15: Pindakoek (28 jaar, 11e ronde, 1e kindje) 16: Manoe (23 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) Nijma (29 jaar,ronde 10, 1e kindje) Sabrina1984 (26 jaar,ronde 4 na mk, 2e kindje). 17:Tess2010 (27 jaar, ronde 4, 2e kindje). Gekko (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje). Naomi1971 (38 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 18: Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Mama09 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Aily (1e ronde, 1e kindje) Slimpie (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Linnie (28 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Moi78 (32 Jaar, 2e ronde, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) Engeltje1 (25 jaar, ronde 14, 1e kindje) September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) 21: Mel05 (3e ronde, 3e kindje) 22: 23: 24: Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Ricmar94 (37jaar, ronde teveel, 1e kindje) Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Doudou (33 jaar, 9e ronde, 3e kindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Berenbotje (31 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Bonnie1 (29 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 28: 29: 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: Pinda83 (27 jaar, ronde 6, 1e kindje)
Hahahaha, Doudou niet echt iets om misselijk van te worden, toch? (misschien later maar toch niet op voorhand?) Begrijp me niet verkeerd, maar dat onderdeel is toch echt iets om van te genieten niet?
ha ha, nee joh, ik bedoelde niet misselijk worden vh klussen. Ik bedoel dat als het raak zou zijn deze eisprong dat ik de eventuele zwangerschapskwaaltjes daarna, zoals misselijkheid, graag voor lief neem.
Nou Doudou, succes vanmioddag! Sabrina, de lijst klopt tenminste weer! Nog een paar dagen wachten meis voor een test, deze zegt nog niks. Slimpie, kruipen de dagen zo voorbij bij jou?
@ Mel05... ja bij mij kruipen ze i.p.v. vliegen heheheh Maar in het weekend ben ik er meestal niet zo heel erg mee bezig omdat ik in het weekend altijd veel te druk ben met vanalles. Ladies... wie roken er hier allemaal? Ik vind het zo moeilijk om te stoppen... dus ik rook nog wel een paar sigaretjes per dag. Maar zodra ik weet dat ik zwanger zou zijn stop ik er natuurlijk acuut mee, want dan moet ik wel.
mel05, ja ik weet het maar is zo moeilijk vooral omdat ik me al een week niet lekker voel. heb hem ook snel weggegooid anders blijf ik staren en die vage streep zien. pfff word gek van mezelf. als het niet raak is dan las ik iig ff een stop in want anders gaat het net zo als de vorige keer. slimpie, ja hier nog 1 en veel ook bijna 1 pakje per dag. en was met de zwangerschap van naomy gestopt en gewoon weer begonnen zo dom. wil er ook vanaf blijven probeer al wel te minderen. gr sabrina
Hoi allemaal, Ik heb de 17e mijn nod als t goed is. Dit is mijn 2e ronde voor een 1e kindje. Rond mn eisprong gesekst, dus nu maar afwachten. Nu heb ik vandaag wat drupjes bloed gehad bij toiletbezoek. En rond deze tijd zou innesteling plaats vinden. Herkenbaar voor anderen? Ook wel eens gehad dat menstruatie toch kwam? Ik hoop natuurlijk dat t de innesteling is!! Veel succes allemaal, de meesten met wachten op de nod! Zou mooi begin van t jaar danwel kerst zijn he! Nog meer mensen in okt gestopt met pil? Praat dan ook mee op het topic dat zo heet, Gr
Ik rook niet, maar ik heb daar ook heel veel geluk mee gehad, ben een keer zo misselijk geworden bij een concert (werdt heel veel gerookt en geblowd) dat ik niet goed werd. Spuug kwam zelfs uit mijn neus en (heel vies sorry) eten bleef in mijn neus zitten. Aangezien ik niet had gedronken... bah, sinds die tijd echt nooit behoefte gehad om het zelfs te proberen, voel me ook heel vies als ik bij rokers ben geweest.. Zou dus ook niet weten hoe je zou moeten stoppen..
HG = hyperemesis gravidarum, dit is extreme zwangerschapsmisselijkheid. Heb de hele zwangerschap geroepen, dit noooit meer! Slimpie, gelukkig is het dan bijna weekend voor jou, hihi. Sabrina, hou hoop meid en test over een dag of 4/5 nog eens. ben je bij je dochter erg lang bezig geweest om zwanger te worden?
Hier gelukkig nog steeds gestopt met roken. Spannend Babette, ik hoop dat het een innesteling is voor je maar het kan ook door het ontpillen zijn.
@Sabrina... ik voel me nu al schuldig dat ik rook... maar ja dat is wel jammer ja dat je toch weer bent begonnen na zoveel maanden gestopt te zijn. Ik heb wel een gevoel dat het dit keer raak is... heb een heel zwaar gevoel in m'n onderbuik en af en toe ook menstruatierugpijn... het is ook niet pijnlijk maar zeurderig... wie herkent dit ook.
ja we zijn voor ons dochtertje 1.5jaar bezig geweest. we hadden de hoop op normale manier al opgegeven en toen zwanger. in juni 2010 gestopt met de pil en in juli 2010 zwanger van een 2ling. helaas zijn deze met 8 weken overleden en kwamen we erachter met 12 weken toen curretage gehad. gr sabrina
ja dat heb ik ook alleen zo is het er en zo weer weg. dus denk ook zo ben zwanger en dan weer niet. het is idd heel erg jammer. gr sabrina
Sabrina, wat heftig zeg. Je was waarschijnlijk extra blij bij je tweeling omdat het bij je dochtertje zo lang duurde, en dan er bij 12 weken achterkomen dat ze niet meer leven.. "knuf" Jou kwalen en lichte streepje geven hoop, ik duim voor je.
Hoi, Ja ik had die gebruikt gewoon...copy-paste en daarna in kleur gezet... Nu heb ik het enorm warm!!! WAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH *zen* nog 8 dgn wachten