NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    volgens mij kan je het wel een aantal uur bewaren, maar weet niet zeker of dit in de koelkast moet...

2. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees alles, schrijf alleen veel te weinig.

@ TrueLove: erg vervelend. Ik was vorige maand ook een paar dagen over tijd en ook een erg lichte ongesteldheid, dan blijf je toch twijfelen. Uiteindelijk drie testen gedaan (ook nog een na dat de ongesteldheid weg was) om zeker te weten dat ik toch echt niet zwanger was. Helaas niet.

Onze lichamen kunnen ons goed voor de gek houden zullen we maar zeggen. Vorige maand veel symptomen en nu helemaal niets. Kan de 18e testen, dus ben zeer benieuwd!

Allemaal veel succes met wachten (heel moeilijk ;) )

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hihi...de familie houdt niet van rood vlees, dus dat scheelt!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Graag gedaan! Ik heb zaterdag op zondag ergens mijn ei gehad..volgens FF op zaterdag, dus dat is nog maar 3 dgn na ei dus helaas! heb nog es geteld en de vorige ronde had ik 16 dgn LF...zucht!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Beppie, kijk es bij de temp topic en dan bij kaartjes van zwangeren...zie je regelmatig dipjes! Ik bedoel niet als voorbeeld dat je zwanger bent, maar dat een dipje niet abnormaal is!

6. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Aily, Je kan natuurlijk proberen je plas op te houden morgenochtend en meteen naar de winkel gaan om een test te halen. Ik heb geen idee hoe lang je urine kan bewaren. Maar weet wel dat als je naar de dokter gaat voor een test met urine dit ochtend urine moet zijn en die is dan soms ook aal een paar uutjes oud.

7. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Oh ja, is ook zo... dan kan het gewoon denk ik, want de assistente zei laatst nog toen ik plasje bracht voor blaasontsteking dat ze ook op zwangerschap kon testen maar dat dat dezelfde test was als uit de winkel en het bij de dokter meer kosten. Meaning dat je dus met ochtendurine na een paar uur nog op zwangerschap kunt testen! :D

8. Esthertie

Hebben jullie het nieuws gezien? Er komt vanaf volgend jaar een standaard extra echo in het 3e trimester :)

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    beter...

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hey ladies...

Zo ff bij lezen hoor pfffff heb wat gemist vandaag ;)

Ehmz.. vitamine, ik slik Fem-Pley van Essential Organics, heel goed, alleen mega duur!!

Verder heb ik lief vandaag op pad gestuurd, hij was bij de drogist in de buurt, en ik heb hem een test laten halen... Die ligt nu te branden in mijn nachtkastje hahahahahahaha!

Maar... Ik test pas na het weekend, als ik de 28dgn gepasseerd ben, dan ben ik echt over tijd toch... Op de verpakking staat ook vanaf de dag dat je ongesteld moet zijn kun je testen, aangezien ik meerdere cyclussen heb gehad, ga ik nu van de langste uit.. 26dgn is de 19e.. en 28 dgn de 21e... dus ik hou gewoon zondags ff voor mijn koppie aan, anders wordt ik gek!

Ik ben trouwens nog steeds beroerd! Ik ben nog steeds misselijk, en ik heb vanavond een lekker toetje op, met choco, maar hij smaakte gewoon niet, en ik ben een chocojunk!!!!!

Nou ja, nog steeds die buikpijn en misselijkheid, en mijn (.)(.) voelen zwaarder aan naar mijn idee... Kweenie... Zal mijn vent straks ff vragen wat ie er van denkt ;)

11. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Ik herken dit wel ja, heb zelf ook laten pendelen. Daar kwam jan 2011 uit (Dit was in september). Komt nu wel akelig in de buurt haha

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi meiden,

Ik heb nu 2 pendels gehad, de ene zegt maart 2011 meisje, en de andere die kreeg ik gisteren die zegt december 2010 meise :$ dus ja...

Mijn eigen pendel zegt ook december 2010, dus who knows, ik ga me er ook niet naar toe laten leven hoor, maar het zou wel leuk zijn als ik een knaltest in handen heb vandeweek :)

13. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Dat is zeker leuk haha. Maar jij pendelt zelf ook? Is altijd handig ;).
    Moet zeggen dat ik dat pendelen met een korreltje zout neem, al geloof ik er aan de andere kant toch ook wel weer in haha. Dus ik ga het beleven, stiekem hoop ik natuurlijk erop dat ik gewoon van het weekend 2 streepjes zie op de test ipv in mijn verbandje (sorry voor detail haha)

14. Esthertie

@moi78 Goed van je dat je echt pas na je nod gaat testen mits ervoor natuurlijk niets gebeurd. Ikzelf wacht ook tot de 34e dag aangezien mijn cyclus wisselnd tussen de 24 en 34 dagen is. Je 'klachten' klinken in ieder geval wel lekker hoopvol.

