@truelove4ever Bah vervelend dat het niet gelukt is dit keer. Heel veel succes in de volgende ronde!! @bonnie1 Wat bedoel je met 'een gekneusde baarmoeder'? Grappig, ik was ook 23 toen wij een relatie kregen. Vind m soms al best oud zo tegen de 40 hahaha
@mel05....dat me ei niet blijft plakken betekend niet dat ikke niet plak hahhahah....tuuurlijk blijf ik!!8) ik wil ook weten hoe het met jullie meiden hier gaat lopen deze maand....wel spannend...de nod's komen eraan meiden!!! ik open denk ik wel alvast weer een nieuw topic voor de mensen die de volgende ronde in gaan maar laten we hopen dat ik daar alleen blijf he,zo niet dan zie ik die dames ook weer in dat topic...maar ga ik niet vanuit!!
15: Pindakoek (28 jaar, 11e ronde, 1e kindje) Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) 16: Manoe (23 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Nijma (29 jaar,ronde 10, 1e kindje) Sabrina1984 (26 jaar,ronde 4 na mk, 2e kindje). 17:Tess2010 (27 jaar, ronde 4, 2e kindje). Gekko (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje). Naomi1971 (38 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Dnze22 (22 jaar, 2de ronde na MK, 2de kindje) 18: Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Mama09 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Aily (1e ronde, 1e kindje) Slimpie (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Linnie (28 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Moi78 (32 Jaar, 2e ronde, 1e kindje) Engeltje1 (25 jaar, ronde 14, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) 21: Mel05 (3e ronde, 3e kindje) Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) 22: 23: Harma00 (bijna 22 jaar, ronde 1, 1ste kindje 24: Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Doudou (33 jaar, 9e ronde, 3e kindje) Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Daantje (28 jaar,1e ronde,3ekindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Berenbotje (31 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Bonnie1 (29 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 28: 29: 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: Pinda83 (27 jaar, ronde 6, 1e kindje) Heb mezelf er even bijgezet
graag gedaan meid,maar is toch niet meer dan logisch..we zitten al een paar weken samen in spanning....dan blijven we toch ooksamen tot het einde afwachten he en daarbij tis hier veels te gezellig met al die leuke meiden hihi...IK WIL OOK NIET WEGGGGGGGGGGGGG hihihi
Wat zouden jullie trouwens doen meiden? Ik heb normaal een lf van 10 dagen. deze cyclus was mijn ei een paar dagen eerder eerder dan normaal. Wanneer nu het beste testen? 10 dpo of 14 dagen dpo( dit zou mijn oorspronkelende nod zijn)..
Paar vragen wat is een gekneusde baarmoeder?? Wordt daarmee een doof gevoel bedoeld? En wat is lf????
@ bonni Nu al behangneigingen? Dat is snel... Wat gebeurd er dan? @ truelove Balen dat je ongi toch heeft doorgezet, maar super gezellig dat je blijft plakken!!
DPO: Days Past Ovulation op hoevel dagen je na je eisprong zit LF: Lutale fase, tijd tussen eisprong en menstruatie
@Mel05 Ik zou misschien toch wachten tot je oorspronkelijke NOD. @gekko We zijn weer een stukje wijzer in 'zwanger-worden-land'. En inderdaad die gekneusde baarmoeder ik heb ook geen idee wat daarmee bedoelt wordt. Als ik dit google kom ik erop dat dit veroorzaakt wordt door een man met een grote penis of omdat de baby in stuit ligt of echt gekneusd zoals een gekneusde enkel... Denk dat ze dit geen van drieen bedoelt.
Met een gekneusde baarmoeder bedoel ik dat het voelt of dat het een grote blauwe plek is. Zal m'n vriend wel te enthousiast geweest zijn En ja ik vind 'm af en toe ook al oud. Hij wordt komend jaar 38. pfffff. Krijgt al echt zo'n bierbuikje. Hopelijk haal ik hem binnenkort in qua omvang En dochterlief achter het behang, tja, soms dat is ze zo eigenwijs. Rent ze weg als ze haar jas aan moet, gooit ze met speelgoed. Maar meestal is ze heeeel lief. En by the way goed nieuws!! Ik heb een positieve ovutest!!!! Gisterenavond negatief. Ik zag vandaag een stevige slijmdraad in mijn onderbroek (sorry voor de omschrijving), dus nog maar eens testen. En ja hoor 2 streepjes. Nog maar weer eens klussen dus. En dan verschuift mijn NOD ook. Moet ik even uitrekenen naar welke datum. 'k denk 29 of 30 december.
Estertie, dat dacht ik ook, daarom mijn banner al aangepast. Bonnie1, aan de klus jij! Veel plezier..
Hahaha, en ik mijn man plagen dat ie komend jaar 30 wordt Dus Bonni, jij kan aan de klus!?! Of gaat dat niet gebeuren na het eerdere enthousiasme van je man