@ esthertie Ahhh daar heb je een gevoelig onderwerp aangesneden Ik wil absoluut zeker weten mijn kind zelf de keuze geven en dus matig biovlees voeren. Manlief wil kind zelf de keuze geven.....wordt vege opgevoed maar als er om vlees wordt gevraagd gaan we het geven. Wat voor een babystuff maak je dan? @ Mel Ja, dit is wel een spannende maand. Ik heb wel een bizar goed reukvermogen, maar hij lijkt wel nog sterker te zijn geworden. Ik denk dat als ik ongi wordt en het pms blijkt te zijn ik heel boos wordt. Maar heb nog een ander syptoom.... Heb namelijk een man die behoefte krijgt in chocola als ik ongi wordt ik krijg er ook zin in, maar hij een dag of wat eerder, en hij heeft ook nog geen zin in chocola
@Mel Dat kan zeker wel een 'kwaaltje' zijn ik had daar de vorige keer ook last van maar dan voornamelijk dat ik beter rook dan voorheen. @Maris22 Spannende, nog een paar daagjes wachten. En het is echt super om met een kennis/vriendin tegelijk zwanger te zijn. Lekker ouwehoueren en je kwaaltjes bespreken Vorige keer was ik in dezelfde week als een goede vriendin uitgerekend, was zo leuk maar helaas. Zij is a.s. zondag uitgerekend. Zou leuk zijn als ik haar de week erop kan vertellen dat ik weer zwanger ben. @Gekko Nee t is geen gevoelig onderwerp meer maar had daar gewoon niet aan gedacht. Denk dat ik t zelfde zou doen, thuis weinig tot geen vlees en buiten de deur mogen ze zelf kiezen wat ze eten, keuze ligt toch bij t kind zelf. Ik maak o.a. slabbetjes, schoentjes, knuffels e.d. zie www.essies.net (staat momenteel niet heel veel op, sorry beetje reclame)
@ esthertie Is een gevoelig onderwerphier in huis maar we komen er wel uit. Wat maak je trouwens een uber schattige dingen!! Echt gaaf als je zo handig bent Ik ben wel handig, alleen niet met naald en draad
@gekko Haha bij jou thuis een gevoelig onderwerp. Ik vat hem Thanks voor compliment, heb onlangs m'n full-time baan opgegeven om hier verder in te gaan. Ken je t boek Ecofabulous koken in alle seizoenen. Is een beetje mijn bijbel geworden, super recepten staan erin. Hup nu terug naar de NOD/baby/zwanger/eitjes/kwaaltjes praat
hoi dames!! nou ik denk niet dat het deze maand raak is! voel me totaal niet anders en mijn temp was vanochtend 36.8 terwijl er staat dat ie na je eisprong hoger moet zijn! gister en eergister was hij 37 en 37.1 en vandaag dus 36.8! wat mijn er volgens mijn op wijst dat mijn ei niet bevrucht is! ben benieuwd
@ beppie Maar jij had toch vorige week je ei? Gaat die daling in je temp zo snel dan? Heb je wel op dezelfde tijd getempt? @ Esthertie nee dat boek ken ik niet.... staan er wel normale ingredienten in? Vaak heb je van die bizarre ingredienten ald je uit een veggeboek kookt zoals blauw maismeel... als iemand weet hoe ik daar aan kan komen.... pff (jaja we gaan nu echt weer over buikjes en beebjes praten)
Het vervelende vind ik altijd dat je jezelf zwanger denkt. Ineens ga je op allerlei signalen letten die anders zijn en dat maakt je soms helemaal gek. Aan de andere kant, het is wel leuk om daar over te fantaseren En babykleertje: ja ik heb wel de neiging om vanalles te kopen (wat ik niet nodig heb) omdat het zo leuk en schattig is. @Beppie: hoop voor je dat die temp.daling een foute meting is. En wie weet is het gewoon toeval en is het vanavond en morgen weer hoger.
@ bonni Ik geloof dat dat heel sterk is ja... Al had ikhet heel erg leuk gevonden om vorige maand zwanger te zijn. (geboorte datum op verjaardag van mijn vader) en deze maand stond ik er eigenlijk meer open in... maar ja we zien wel... tijd zal het leren voor iedereen hier ff off topic Wisten jullie al dat Orka Morgan niet terug gaat naar de zee?? Ze hebben haar familie niet kunnen vinden en haar uitzetten betekend dat ze moet leren jagen.. en orka's doen dat vaak in groepen.... Arme beestje, ziet haar familie nooit meer
ja om 6 uur getempt standaart! zodra de wekker ging,ik snap die daling ook niet want bij mijn vorige cyclus was het pas de dag dat ik ongie ging worden
@ denk inderdaad dat je jezelf wel zwanger lan 'denken. Bij elk dingetje in je lichaam ga je denken dat het er mee te maken heeft. @beppie1983 Het hoeft nog niets te betekenen, ik temperatuur al een 5 maanden en er is nog steeds geen eind aan vast te knopen, soms stijgd/daalt temp. zomaar met ruim een halve graad. @gekko Er staan redelijk normale ingredienten in, alles kan je kopen bij debio winkels. En wat sneu voor die orka, ben zowiezo tegen om zulke beesten in gevangenschap te houden. Laat je niet zo snel 'uit t veld slaan'
Wat had je gister? 37 of 37.1? Misschien wachten wat morgen brengt, wie weet is het een tijdelijk dipje? Maar als ik heel eerlijk ben... ik weet de ballen van tempen....begin het een beetje door te krijgen...
Uit het veld slaan??? Door die orka? k vindt het gewoon zielig. Orka's leven in familie's en blijven altijd bij elkaar (de vrouwtjes). Als je dan alleen in de watertank zit kan ik me voorstellen dat het een beetje alleenig is.. Of bedoelde je iets anders?
Ik temp nooit. Hoef ik me ook niet druk te maken over wisselingen, want ik zou me ook helemaal zorgen gaan maken. Zielig zeg voor die orka. Helaas was ze ook overleden als ze niets gedaan hadden, dus aan de andere kant heeft ze nu wel een tweede kans. (of heb ik iets aan het verhaal gemist)
zo ik ga ff strijken en lessen voorbereiden voor morgen. tot de volgende keer! (kan goed over een uur zijn als ik me bedenk )
@ gekko Hahah mijn tekst was een zooitje geworden. Het 'niet uit het veld laten slaan' was bedoelt voor beppie1983
Dat is waar Bonni.. Helemaal waar... alleen zou ze alleen weer uitgezet worden als ze haar familie konden opsporen... en dat was niet gelukt. Maar als je niet tempt, hoe weet je dan je temp
die dip in temp is meestal vlak voor je ongie na je eisprong kan een dipje een innesteling betekenen dus niet opgeven he meis pffff hier geen spectaculaire bloedverlies,heb noirmaal veel en veel meer(dan loop ik zowat leeg hahaa)
@ truelove een dipje een innesteling... zolas ik al eerder zei... leer op dit forum elke dag dingen bij....gaat bij mijn gelijk de volgende vraag.. en als je nu een piek hebt, wat betekend dat?
ja dan maar hopen op een dipje!!!!! ik moet pas over 9 dagen mijn ongie krijgen daarom vind ik die verlaagde temp ineens zo gek! we zien het wel jullie ook allemaal succes
hihi ja dat kan echt lees hier maar eens... http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/196822-innestelingsdip-zwanger.html