NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Moi78, wat ontzettend knap dat je zo goed kan wachten. Ik ben daar zelf veeel te ongeduldig voor.

Truelove, Ik werd vorige ronde ook een paar dagen te vroeg ongi. Net als jij super weinig, kon met een inlegkruisje af, heel vreemd. Of het daarmee te maken had weet ik niet maar deze ronde mijn ei vroeger dan normaal en of dat gunstig is moet ik nog 7 dagen afwachten.

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aily: ja,ik zou in een potje plassen en dan meteen naar de drogist gaan voor een test. Ik zou echt de kruidvat 2 voor 5 euro aanraden!goedkoop en geeft goed resultaat.
    Anders bij geduld kun je nog via internet bestellen..:)
    spannend!!

3. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @daantje1
    Helaas is het idd afwachten,dat zei mijn man ook al vanmiddag,je merkt snel genoeg of je ongi wegblijft en tsja daar heeft ie wel gelijk in... Ook kan je lichaam je idd aardig voor de gek houden maar deze menstruatiepijntjes heb ik nooit zo ver voor mijn ongi maar alleen 1 of 2 dagen ervoor... Hopelijk hebben we allemaal een mooie 2e streep,zou een heel mooi kerstkado zijn!!

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Hier worden trouwens de steken in mijn rechter onderbuik steeds feller..

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Daantje1 Haha, je kan wel een soort apotheek beginnen inderdaad. En ik hoor ze al roepen 'Probeer mij, nee mij, ik ben nog beter' Ik denk dat ze 's nachts ook overleg hebben over wie er eerst mag en het beste resultaat geeft ;)
    Wel handig om de testen bij de hand te hebben.

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ben ik weer!!

Antwoord op de vragen:

Ik was in ronde 4 zwanger van de 1e. Ik had helemaal geen symptomen....ook de hele verdere zwangerschap nergens last van gehad! Ik heb 3 dagen voor m'n NOD vet positief getest. Ik ben 35 jaar, was 34 toen ik zwanger werd van Milan. Ik woon in Poortugaal, dat ligt tegen Rotterdam aan.

Nog meer vragen? hihi

7. Esthertie

@Mariss22 Volgens mij zijn mannen daar veel nucterder in, die zeggen gewoon: Je wacht maar tot je nod dag en dan zien we wel. Die van mij in ieder geval wel.

@mel05 Zijn het echt steke zoals pijn of lichte krampen?

8. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Estertie, het zijn geen krampen. Een best pijnlijke steek die even aan blijft houden en weer weg zakt.

9. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Man is hier ook heel nuchter.. wil niet eens gericht klussen, denkt dat het vanzelf wel een keer lukt..

10. Esthertie

@mel05 Dat klinkt raar, geen idee wat het zijn kan. Misschien iemand anders met dezelfde 'klacht'..?
    En gewoon niets tegen je man zeggen dan over je ei en gewoon klussen rond die tijd. Ik zeg het ook niet, krijgt ie argwaan haha

11. aggie

aggie Actief lid

Dec 14, 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel

mijn man wil ook niet gericht klussen maar hij zegt ook nooit nee:D gelukkig
    heb ook een beetje last van onderbuik

12. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Mijn man zegt ook geen nee hoor, maar ik zeg er ook niet bij dat mijn ei er aan komt..:D

13. aggie

aggie Actief lid

Dec 14, 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    oke das ook wel slim ja

14. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Hihi smart :D Wilde ik je net aanraden!
    X

15. Esthertie

@aggy/Aily/mel05 Sneeky zijn wij, gewoon niets vertellen aan die mannen ;)

16. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Hier ook die steken bij mij vooral in me linkerlies en ik ging vanmiddag boodschappen doen en toen ik die zware tassen had getild ook pijn bij me liesen en zo'n trekkerig gevoel daar de hele dag. Dit had ik bij de zwangerschap van me zoontje ook, maar ik ga nergens van uit want dit is pas de eerste ronde en ik weet hoe gek je jezelf kunt maken met kwaaltjes. Veder geen symptonen maar ook nog geen gevoel van ongi worden en ik hou het op de 16e deze maand dat is dan 32dagen had ik meestal toen ik geen pil slikte dus. Maarja 1ste ronde kan nog wel langer duren natuurlijk ivm ontpillen. Ik typ trouwens met me tel dus sorry als het wat warig overkomt, er komen geen alinea's tussen ook al doe ik dat wel heel raar...

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    kunnen mannen ook voelen of je zwanger bent?

18. aggie

aggie Actief lid

Dec 14, 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel

geen idee zou wel handig zijn :D

19. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Ja mijn man haha alle 5de keren zei hij het en die andere maanden zei die je bent toch niet zwanger hihi

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Hoe bedoel je voelen? Iets als een gevoel wat zegt dat je zwanger bent?

Zie trouwens net dat we op pagina 100 zitten!

Share This Page