@ Bonnie..al weer een keer getest? @ Want2be en Just me Van harte gefeliciteerd met jullie zwsngerschap!! Want2be, je was al een tijd bezig zag ik aan je hadntekening..meid..gun je een hele mooie en goede zwangerschap!! Just me natuurlijk ook!
@madeliefje: ja, weer dat zelfde heeeeeeeeeeele lichte roze streepje. Ik ga volgende week nog eens een keer testen.
Blijft spannend dus!!nou..wel fijne jaarwisseling en een super posi test begin 2011! Streepje is er dus nog wel! Je HCG kan zich langzaam opbouwen..hou moed!!
@ Madeliefje Tnxs! Ook wij zijn een hele poos bezig geweest. Ben vorig jaar april al met de pil gestopt. Nu hadden wij verder geen haast en hadden we zoiets als het nu gebeurt is het heel erg welkom maar als het nog even duurt is het ook prima. Inmiddels was ik al wel zover dat ik een beetje ongeduldig begon te worden, maar het geduld is beloont!! Vanavond gaan we het m'n schoonouders en schoonbroers/zus vertellen. Erg vroeg, het voelt nog wat gek en onwerkelijk ook allemaal. Morgen gaan we naar mijn ouders, heb net een kaartje voor ze gemaakt met de foto van de test en als tekst: Gefeliciteerd! Jullie worden opa en oma! Zin in vanavond!
Lieve meiden, Ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe! Dat we allemaal maar een gezond 2011 krijgen, vol mooie momenten!! Enne...jullie weten natuurlijk allemaal wat ik ga wensen om 00.00 uur!
Fijne jaarwisseling allemaal! Alle zwangere meiden, volgend jaar mogen jullie je beeb in jullie armen houden. Hoe speciaal is dat! Alle andere meiden, hopelijk wordt 2011 helemaal jullie jaar. Op naar een roze 2011! Veel geluk en veel vruchtbaarheid toegewenst. Ik doe met jullie mee....volgende week komt mijn ei alweer. Schiet gelukkig wel op, met al die dagen. liefs berenbotje
Meiden Een heel vruchtbaar 2011!!! Dat iedereen zijn ei legt dit jaar We zien elkaar weer in de december chica's?
happy new yearr voor iedereen daar ga ik in mee Beppie ps: sorry dat ik al een tijd nie heb meegelezen/geschreven, komt in 2011 verandering in oowja wil ook nog even meedelen wat me mannetje zei om 12 uur: wij krijgen ook een kindje, het duurt alleen iets langer omdat ze de mooiste bewaren voor ons moest wel even slikken
Ha meiden!! Ik wens jullie toe dat in 2011 dromen mogen uitkomen.... En bedankt voor alle felicitaties!!
Gelukkig nieuwjaar!!! Bedankt meiden voor jullie lieve reacties, Nu maar geduld hebben, hou jullie op de hoogte!!! groetjes
Gelukkig nieuwjaar! Allemaal de beste (zangerschaps)wensen voor 2011! Engeltje, wat ontzettend lieve uitspraak zeg! Hoe is het gegaan met de jip en janneke bubbels of de echte dames? Ik heb niets gehad, want ik was niet zo geweldig te pas. Ik ben gisterenavond ongi geworden en de eerste 2 dagen voel ik me dan nooit zo fijn. In ieder geval is mijn cyclus weer op gang gekomen en dat is altijd fijn om te weten. Vandaag de kerstboom weer weg....oeh, wat een ruimte dan ineens, zalig. Morgen nog 1 dagje vrij en dan begint het werkende leven weer. Bah, had er nog best 2 weken bij willen hebben.