NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    dank je wel voor de tip!

2. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    Je moet doen wat je gevoel je ingeeft.

Ik ben sinds 5 december 1 jaar met me vriend en ook al ruim 4 maanden geleden gestopt met de pil!

3. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    en er is toch niks mooiers een samen een baby te krijgen, van de man waar je zo van houd en oud mee wil worden!

4. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    ja weet ik en klopt ook wel,maar toch het blijft eng hihi

ik weet gewoon dat me vriend (vooral als ik kijk hoe hij met me kids om gaat,waarvan de jongste waarschijnlijk ADHD heeft,hij word binnenkort getest)een geweldige vader zal zijn

me jongste noemt hem zelfs papa
    dit is iets van de afgelopen week
    terwijl ze een papa hebben en ik altijd heb gezegd dat dat hun papa is,maar helaas kijkt die niet echt naar ze om:(alleen wanneer het hem uitkomt:(
    ik heb nu ook zoiets dat als hij dat wil zeggen tegen me vriend hij dat gewoon moet doen....gewoon zijn hart volgen...doe ik ook tenslotte hihi,dus waarom hij niet??

5. truelove4ever

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    amen!!!:d:d:d

6. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    heel mooi gezegd, je kinderen zien hem gewoon als papa, en dat lijkt me toch ook een heel fijn gevoel.
    geweldig toch om zo een nieuw jaar in te gaan . saampjes!
    met zen vieren en straks met ze vijfen!!

7. truelove4ever

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    welterusten dames en morgen hopelijk weer een (aantal) nieuwe test(en) erbij...op de valreep

doeiii

8. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Goeiemorgen meiden...

Waar zijn de testers van vandaag??? :D:D:D
    Sassefras? Hoe is het met jou?

Esthertie: Zo te lezen gaat het goed met je en de zwangerschap. Wat fijn om te horen.. Ook wel fijn dat de VK een afspraak wilde maken (en een echo) voor met 8 weken zodat je wat meer ziet en hoort ;) Spannend hoor!!

9. sassefras26

sassefras26 Actief lid

Nov 12, 2010
    150
    1
    0
    goeiemorgen...

Ik snap er niks van weer NEGATIEF getest, en nog steeds geen spoor van opoe.
    Ook geen buikpijn zoals ik normaal 3 dagen voor menstruatie heb.
    Nu afwachten! hellaas, wel een beetje een teleurstelling, had zo gehoopt op een roze streepje...

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Balen meid... Maar het kan dus nog steeds, wie weet??

11. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    @ Sassefras: Balen meissie!!! Hoop voor alsnog een roze test voor jou... ;)

12. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@sassefra He bah da's niet leuk, je had nu wel een roze verwacht waarschijnlijk. Maar dat kan natuurlijk nog.

@karine Het gaat prima, ben alleen snel moe in de middag. Mijn ogen vallen dan echt bijna dicht. Ben heel benieuwd of ik het vanavond vol ga houden bij vrienden...?

13. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    @Sassefras:Balen zeg. Echt vervelend die onzekerheid.
    Ik heb vanochtend ook weer getest en hetzelfde heeeeele licht roze streepje. Snap er ook niets van. Afgelopen maandag of dinsdag een druppie bloedverlies gehad, maar verder niets. Woensdag testje met heel veel fantasie roze streepje en vanochtend weer hetzelfde. Terwijl ik toch eigenlijk al 4 dagen overtijd zou moeten zijn. Ik heb nu besloten toch maar te wachten tot volgende week met testen.

'k vind het wel lastig met vanavond. Wat zal ik doen? Toch maar gewoon champagne om 12 uur?
    Wat doen jullie? Tijdens de zwangerschap van de eeste hield ik me aan de adviezen van het wel en niet drinken en eten van... Nu lijkt ik daar wat lakser in te worden.

14. bren79

bren79 Fanatiek lid

Dec 30, 2009
    3,374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @sassefras balen hoor hopelijk snel toch een positieve test.
    maar pffff die onzekerheid is om gek van te worden he.
    nou meis sterkte met die onzekerheid.

@bonnie een streepje is toch een streepje he maar hopelijk is de volgende test knal roze en weet je het zeker.

@all voor de dames die roze hebben getest van harte gefeliciteerd.
    voor de dames waar de rode duivel is gekomen balen hoor hopelijk volgende ronde wel raak voor ons allemaal.
    voor de dames op het wachtbankje hopelijk is het raak :D en gaan jullie goed het nieuwe jaar in.

fijne dag allemaal en een super jaarwisseling voor iedereeen en een gelukkig en gezond en hopelijk veel roze 2011
    liefs brenda

15. truelove4ever

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    wil je zwanger wordenof zwanger zijn dan kan 1 glaasje echt geen kwaad....in de eerste weken dan he!
    in de eerste weken heb je nog geen bloedband zeg maar en leeft je kindje als het ware van de dooier/eiwit (noem het maar ff zo ter vergelijking)

ik drink me vanavond ook een glaasje wijn hoor....ik ga niet zuipen ofzo

16. truelove4ever

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    balen meid
    ik snap je teleurstelling (samen met alle andere meiden hier) heel goed.....tis toch je grootste wens momenteel he;)

dus meid gewoon ff lekker hardop balen en gvd-en hier en van je afschrijven hier;)

maar ook geen bloed geeft moed he;)

17. doradiego

doradiego Bekend lid

Dec 28, 2010
    684
    0
    0
    Goedenmorgen,

Sas, wat balen zeg! Maar wie weet komt het streepje later....

Bonnie, voor jou dus ook nog spannend. Ik hoop dat je snel een streep krijgt waar je niet omheen kunt!

@drinken, een glaasje kan echt geen kwaad. Maar jij moet je er goed bij voelen.

Hier, nog steeeeeds geen ongi. Nouja zeg, waar blijft het nou dan. Inmiddels al een cyclus van 34. Bij mijn eerste telkens 28 dagen, maar ja, de hele hormoonhuishouding kan wel veranderd zijn. Ik wacht af, kan toch niets anders doen.

Vanavond oliebollen eten, kletsen, spelletjes en vuurwerk. Wel gezellig, maar vaak willen mijn luikjes tegen 23.00 wel dicht en is het een gevecht.

18. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Dat ga je vast wel volhouden meissie... Zij weten toch nog van niets??? Mentaal ben je sterker dan je soms zou denken...
    Vanmiddag nog even lekker een paar uurtjes je ogen dichtdoen en dan genieten van een goed oud&nieuw ;)
    Veel plezier!!!! knufffff

19. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Lieve "meisjes" :p ;)

Ik wens jullie alvast een heeeeeeeeel fijn oud&nieuw toe!!!
    Geniet van de momenten!! Heel veel geluk en liefde toegewenst voor 2011 en vooral een heel vruchtbaar nieuwjaar met veel mooie beebs :D:D

Knufffffffff

20. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Jip en Janneke bubbeltjes wijn tot ik er bij neer val :D

Share This Page