@Aily Ik zou dan gewoon moren in een potjes plassen en naar de rdrogost rennen voor een test :)

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    :D:D:D:D

hahahahahaha

ik wil het zelfde! streep op de test in plaats van ergens anders!

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik heb alweer zulke vermoeide benen!:(

17. harma00

harma00 Lid

12 dec 2010
    84
    0
    0
    @Aily.. Je bent ook afgelopen maand gestopt met de pil?? Ik ook.. maakt het nog wat spannender he omdat je niet weet wanneer je ongesteldheid nu moet beginnen enzo!!
    Pff wachten duurt ook zo lang!

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @Esthertie

Ja natuurlijk zou ik eerder willen testen, maar CB hebben we niet kunnen vinden, dus heb nu een merk wat ik niet kan, maar wat lief aangeraden werd.. Heb wel een frühtest gevonden, maar ik dacht, nee ik wacht netjes..

Maar geduld is een schone zaak !AAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHH!

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik zit er ook over te denken zo'n test te kopen die je al 4 dagen voor je NOD kan doen,maar twijfel best wel wnat misschien doet ie het wel niet? Ik wilde via internet bestellen,maar dat doe ik nu maar niet met die stakingen bij de TNT!!
    Zijn er meiden die al sympthomen hebben? Ik heb al vanaf zaterdag menstratie achtige krampen zo af en toe... Hopelijk is het een innesteling ;)

20. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie dat er meerdere zijn met klachtjes, die ik toch wel spannend vind klinken hoor,het is afwachten helaas, soms kan je lichaam je zo voor de gek houden..
    maar ik blij duimen duimen duimen voor iedereen!

Truelove: hoe is het nu met je ongi, nog steeds zo weinig?

over rood vlees;ja daar houd ik altijd wel van maar eet ik eigenlijk alleen in restaurant,en zo vaak gaan we daar niet heen..bij zwangerschap of als ik zwanger wil worden eet ik het niet (tenzij ik net ongi ben kan het wel)
    pate,smeerworst eet ik liever ook niet als ik zwanger ben (ook al mag 1 boterham wel). foliumzuur slik ook al een tijdje,ook al is dit ronde 1. dacht: begin er alvast mee (2 maandjes terug).
    Heb die van Etos,zwanger worden,had ik nl nog liggen.
    Heb ook nog die van Centrum liggen, ook foliumzuur met vitamines etc.

Zwangerschapstesten heb ik ook nog plenty liggen....meer dan plenty haha.
    Sowieso heel veel van die kruidvat 2 voor 5 testen (heb ik gekregen,zijn niet bij kruidvat gekocht maar wel hetzelfde eigenlijk,via internet kosten ze maar heel weing, 0,70 cent per stuk ofzo, dus bij interesse mag je altijd mailen voor de link.
    (ik verkoop ze zelf niet hoor).
    En ik heb nog een hoop testen liggen die ik had gekocht omdat ik eigenlijk een webshop wilde beginnen. Had testen gekocht die ik andere vrouwen wilde laten uitproberen, dus hoe snel ze posi geven en of ze geen vals posi resultaten geven..maar dat idee van de webshop is helaas even van de baan,komt er nu niet van..wil het in de toekomst wel gaan doen.

PLus nog een test van de jumbo geloof ik (niet eigen merk maar daar gekocht, las daar toen goede verhalen over,snel posi hiermee testen) en een clearblue plus test.
    Veel te veel testen dus,haha.
    (en vanaf 9a10 dpo beginnen de testen me waarschijnlijk te roepen; kom, probeer maar, ah toe, doe een testje!) ik heb bij mn andere zwangerschappen wel op tijd getest.
    1 keer heel vroeg op 10 dpo al, maar toen deed ik mee aan een onderzoek voor zwangerschapstesten. was wle leuk om te zien, steeds werd het streepje iets donkerder!

We gaan allemaal voor 2 streepjes op de test!!!!

Deel Deze Pagina