Be gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Super leuk voor jullie!!! Ik zie dat jullie al een tijdje bezig waren.. Het is jullie van harte gegund meid! X
Getverdemme, ik ben vandaag ook ongi geworden!! Had nog hoop, omdat ik toch wel veel symptomen had, maar helaas.... Baal, baal, baal! Door naar de volgende ronde! Alles zwangere meiden: gefeliciteerd! Geniet ervan! Wat een geweldige jaarwisseling zullen jullie hebben morgen! Ik ga even van het forum af denk ik. Eventjes mijn gedachten ergens anders op focussen. Ik ben er wel erg veel mee bezig... Allemaal een fijne jaarwisseling! Succes met de volgende ronde! Gr. Pinda83
Mijn nod is vandaag...... dus nu duimen duimen duimen dat ik niet ongesteld word. Spannennnnnnd. Dat zou echt een geweldig leuk begin zijn van een nieuw jaar. Wie nog meer die vandaag haar nod heeft??
mijn cyclus sept 32 okt 32 nov 34 en nu ben ik uitgegaan van 34 dus zou ik vandaag ongie moeten worden. maar als ik deze maand een cyclus had van 32 dan ben ik nu overtijd.... Heb 28 ste een test gedaan omdat ik zoveel kwaaltjes heb, maar helaas negatief. dus hoop dat ik te vroeg had getest. had het toen ook niet sóchtends gedaan.
Ja, morgen ga ik in de ochtend testen. Mijn vriend vind dat ik eigenlijk moet wachten met testen als ik ruim een week overtijd ben. Maar jah... dat vind ik toch zo moeilijk. Maar morgen is hij lekker vrij , dus mocht ik vandaag niet ongesteld worden dan ga ik morgen ochten samen met vriend testen.