NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Iedereen de allerbeste wensen voor 2011!!! Dat ieder van ons een gezond kindje mag krijgen of verwachten.

De Jip en Janneke bubbels waren heerlijk ;).

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    meiden
    allemaal heeel veeeeel geluk liefde en vruchtbaarheid voor 2011 gewenst

Hier een beetje typisch deze keer
    zou morgen mn eisprong moeten hebben maar nog geen spoortje te vinden van iets dat er ook maar een beetje op lijkt
    helemaal geen slijm oid
    wat ik hier nou weer van moet denken;)

3. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    hallo meiden

hoe gaat het hier? iedereen een leuke nieuw jaarsdag gehad?
    ik wel zijn met de fam bij elkaar gekomen in zaaltje doen we elk jaar erg leuk weer mijn ooms en tantes nichtjes en neefjes en pake en bepe (Opa en Oma) weer te zien.
    maar inmiddels zijn er 2 neefjes en 1 nichtje die al een kleine hebben gekregen vorig jaar.
    een van mijn neefjes die een week of 4 geleden papa is geworden hadden de kleine meid bij zich zo lief en zo klein teder meisje. had haar ff op de armen en pffff dan wil je nog liever zelf een kleine van jezelf in je armen houden. ik ben erg blij voor hun hoor maar beetje jaloers was ik wel :( bij mijn neefjes en nichtje was het allemaal niet gepland en wij willen zo graag en ons wil het nog steeds niet lukken en daar baal ik echt van.
    sorry moest dit ff van mij afschrijven.
    fijne avond allemaal

liefs brenda

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik snap je volledig hoor meid
    is gewoon een gevoel

5. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @dianana ja maar is niet een fijn gevoel dat ik jaloers ben op mijn neefjes en nichtje pfffff
    maar ja is niet alleen op hun zie zo veel vrouwen mt een dikke toeter of met de kinderwagen of op tv en dan zit ik echt ik wil ook wanneer mag ik dat nou mee maken.
    maar sinds we er mee bezig zijn zie ik ook echt overal baby`s en zwangere vrouwen lijkt of ze het er om doen hihihi.

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    zelf dan kan snap ik wat je voelt!
    ik had het met mn eigen zus
    tegelijk begonnen
    pffffffft wat een verdriet hebben we gehad zeg !
    tegelijk zwanger alleen bij haar ging t goed en bij mij ging t fout
    en toen heeft t nog 2 jaar geduurt voor t raak was
    toen de kleine er eenmaal was was het nog net zo moeilijk vooral omdat die van ons er toen bijna zou zijn

7. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja dat is ook erg vervelend kan me voorstellen dat je een flink wat tranen heb gelaten dat zou ik ook hebben gehad.
    kon iedereen maar gelijk in ronde 1 zwanger worden en gelijk alles goed gaan he.
    maar ja helaas dat is niet voor iedereen weg gelegt helaas

8. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

#3808 Esthertie, 1 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2011
    @dianana Balen is dat he, ik weet precies hoe je je voelt. Ik was toendertijd in dezelfde week als een goede vriendin uitgerekend. Bij mij ging t mis en zij is vorige week bevallen. Maar het zal bij jullie vast ook snel weer raak zijn hoop ik!

@bren Begrijpenlijk toch dat je een beetje jaloers bent, kan mij dat heel goed voorstellen. Je wilt zelf zo graag een kleintje. Hopen dat het gauw raak is.

Heeft iedreen gister een leuke avond gehad?
    Ik heb een fijne avond bij vrienden gehad. Om 2 uur lag ik in bed, netjes op tijd en ik heb het volgehouden ondanks de vermoeidheid. Vandaag was ik super moe, heb de hele dag op de bank gehangen en twee uur geslapen. Tevens een paar keer behoorlijk misselijk geweest, dus de 'kwaaltjes' zijn nu echt wel aanwezig :(

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @Estertie ja maar ben normaal niet zo dat ik jaloers ben.
    maar ja overal waar je kijkt zie ik baby`s of dikke buiken.
    maar ja onze tijd komt vast wel :D

maar jij een goede jaarwisseling ghad dus :D wij ook had alleen niet de luxe om bankt te hangen vandaag hadden dus nieuw jaarsborrel met de fam.
    morgen geloof ik niet veel te doen dus lekker bank hangen denk ik of miss wel ff naar de sauna is ook wel lekker ff helemaal relaxen :D nu ht nog kan is gloof ik nit echt goed als j zwanger bent in elk geval eerste maanden geloof ik.

10. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ff wat anders was er al een andere topic aangemaakt waar we verder met deze club meiden kunnen kletsen en eeen beetje op de hoogte blijven van iedereen :D

11. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedemorgen allemaal

hoe is het hier? zijn er al meiden die het nieuwe jaar roze hebben getest?

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    heb ik het gemist of is er al een nieuw topic?!

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @miss c ik weet niet of er al een nieuw topic is
    het is hier wel rustig dus miss wel

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ all: Van mij ook de allerbeste wensen toegewenst voor 2011!!!
    Wij hebben een leuk oud&nieuw gehad, was ook laat hier ;)
    Gisteren op bezoek geweest bij de ooms/tantes & neven/nichtjes van mijn man om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen... Was erg gezellig!! Kleine man zich kostelijk vermaakt met alle andere kids :D:D
    Vandaag lekker een rustig dagje, morgen weer werken...
    Ik denk tot morgen weer ;) Fijne zondag vandaag!!!
    Knufff

Ik heb even gekeken en ben overgestapt op het NOD eind januari... ;)

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  16. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

@ Es22, ben ik ook zeker :D

@doradiego, dank je wel meis, ik heb de jip en janneke bubbels ook gedronken, maar moet zeggen dat ik het niet echt lekker vond, hier ook alle kerstspulle weer naar zolder. had het wel weer gehad met de boom enzo haha

goed dat je cyclus een beetje op gang komt, we hopen op een mooi begin van het jaar.

wij moeten dinsdag weer de zwemmers in gaan leveren, we hopen dat er dit x wat bij zit :)

ik ga er voor vandaag weer vandoor, moet nog een hoop doen thuis, morgen naar het ziekehuis met me moeder, en dinsdag weer werken, ik hoop dat ik alles een beetje kan blijven volgen!

fijne avond iedereen liefs engeltje

17. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi meiden,

Wat is het rustig hier! Waar is iedereen???

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik ben trouwens deze ronde voor het eerst gaan werken met ovutesten. Ben gisteren begonnen met de 1e ovutest en deze was negatief (ik heb de digitale testen van clearblue gekocht, met een smiley als ik vruchtbaar ben). Vanochtend weer een test gedaan en deze gaf een smiley!!!! Dit had ik nog helemaal niet verwacht! Ik ga nl. van een gemiddelde cyclus van 28 dagen uit en dan zou mijn eisprong over een paar dagen zijn. Dus even morgenvroeg nog eens testen om te kijken of mijn ei al gesprongen is. Hoop zo dat we deze maand prijs hebben!!!

19. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Als mijn ei dan vandaag zou springen, moet ik dan 14 dagen verder tellen tot mijn NOD? Is dat altijd exact 14 dagen, of kan dit ook korter of langer zijn???

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dit kan langer of korter zijn!

Deel Deze Pagina