Ik heb ineens het gevoel dat ik niet zwanger ben. Ik heb ontzettend last van stemmingswisselingen en die heb ik altijd voor mijn ongi. Bah ben nu ook sago!
@ Nijma Dikke knuf meid!! balen!! Succes in de volgende ronde!! Wel grappig om die kwaaltjes voorbij te zien komen. Wie weet begin ik straks ook! hihi...ik ga lekker me bed in, ben moe!(eerder dan normaal->zw.kwaal?)
Zou idd mooi zijn.. Maar ook in de komkommertijd zou t nog prachtig zijn haha! @Mel; stemmingswisselingen en chago kan er ook bij horen.. Weet dat k voor de pos.test van mn zoontje een keer zo raar deed tegen mn vriend omdat k een blikje soep niet openkreeg en hij vroeg of ie kon helpen. Daarvoor geen vuiltje aan de lucht. Hij vroeg t.. Ik Gooide t blikje neer schreeuwde nog heel hard nee en ben toen van schrik een potje gaan janken in de badkamer. Sloeg nergens op! maar was blijkbaar gewoom een stemmingswisseling/hormoonuitbarsting haha rest van de zwangerschap gelukkig lekker rustig en nuchter geweest als altijd
Mams87 bedankt, zo'n uitbarsting herken ik wel van vlak na mijn bevalling maar ervoor nog niet gehad. Achteraf hebben jullie er vast ontzettend om moeten lachen.. Ik ga maar naar bed, misschien kan ik morgen weer lachen!
Jeetje dames! Ik heb voor het laatste hier gisteravond nog wat gepost en nu zijn we weer 7 pagina's verder hahahha Er wordt hier wat afgekletst heh?! Wanneer gaat wie testen? ik denk dat ik het vrijdag ga proberen... Ik heb sinds vandaag echt zoveel nattigheid, zo erg dat het zelfs op me legging zat.. vaag heh? Gissteravond even krampjes gehad in me buik en rug alsof ik ongesteld moest worden maar vandaag daar niets meer van te bekennen :-s Vaag allemaal... we wachten het gewoon rustig af
mel05 komt goed jij hebt zoveel kwaaltjes al! maar mocht het toch niet zo zijn dan zijn we vast en zeker volgende ronde samen zwanger ik weet zelf helaas maar al te goed hoe erg het balen is als het niet raak is pff deze maand voor eerst voor eggie gegaan(ga nu de 4de ronde in,maar deze maand pas met ovutesten...en me vermoeden dat we me ei gemist hebben klopte helaas) maarja als de sex een verplichting word is de lol er gauw af he maar van andere kant hahaha komende ronde wordt het toch w*ppen als de beesten tot ie er blauw(of rose) van ziet hahahhaa ga echt me ei niet meer missen hahaah8)8) ik zag net iets van geel slijm voorbij komen....weet ff niet wie dat waS maar JIJ BENT DUS ECHT WEL ZWANGER HE!!! bij mij is geel slijm(snotjes zoals ik het ook al eerder omschreef en beetje taaiig) altijd DÉ bevestiging geweest dat ik zwanger was!!!!! heb ik bij alle 4 de zwangerschappen gehad (ff voor duidelijkheid heb 2 kids maar 2x niet voldragen ....owja en me oudste was ook nog eens van een tweeling dus eigenlijk 5)
ow @slimpie spannend....ik word altijd kurkdroog voor me ongie dus dat klinkt veelbelovend he!!! en ja de dames...(neujjj ikke niet)...kwebbelen echt veel hier he hahahhhanie normaal man hahahahah hihi ben beetje melig vanaaf ondanks de ongie(die alweer zo ong over is) hebben we een lekker gezellig avondje hihihi..... heb net de film mathilda met me schatje zitten kijken....zo lief meisje he hihi en wat een gemene heks is dat schoolhoofd bah bah zelfs ik vind dr eng hihi
He girls! Zo, lig alweer lekker in bed! Misselijkheid is inderdaad verminderd, maagzuur blijft aanhouden... Gevoel in mijn onderbuik ook, alsof ik enorm ongesteld moet worden, het houdt al bijna een dikke week aan, vorige week woensdag begon het, had het ijskoud en die buikpijn begon, inmiddels nog steeds... Wel een beetje weeig in mijn maag.. Vanmorgen wel heeeeeeeeeeel misselijk!! Mijn hond ging kotsen! En ik moest ook kotsen!!! Heb ik anders nooittt! Ook pijnlijke zware borsten, zal zo eens een steekje laten vallen bij vriendlief of hij er iets aan merkt... Ben ook heel erg onaardig, mijn pa die werkt hier heel hard in huis mee, en ik scheld hem verrot... Evenals mijn vriend... Pfff... Hopelijk wordt ik of ongesteld, of na het weekend wat wijzer...
Hey Nijma.... balen.... Maar nu weer op voor de volgende ronde EN je kunt een wijntje drinken met de kerst.. (probeer er maar iets positiefs tegenaan te gooien, maar als ik straks ongi wordt ga ik heel hard huilen). Succes!!