@ Bolbuikje Dat is wel balen ja! Hopelijk gaat de tijd snel door de kerstsfeer in huis! @ all insgelijks allemaal gaan we voor roze!!(of blauw, mag ook) Geen wit!!!
pfff dames,heb me banner maar aangepast want me eisprong is nog steeds niet geweest heb vandaag weer getest met ovutest en was nog steeds vet posi snap dr niks van is nu al 3 dagen posi...maar dan ook echt vet posi... normaal loopt de sterkte van de lijn toch op? en zwakt ie na 1 a 2 dagen toch af...kan het nu zo lang duren voor me ei springt?? ik gebruik btw die van kruidvat??? iemand ervaring????
Ja raar, normaal loopt het idd van kleur af of op, ik heb geen ervaring met die van de kruidvat, heb zelf sensitest gebruikt. Weet niet of er een verschil zit met zulke testen, volg de aanwijzingen. Ben zelf vanmorgen naar de gyn. geweest, inwendige echo gehad en bld geprikt, nou moet ik deze cyclus nog 2x heen voor bld prikken en een echo, en mannetje moet zaad inleveren. Op de echo waren wat kleine cystes te zien op 1 van de eierstokken, nu maar afwachten van uitslagen, en dan opnieuw naar de gyn.
Ik heb de eerste ronde ook van het Kruidvat gebruikt, heb er geen goed woord voor over. Had gewoon paar keer vals positief, zonder ochtendurine. Ik had toen ook clearblue liggen en deze waren toen negatief. Ik heb ze nu van matcare. Deze zijn prima. Meestal heb ik maar 1-2 dagen positief. De dagen ervoor wordt hij steeds donkerder. Bij de eerste positieve test heeft de teststreep vaak dezelfde kleur als de controlestreep. Als ik een halve dag later test, is hij vaak vet positief. De volgende ochtend is hij dan vaak weer negatief. Een heel verhaal, maar zo is het verloop tot nu toe geweest.
Ik heb ze van sensitest en daarin zie je het echt donker worden en weer afnemen. Ik denk dat ze van de kruidvat te snel posi zijn! Veel klussen maar en volgende keer (liever niet natuurlijk) andere ovutesten gebruiken. Duim voor je!! @ Nataik Veel succes...hoop dat het allemaal gaat lukken!! Bloedprikken ben je nu wel gewend denk ik...int zkh is dat vaste prik
o madeliefje1987 ik zie dat je al een dochter hebt! mijn vraag is dan al beandwoord! onze topic was gesloten en omdat het hier ook testen is vanaf 16 tm 30 dec is kunnen we hier met de andere dames verder kletsen mijn zoontjes zijn 9 en 6
Wat leuk! Zijn ze al weer groot aant worden zeg! Leuk als ze straks een broertje/zusje er bij krijgen! Zou je nu graag een meisje willen?
@madelief;ik zie dat jij net zo oud bent als mij en al een kind hebt. Heb jij veel reacties gehad dat je zo jong aan de kies bent? Ik ben toch ergens wel huiverig voor de reacties die ik zal krijgen als ik zwanger ben.
ja we gaan voor een meid maar als het een knul is even goed hoor! ik zelf dacht klaar te zijn bij 2 maar die van mijn zijn al zoooo groot! en ik nog zo jong dat het toch weer ging kriebelen voor een baby! ik was 17 toen ik de 1ste kreeg en 20 de 2de! best lekker want ze zijn nu best al wel zelfstandig! die oudste vraagt ook al als we een baby krijgen mag ik dan ook de fles geven enz enz, dus dat is wel leuk
Ik hoop ook dat de tijd snel gaat! Is wel gezellig dadelijk allemaal die kerstversiering Nataik,zie dat je al een tijd bezig bent,ik vind mezelf enorm egoistisch om hier te zeuren terwijl ik pas in ronde 4 zit. Hopelijk word dit je geluksronde!
Nee hoor, is heel begrijpelijk, deed ik in het begin ook is voor iedereen een teleurstelling wanneer de rode duivels komen opzetten. Maar daar denken we nu maar niet aan, hopen dat we deze maand een postieve test mogen vast houden! Dus iedereen veel succes, maar dat moet wel lukken
Ik wil ook wel een kerst met zn 4tjes dit jaar... Hoop zo dat ik nog zonder mmm zwanger raak. Maar dan moet mij ei toch wel heel snel komen.. @ in de wacht... Ik hoop dat de maand voorbij vliegt zo als elk jaar...
NOD Lijst: 16: Manoe (23 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 17: September08 (27 jaar, ronde??, 2e kindje) 18: Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) 21: 22: 23: 24: Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Ricmar94 (37jaar, ronde teveel, 1e kindje) Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje),Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) 28: 29: 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: Zet jezelf groen als je in de mmm zit (medische malle molen) zo ook ff mezelf erbij gezet
16: Manoe (23 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 17: September08 (27 jaar, ronde??, 2e kindje) 18: Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Slimpie (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) 21: 22: 23: 24: Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Ricmar94 (37jaar, ronde teveel, 1e kindje) Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje),Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) 28: 29: 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: zoooo ik heb mezlef er ook even bij gezet! Vollop aan het klussen nu! Hoop dat het 3de keer scheepsrecht zal zijn.... we wachten het rustig af en klussen erop los hihihih
16: Manoe (23 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 17: September08 (27 jaar, ronde??, 2e kindje) 18: Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Slimpie (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) 21: 22: 23: 24: Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Ricmar94 (37jaar, ronde teveel, 1e kindje) Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje),Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) 28: 29: 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: Carlien (21 jaar, ?? juni 2009, 1e kindje) En nou maar hopen dat het raak is, tempen, ovutesten en anders in januari naar de gyn.. Het zou wel mooi zijn om zo het nieuwe jaar in te gaan, dat zou mijn gelukkigste oud&nieuw ooit zijn!! Groetjes, Carlien
vanochtend nogmaals getest met ovu test dikke streep dus posi en vanavond weer getest,nu iets lichter we hebben eergisteren geklust en vanavond is me manneke laat thuis ben ik nu op tijd geweest of alsnog op tijd als we vanavond klussen?
hoi tussen 16 en 18 word ik ongestelt vanaf 29 nov tot de 6 dec heb ik het vruchtbaars periode dus vanaf gisteren gaan we weer om de dag klussen ik heb gehoort weet niet of het waar is hoor om beter als je aan het klussen bent wij als vrouwen op onze knieen te gaan als eerst en daarna pas andere standjes want dan kunnen de mannen dieper en beter bij de baarmoeder komen en na het klussen half uurtje pas te gaan staan en douche en nog beter is om smorgens zo vroeg mogenlijk te klussen is beter voor de tempateur zeggen ze ik weet niet of het waar is hoor maar ik ga het wel uitproberen whaaaaaa liefs Citta succes iedereen en