NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    hier de wijn laten staan met kerst is geen probleem, ik drink toch nooit alcohol!
    alleen die biefstukjes:( dat gaat opvallen bij mij...

2. lauraa

lauraa Actief lid

Nov 17, 2010
    230
    17
    18
    haha nee die wijn zal bij ook geen probleem zijn, drink ook bijna nooit.. Maar idd die biefstukjes, maar vooral de carpaccio zal bij mij gaan opvallen...

3. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Hi Truelove!! Oooooh wat is het toch spannend bij jou. Weet je waar je denk ik eens op moet gaan letten, als ik het tenminste goed heb begrepen: innestelingsbloed is altijd oud bloed, dus donkerrood/bruin. Ongesteldheidsbloed kan dat ook zijn, maar uiteindelijk komt hier meestal ook rood bloed bij (vers bloed). Als je dus geen vers bloed ziet, is het dus een grote kans dat het innestelingsbloed is!!! Wanneer ga je testen met ochtendurine?

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    die wijn zal bij mij wel opvallen....even weer iets op gaan verzinnen, als het zo mocht zijn.
    Ik ga even terug lezen wat er nog meer is gebabbeld hier....

5. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    owww die was ik nog vergeten...

6. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Wijn zou bij mij ook opvallen, maar ik heb het 'geluk' dat na 7 jaar mijn eczeem weer een beetje terug is en in die tijd mocht ik geen wijn omdat dat het versterkt. Dus ik drink nu al geen wijn meer (omdat je na je eisprong nooit weet of je zwanger bent, voel me er dan toch niet zo lekker bij om te drinken tot een posi test... net een beetje hetzelfde met foliumzuur, ben ik ook al voor een posi test mee begonnen). Dus ik drink nu helemaal niet meer, maar ik moet bekennen dat een wijntje met kerst het enige is wat me nog enigszins vrolijk maakt als ik er aan denk dat ik dan een nega test heb gehad en gewoon ongi ben geworden... Dan ga ik het wel drinken, maar goed, ben dan ook ongi tijdens de kerst, dus dan is de kans op zwangerschap niet aanwezig.

Ooh, wat is het spannend allemaal he..........

7. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Oh meiden... Ik zit zo in spanning... Kon pas nu op internet komen, maar heb de hele dag gedacht: ik moet jullie echt mailen... Vind het soms zo moeilijk dat ik er met niemand over kan hebben behalve mijn vriendje (die net zoals jullie ook al zeiden niet de heeeele dag naar babypraat wil luisteren)....

Zit nu 5 dagen voor nod (of minder of meer, want is mn eerste ronde...) en ik heb stiekem zoooo het gevoel dat het raak is, maar soms voel ik me juist weer heel onzeker.. Ik houd het niet meer vol, twijfel om morgenochend een test te doen... Dan zit ik als het goed is (denk dat t redelijk klopt) op 10DPO....

Symptomen die ik nu heb:
    - nog steeds maagzuur, constant aanwezig, hele dag, licht gevoel en soms erger, al sinds vorige week dinsdag
    - zere tepels sinds een paar dagen, met name 's nachts voel ik ze erg goed en overdag met vlagen
    - sinds drie dagen afwisselen licht ongi gevoel, soms wel soms niet en daarbij af en toe lichte steekjes rond mijn liezen, kan naderende ongi zijn?! Anderzijds totaal geen zere borsten (wel tepels dus), en dat heb ik normaal altijd vanaf midden van mn cyclus, maar goed, dat was dan wel weer mn kunstmatige cyclus en van mn natuurlijke weet ik het niet, want dit is pas mn eerste..
    - sinds vanmiddag: gelige afscheiding ipv witte afscheiding

Vanacht kreeg ik ook lichte keelpijn en voel me vandaag de hele tijd wat koortsig, weet niet of dat ook wat kan zijn.....

Maar goed, ahv bovenstaande heb ik het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn........................... Wat denken jullie???? Ook mbt testen???

8. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Denken jullie dat t nog wat zegt als ik mn temperatuur zou opmeten? Heb hiervoor nooit getempt, dus weet dat niet of t voor mijn doen hoog of laag is......

9. lauraa

lauraa Actief lid

Nov 17, 2010
    230
    17
    18
    Ik heb er niet ontzettend veel verstand van, maar met de vroege predictor test kun je 4 dagen voor nod testen....

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    @ aily, iedereen heeft andere symptomen bij een zwangerschap...de één voelt niks en de ander heel veel. Het zou natuurlijk zomaar kunnen.
    Tja gezien je niet precies weet waar je in je cyclus bent, kan een testje natuurlijk altijd. Wel met ochtendurine en een gevoelige test. Succes in ieder geval en ik duim voor je!!!

