NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ daantje Spannend he!!

@ Princess D He..onze kids zijn bijna even oud!hihi!

@ Esthertie Leuk!

2. PrincessD

PrincessD Actief lid

Nov 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Madeliefje: Ja idd :D en wij ook zie ik, ik ben ook van '87 :D

3. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg

oef wat voel ik me ineens oud hahaha....ben van '78;)8)

4. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Druk geklets hier... Leuk hoor..
    Ik kan door mijn werk helaas niet veel kijken hier... Maar toch leuk zo het een ander weer te lezen..
    Mijn zoontje is 13 maanden, leuk nog al die kleintjes en dan alweer voor de 2e...
    Mijn nod is als het goed is de 20e al!!! Nog een weekje...
    Morgen moet ik naar de gyn. uitslag bloedprikken en zaadtest...
    Als ik ongi wordt volgende week worden we geholpen met het zwanger worden.. Spannende tijd hier ook dus...

5. truelove4ever

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    ff een vraagje he...

heeft een kv test (die van 2v5) een indroogstreepje???(na een halve dag??)
    heb het zelf nl nog nooit gezien bij de kv testen maar nu bekeek ik me test van vanmiddag nog eens en zag bij me test van vandaag ineens wel een 2de streep:(

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nee die telt niet meer mee! Je moet het binnen de tijd kunnen zien, anders indroogstreepje!Nog es een andere test proberen!!

7. truelove4ever

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    oke duidelijk hihi dacht het zelf ook al....die stomme testen ook he...:D

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Maar moed nog niet opgeven he!!!;)

9. PrincessD

PrincessD Actief lid

Nov 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Truelove: haha gewoon een typfoutje maken, ben jij ook van 87 ;)
    pfoe kzou t niet weten wbt die indroogstreepjes... hopelijk heeft het wel wat te betekenen.
    @ September08: Spannend zeg, hopelijk is het nog raak op de natuurlijke manier.
    @ Meiden die voor een 2e gaan: Hoelang waren jullie bezig voor de 1e?

10. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Ja dat was het voor hen zeker, maar ze zijn wel enorm gelukkig dat ze al een gezond kindje hebben mogen krijgen. Zij had nog voor curetage kunnen kiezen, maar wilde graaf erfelijkheidsonderzoek laten uitvoeren en heeft dus voor een ingeleide bevalling gekozen. In januari krijgen ze de uitslag en hopen dan dat er uitkomt dat ze 'gewoon' heel veel pech hebben gehad en verder kunnen voor een tweede ronde voor een tweede kindje... Heel verhaal ja, vond het ook heel erg voor ze...

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    Bij mij altijd prima gewerkt. Verschillende keren gebruikt, en zeker tevreden.

12. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Hahaha, cool!!! Wij willen uiteindelijk ook naar Bergen!! Wonen nu in het centrum van Alkmaar in een mooi oud pandje, ook helemaal goed :D Maar Bergen is echt fantastisch!!! :D:D:D (zeker ook voor kids, met die leuke soort van kinderboerderij in het centrum en het strand dichtbij!!

Wanneer is jouw NOD en in welke ronde zit je?

13. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    @ Truelove: spannend joh!!!! Ik hoop voor jullie dat het raak is!! Ga je morgenochtend met ochtendurine testen?

14. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Oke, hier de stand van zaken: ongi gevoel met vlagen, zere tepels en nog steeds constant licht gevoel van zuurbranden (heb ik al sinds vorige week, geen idee of dat wat betekent). Heb ook witte bobbeltjes op mn tepels, maar volgens mij had ik dat hiervoor ook al, of kan dat niet?!

Ik duim natuurlijk super hard dat 't raak is, en mijn vriendje met mij, maar als 't niet zo is wil ik volgende maand gaan ovutesten. Welke raden jullie aan?

15. mamavantrio

Nov 30, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    o wat is het spannend hier.. ben benieuwd wanneer de eerste positieve test getoond gaat worden... Ik heb bij sommige meiden toch wel een heel goed gevoel hoor..

@ Truelove: Ik heb bij de eerste zwangerschap ook een paar dagen licht bloedverlies gehad en toen was het ineens voorbij en toen bleek ik zwanger te zijn dus.. er is hele goede hoop denk ik... enne jij voelt je oud??? ik ben van '77 dus nog een jaar ouder en ik kan het helaas niet meer omdraaien!!!!
    Ga je morgenvroeg nog een testje doen met ochtendurine? Bij kv heb ik wel ervaring met een indroogstreepje. Ik ben verschillende keren een beetje blij geworden voor niets helaas.... Hopelijk verschijnt er morgenvroeg (als je tenminste gaat testen) wel binnen de tijd een tweede streepje...

* ik ben trouwens dus 33 jaar en ik kom uit Noord Brabant.

Ik denk dat ik vanaf morgen elke ochtend maar ga tempen zodat je het een beetje in de gaten kan houden wanneer wat een beetje gebeurt... Ik verwacht mijn NOD pas de 18de maar begin toch weer de zenuwen te krijgen terwijl ik eigenlijk de gewoonlijke ongiklachten al aan het krijgen ben hahahaha we waren al helemaal aan het fantaseren hoe we het dus gingen vertellen aan de ouders en eigenlijk nog meer aan de kids hahahaha (al vertellen we het daar pas een stukje later aan aangezien anders iedereen het al gaat weten hahahahahhahaa... ) Maar aan mijn ouders vertellen we het wel direct hoor. Als het dan eventueel mis gaat heb ik daar wel heel veel steun aan.. maar goed daar moeten we niet aan denken he.. eerst nog maar eens zwanger worden toch....
    nou de groetjes....

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE, goedenavond meiden!!

Ben heel blij dat ik me weer op een NOD forum mag melden. Wij gaan al een maandje eerder voor een tweede uk!!!

Mijn NOD is 29 december.

17. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Welkom!!!!

18. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    De 18e is al over 5 dagen, dus dat duurt niet meer zo lang!! :D

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Dankjewel Aily! Ben je bezig voor de 1e?

20. mamavantrio

Nov 30, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahhaa ja het klinkt niet zo lang meer nee dat zeg ik ook altijd maar ik vind het toch altijd weer tegenvallen hahhahaha.... maar ik heb deze week wel veel afleiding. komen paar oude vriendinnen op bezoek en ik moet woensdagavond en donderdagmiddag laminaat leggen in ons uitbouwtje en dan is het alweer vrijdag. Mijn ventje werkt deze week veel thuis dus dat is ook heel fijn..

Gaan jullie alleen testen of testen jullie samen met jullie man/vriend??? Ik wilde bij de derde ook eerst zelf testen en dan mijn man de test kadoo geven maar ik durfde het gewoon niet hahahhaa zat ik daar op de wc hahaha gelukkig was het koninginnendag en was mijn manneke beneden en heb ik hem geroepen dat ik ging testen dus uiteindelijk is hij er toch bij geweest... Bij de eerste en tweede ook altijd samen getest... Dus ben benieuwd of ik het nu wel alleen ga doen of niet...
    groetjes en allemaal een hele goede nacht toegewenst... Nu mogen we allemaal nog lekker fantaseren he... ( oja mijn oudste dochter zei vandaag dat ze eigenlijk nog een klein zusje wilde hahahhaa nou ik hoop dat het uitkomt voor haar... (al vind ik een klein broertje ook leuk hahahahaha)...

Share This Page