NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    i hope so!!;)

2. truelove4ever

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    ik durf nog niet te testen is nog erg vroeg he en wil geen valse hoop hebben:(

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi!

Ik probeer elke dag te pendelen, maar heb inmiddels 80 aanvragen staan en run mijn eigen bedrijf.. dus tussen de bedrijven door pendel ik!! Je krijgt je pendeltje van me hoor!

Ja, het is gewoon weer afwachten!

4. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    als je eventueel tijd hebt (sorry weet dat je het druk hebt )kan je dan ook voor mijn pendelen)
    ik weet niet precies wat het is en inhoud maar ben toch benieuwd!
    (kan je eigelijk even uitleggen wat het inhoud)

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    De ovutesten zijn toch binnen!Gelukkig..ik kan genoeg testen!!

6. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    den haag
    jammer madeliefje!!!!
    je hebt in elk geval je ovu testen binnen!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja joh...komt goed!

8. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Hee dames! Ben ik weer even. Wat een spannende ontwikkelingen allemaal! Madeliefje, jouw eisprong zit er nu toch echt aan te komen, kan niet anders! Hihi, als onze mannen al onze posts zouden lezen, zouden ze volgens mij denken dat we gek zijn geworden ;). Die van mij vindt het trouwens wel leuk dat ik hier lekker kan kletsen met jullie, want we vertellen het tegen niemand (dat we zwanger proberen te worden) en soms vind ik dat best eenzaam. Vind het heerlijk om er over te kletsen namelijk, denk er zo vaak aan op een dag! Hebben jullie dat ook? Ik hoor wel alle zwangere vrouwen in mijn omgeving uit, hoop niet dat 't opvalt... Ik heb als het goed is mijn NOD 19 dec. Ik had mijn ei als het goed is (niet getest maar uitgerekend, dus minder betrouwbaar en het is ook mijn eerste cyclus nog eens een keer) de 5e. Ik heb nu sinds gisteren een behoorlijk opgezwollen buik en daarnaast gelere plas dan normaal. Zijn dat tekenen? Het kan enerzijds tussen je oren zitten al die symptomen, maar gele plas kan ik toch echt niet verzinnen, dat is een feit. Pff, dat wachten is frustrerend.... Nog een week en weet ik hoe veel dagen. Aaaah. Is er iemand die z'n NOD deze week nog heeft? Ik hoop dat jullie allemaal zwanger zijn!!!!! :D:D:D:D

XX Aily

9. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    den haag
    ik heb mijn man alvast ingelicht dat voordat hij naar kung fu gaat er werk aan de winkel is hihihihi

10. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    @Beppie: have fun ;):D;):D

11. truelove4ever

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    ik kn het niet laten maar heb getest met een kv zwangerschapstest en ja veels te vroeg natuurlijk dus negatief:(
    maar ja hoeft niks te betekenen

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Succes Beppie en veel plezier;)

@ truelove4ever Het is nog veel te vroeg hoor! Kan nog alle kanten op!

13. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    @Trueloveforever: begrijp dat je teleurgesteld bent, maar het is natuurlijk officieel nog veel te vroeg, dus niet getreurd, deze uitslag zegt in feite gewoon helemaal niks. Dus lekker verder fantaseren over jullie ongetwijfeld zeer lieve kindje en dan over een paar dagen nog een keertje testen! :D

Ik zit hier ook echt op eeeeelk signaal te letten: oh ik heb zuurbranden, zou dat iets betekenen? oh, steek in mn buik! oh, ik heb veel meer afscheiding dan normaal, etcetcetc.. Om gek van te worden!!! Heb ook steeds zin om een test te doen, maar ga mezelf niet gek maken, NOD is pas de 19e.

Succes meiden!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha Aily..zo herkenbaar..ik kom straks ook weer in die fase!! Hopelijk zwangerskwaaltjes meid!!

15. Slimpie

Slimpie Actief lid

Oct 26, 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat ik de enige was die zo dacht hahahhaha
    Wel grappig om te lezen dat ik niet de enige die bij elk klein dingetje denkt dat het een zwangerschapssymptoom is hihihih

16. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    @Slimpie en Madeliefje: ik vind het ook fijn om te horen dat jullie dit ook hebben!! Mijn vriendje zegt steeds: je bent er zo druk mee bezig, straks lukt het daardoor niet, omdat je veel te gestresst bent. Maar zo zie ik het helemaal niet, het is denk ik hartstikke loisch dat ik er druk mee bezig ben en wil zijn, het gebeurt tenslotte allemaal in mijn lichaam ;)

Uuuuuhm, ik heb sinds vanavond af en toe steken rechtsonderin mijn buik, een keertje ook meer richting mijn schaamstreek en op mijn rug. Kan dat ook iets betekenen?!?!

Ik ben nog maar 4DPO (days past ovulation, zet het er maar even bij, want ik weet ook pas sinds 1 minuut via een ander topic wat dat nou betekent haha), dus dan zit het misschien wel gewoon tussen mijn oren? Wat denken jullie??

Hoe is het verder met alle andere dames? Nog iemand anders met nieuwe (mogelijke) symptomen? Over 6 dagen de eerste dames met NOD op dit forum, spanneeeeeeeeeeeeeeend!!!!

Slaap lekker zo allemaal!

XX

17. Doudou

Doudou Actief lid

Dec 8, 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal jongens! Heel veel succes met het wachten. Ik vind die laatste twee weken ook altijd zenuwslopend. Hopelijk zit mijn ovulatie er aan te komen. Zijn keurig om de dag ah klussen, dus daar zal het iig niet aan liggen deze cyclus :)

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hey meiden!
    Doet 31 dec niet mee?
    Ik zie dat het topic 16-30 dec heet, hihi :p
    En mijn NOD is rond de 31e!
    Nog een weekie en dan is het al 16 dec, spannend!

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hebben we ook een lijstje hier?

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    @ Tess 2010, wat spannend voor je, die symptomen! Ik hoop voor je dat het zwangerschapsymptomen zijn.

@ Moi78, is goed hoor meid! Was gewoon ongeduldig (en natuurlijk nieuwsgierig naar de uitkomst) hihihi, doe rustig aan.

Wat betreft je mogelijke symptomen (die misschien wel tussen je oren zitten), dat heb ik ook hoor! Ik denk ook van alles te voelen, en gisteren dronk ik thee op mijn werk en werd er misselijk van. Dit had ik bij mijn laatste zwangerschap ook. Toeval? Ik hou het er maar op dat ik gewoon teveel zoek naar kwaaltjes.

@ Madeliefje, ik hoop dat je vandaag een positieve ovu test hebt!

@ Truelove4ever, kan het heel goed begrijpen dat je het niet kon laten. Toch zegt de uitslag echt helemaal niets hoor meid, veel te vroeg, je hebt nog alle kansen..

@ Aily, herkenbaar hoor, al die signalen waar je op aan het letten bent, heb ze ook..

@ Slimpie, je bent dus niet de enige!

@ Doudou, aan het klussen zal het niet liggen bij je deze maand! Had je nog een pb gestuurd trouwens..

@ Heitjekarweitje, natuurlijk doet de 31e ook mee! Zal het lijstje even voor je opzoeken..

Share This Page