Tinkerbell, ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag een goede echo wil hebben om je gerust te stellen.. Probeer nu toch te genieten van de komende weken!
thnx!! het was trouwens de 1ste ronde daarom nog meer verbaast had het echt niet verwacht hoop dat er gauw nog wat volgen!!!
Eerste ronde?! Na pilgebruik? Je weet het toch, er is maar 1 zwemmer nodig Hoop idd op een hoop stralende buiken hier... Mooie afsluiting van 2010 toch? Hier hebben we nu ff een lekker zonnetje... heerlijk....
Jeetje wat goed!!! Gefeliciteerd Tinkerbell!! En de 1ste ronde, dat is snel! Ik hoop ook op meer roze hier, het komt nu dichtbij voor ons allemaal! Spannend!!!
ja eerste ronde na pil gebruik! moet even na de dokter met me zoontje heeft al een paar dagen koorts kan ik gelijk vragen hoe dat gaat als je keizersnee heb gehad of ik nu naar de gyn moet bellen of gewoon verloskundigen..
Waarschijnlijk moet je gewoon naar de verloskundige, zij dragen je dan over aan de gyn bij zoveel weken. Tenminste.. zo ging het bij mij en een vriendin van me ook.
@ tinkerbell...gefeliciteerd meid! Lekker gaan genieten nu. Ik ben ook doorgestuurd naar VK na keizersnede. @truelove4ever. Veel succes in de nieuwe ronde. Hopelijk een goed begin van het nieuwe jaar!
tinkerbel gefeliciteerd!!!!!! mijn temp was vanochtend 36.9 dus toch weer beetje gestegen!!!dus schuif ook maar weer eens aan op het wachtbankie
Hihihih, spannend allemaal! Ik heb m'n NOD op 2e Kerstdag - ook leuk! Weten we gelijk of we wel of geen champagne kunnen opentrekken met oud&nieuw...
pfoe wat gaan jullie hard zeg... dat hou ik niet bij! Zag dat ik Tinkerbell mag feliciteren! Bij deze van harte gefeliciteerd zeg, geniet ervan.
Is er nog een plaatsje op de wachtbank? Mijn Nod is 27 December.... Maandag of dindsdag ei gehad dus nu maar afwachten....