11. lauraa

lauraa Actief lid

Nov 17, 2010
    230
    17
    18
    denk niet dat dat zou helpen, je weet pas of je verhoging hebt wanneer je vanaf dag 1 elke dag op hetzelfde tijdstip tempt.. dus jij zou dan een temp hebben wat je met niets kunt vergelijken..

12. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!

test alsjeblieft niet met predictor! die geven zo vaak vals posi...
    ik raad de kruidvat 2 voor €5,- aan daar kan je ook vroeg mee testen...

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Beppie Niet de moed opgeven..je hebt een dipje en dat is niet negatief of positief. Je kunt er niks van zeggen, alleen achteraf...want zowel zwangeren en niet zwangeren hebben dit! Heb je je schema ook online bij FF? (fertility Friend) Mijn schema is gelukkig tot nu toe heel duidelijk en laten we die temp na elke dip weer hoog houden!!

@ Aily Grieperig voelen, kan een griepje zijn...zeker als je een beetje keelpijn hebt! het is afwachten!!Hoop het van harte meid! Nog een paar daagjes..die zijn zo voorbij, let maar op;)

Drink ook geen alcohol, dus dat valt straks dan niet op..ik zit er meer mee als ik straks onwijs misselijk ben...dan zit je daar me t de familie aan tafel...dat valt echt op! Maja...dat zien we dan wel weer!!

14. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Thanks ladies!!! Fijn om meteen wat terug te krijgen.. Ja, ik hoop natuurlijk dat iedereen nu zegt: ja, duidelijk, je bent zwanger, maar hahaha ik weet dat dat niet kan.... Het is inderdaad voor iedereen weer heel anders en mijn nadeel is dat ik nog geen idee heb hoe mn natuurlijk cyclus voelt....

Andere vraag: heb mezelf laten pendelen en de uitkomst is mei 2011 een meisje....... Heel stom hoor, maar krijg daar helemaal geen fijn gevoel van, ik hang er weer veel te veel aan op natuurlijk, maar herkent iemand dit gevoel? Ik hoop natuurlijk dat het veel eerder raak is!!!!! En stiekem wil ik graag als eerste een jongetje, maar mn vriend gaat me slaan als hij leest dat ik dit schrijf ;) Maar goed ,wat ik dus bedoel: herkennen jullie het gevoel dat ik van de pendeluitkomst krijg? Voor mij vergelijkbaar met een waarzegster die bijvoorbeeld zegt dat ik volgend jaar heel ziek ga worden.... (had me ook niet moeten laten pendelen... :-s)

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik laat me niet pendelen...ik wacht het gewoon af! En hecht er geen waarde aan. Maar ik snap dat het je teleurstelt, mei is nog zo ver weg..maar het is een pendel, meer niet!Je kan dus gewoon nog deze ronde zwanger zijn! Laat je dat gevoel niet ontnemen!:D (sorry, zo denk ik erover:))

16. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Heb volgens mij nog een predictor thuis liggen van een jaar geleden toen ik dacht dat ik per ongeluk zwanger was geworden..... Maar kruidvat 2 voor 5 is een goed idee!!! Ff vraagje: die heb ik dus niet in huis en moet ik morgenochtend eerst gaan kopen. Dan heb ik natuurlijk allang geplast haha, kan ik mn urine opvangen en de test er na 3 uur instoppen? Of is dat mn plas niet meer valide of het hcg verdampt!? Vraag maar wat :D

17. lauraa

lauraa Actief lid

Nov 17, 2010
    230
    17
    18
    Sorry dit wist ik niet.. heb hem 1x gebruikt, "gelukkig" was hij dan terrecht nega... (vorige maand) en had ik dus geen valse hoop. sorry voor mijn waardeloze tip!!

18. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Ja, hahahaha, dat valt zeker op ja!!! En wat denk je van rood vlees dan??? ;)

19. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Nee is juist een goede tip, want daardoor komen we weer aan de info dat hij vals posi kan testen ;) en daarnaast sowieso super lief dat je met me meedenkt!

20. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Had ik ff nodig, dank je wel............ :D (ik weet natuurlijk zelf ook wel dat ik er geen waarde aan moet hechten, maar toch fijn dat jij t even tegen me zegt, geeft me wat meer moed, voel me al zo ontzettend zenuwachtig met al die symptomen waarvan ik niet weet of t wat betekent of niet......)

Voel jij al wat eigenlijk? Jij zit nu een kleine week na je ovu toch???

Share This Page