NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Patronique Spannend, ga je vandaag testen?

@mams87 Wat bedoel je met 'vallen de meeste testen op 12dpo'?

@Pindakoeke Ga je vandaag testen?

2. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    That's the spirit! Goed dat je er zo positief tegenaan kijkt en ander voordeel: het is beter om minimaal 4 weken voor je zwangerschap al met foliumzuur te beginnen, denk dat jij net als ik begonnen bent in november en dus 2 weken voor je eisprong?

3. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    @Estertie Ik wilde vanmorgen testen want ik dacht namelijk dat ik nog 1 testje van kv 2>5 thuis had, maar dit was helaas niet zo. Nu denk ik dat ik vanmiddag wel nog een testje ga halen maar ik ga proberen te wachten tot zaterdag of zondag.. Weet niet of het me lukt hoor haha.

Hoe is het met jou? Heb jij ook vandaag je NOD?
    Ik had vorige maand hele gevoelige borsten voor mijn NOD. Toen ongi geworden. Nu heb ik ook al een week gevoelige borsten maar erg gevoelige tepels erbij.. Tja het is allemaal maar spannend hoor...

4. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja sorry, bedacht me later ook dat mn opmerking wat stom kon klinken, maar doelde op de statistiek van 90% na een jaar... Sorry sorry sorry... Hoop voor jou dat je heel snel in verwachting bent!
    XX

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Aily: maakt niet uit hoor :) weet van de meiden uit het topic 'januari 2010 gestopt met de pil' dat er nu nog maar 3 meiden over zijn die nog niet zwanger zijn..van de 10 mensen ongeveer dus de gegevens kloppen wel.
    @Esthertie: misschien dat ik straks een testje ga halen..ben beetje grieperig

6. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hee ladies,

Hier een tester

:(:(:(

Kon het niet laten, maar helaas.....
    KV 2v5 negatief
    Clearblue vroege test ook negatief

Zou ik dan toch niet zwanger zijn?!?!?!?!

:(:(:(

Waar komen die bultjes dan vandaan op mijn tepels, die afscheiding en dat maagzuur? Maagzuur trouwens sinds gisteren wel iets minder.
    Heb nu wel steeds pijn in mijn buik, soms voelt het als ongi en soms als buikpijn. Heeeeeeeeeeeeeeel af en toe nog een klein steekje rond navel/liezen.

Misschien was het wel eventjes raak, maar is het toch niet blijven zitten ofzo.. Of kan dat niet?

Voel me zwaar kloten.

Oke, nu positief bekijken:
    - ik weet niet of ik heb getest met urine die geconcentreerd genoeg was, want heb vanacht ook 1 keertje geplast, en aangezien concentratie bij vroeg testen heel belangrijk is...
    - ik weet niet wanneer mijn eisprong precies was, uitgerekend op 5 december, maar op 10 december had ik symptomen die leken op een eisprong (of dus innesteling als ei op 5 dec was en ik zwanger blijk te zijn), dus eigenlijk weet ik nu ook niet of ik vandaag op 11dpo zit of op 6dpo....

Maar zou het zo kunnen zijn, denken jullie, dat ik niet zwanger ben maar dat die ring van witte bultjes en die gele afscheiding met 'stukjes' erin een teken zijn van mijn 'eigen' menstruatiecyclus?

En denken jullie dat er nog hoop is als clearblue test die 3 dagen van te voren al 74% goede uitslag geeft?

Help :( Echt kut dit toch wel haha, ondanks mn positieve invalshoeken.

7. Esthertie

@Patronique
    Balen dat je die test toch niet in huis bleek te hebben. Maar wel goed dat je nog wacht tot het weekend.
    Mijn cyclus is onregelmatig afgaand op mijn laatste 3 cycli waren die 24-24-28. Dus is vandaag eigenlijk mijn NOD maar ik wacht nog tot na het weekend. Ik heb liever de zekerheid dat ik ga menstrueren en niet zwanger ben dan dat ik een half posotieve test heb en alsnog moet wachten.

Gevoelige tepels klinkt wel heel bekend, had ik de vorige keer ook. Heb je eerder gedacht dat 't raak was? (omdat je al een tijdje bezig bent)

8. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Thanks... Voelde me heel lullig..

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Balen! Misschien heb je te vroeg getest!? Ik heb ook veel kliertjes rond en op mijn tepelhof..maar helaas mocht het bij mij nog niet raak zijn..lijkt wel of er elke ronde meer bij komen! Duim voor je dat je alsnog over een paar dagen positief test!

10. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja zou kunnen... weet dus niet wanneer mn ei was, dus zou kunnen dat ik pas op 6dpo zit..... maar denk het niet hoor, volgens mij was mn ei gewoon rond de 5de dec.

De kliertjes op jouw tepels, hoe zien die eruit?
    Mijne zijn meestal wit en zitten in een cirkel rond mijn tepels. Als mn tepels hard worden dan worden die bultjes groot, niet meer wit en kruipen dan samen rond mijn tepel..

11. Esthertie

@Aily Balen dat de testen negatief waren. Ik denk dat je misschien ook net iets te vroeg hebt getest. Misschien dan toch maar je NOD afwachten..

@Patronique Ik neem aan dat je die test dan morgenochtend gaat doen? En ik hoop niet dat je griep gaat krijgen :(

12. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    @aily...ach meis toch:(ik snap je teleurstelling heel goed..MAAAR....je bent nog 3 agen te vroeg(of mss meer) en je tekens wijzen er naar mijn mening echt op
    ik had die tekens ook bij mijn zwangerschappen en testte pas heel licht pos op me NOD dus er is echt nog hoop

het kan idd ook zo zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was zeker als je al tegen de ochtend aan geplast hebt

meid niet opgeven he;)

haha ook al ben ik nu over naar de volgende ronde....zelfs ik word nu gek van de spanning hahaha en ik hoef niet ens meer te testen
    had niet gedacht dat ik zo erg met jullie zo meeleven hahahha
    ben steeds aant checken of er al nieuws is hier hahaha:D

13. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Ja vorige maand had ik natuurlijk symptomen maar dat was naar mijn idee echt van het ontpillen. Ik denk dat het ontpillen er nu wel vanaf is (weet niet of dat zo snel kan?) Maar dit denk ik omdat ik nu niet al die dingen voel die ik vorige maand wel voelde. Nu heb ik alleen al een dikke week een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, gevoelige borsten en tepels. En het viel me dat ik afgelopen week een paar keer in slaap ben gevallen met mijn hand op mijn onderbuik, misschien heel raar maar als ik in bed mijn hand op mijn onderbuik leg dan is het net of mijn hand in elkaar smelt met mijn buik, een heel raar en apart gevoel. Ook heb ik al een paar keer een zenuwachtig gevoel gehad in mijn buik, maar verder heb ik eigenlijk nergens last van.
    Ik probeer dus ook niet teveel te hopen, maar oehh wat is dat moeilijk haha.
    De ene keer denk ik ja het zou wel eens raak kunnen zijn en de andere keer denk ik van nee je bent niet zwanger. Ik weet niet maar ik ben er deze maand een stukje nuchterder in dan vorige maand zeg maar, vind ik zelf best raar want we willen echt heel graag!

I hope so.. En ik hoop ook voor jullie dames!

14. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja, vind dat wel lastig. Las dat jij dat ook gaat doen, wachten tot na het weekend.
    Knap hoor!!!!!!!!! Ik ga proberen met je mee te doen, ik ga nu wachten tot zondag (als ik niet ongi wordt voor die tijd) en dan samen met mn vriendje testen..

Ga jij maandag testen?

Stom he, voel me ineens heel erg 'aankomende ongi' na die negatieve testen :(

Heb jij eerder gedacht dat 't raak was met echt duidelijke symptomen zoals ik nu ook heb?

15. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hahaha, dat is super lief van je!!! En het is natuurlijk ook nuttig, want je verzamelt dan ook weer nieuwe info over wie bij welke klachten zwanger is en wanneer kon testen enzo :)

Had jij bij je vorige zwangerschap ook voor NOD getest en toen negatief, en toen pas op je NOD licht positief? Of was op je NOD ook de eerste keer dat je toen testte?

Wanneer is jou ei eigenlijk, die is dan ergens begin jan alweer he?? Spannend!!

16. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Cool hoe je dat beschrijft over de samensmelting.. :) Hoop voor je dat t raak is!!! :)

17. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Hoi Aily,

Vervelend van je negatieve test. Maar ik hoop ook voor je dat je gewoon net te vroeg hebt getest en dat je zondag een positieve test mag hebben..
    Ik ga zelf ook proberen te wachten met testen tot zondag. Ik wilde vanmorgen testen maar ik had er geen meer in huis helaas.

18. Esthertie

@Aily Ik ga zeker wachten tot maandag, ik heb geen testen in huis en dwing mijzelf om pas zaterdag er een te halen omdat maandagochtend de winkes dicht zijn.

De vorige keer dat het bij mij raak was kwam ik er pas na een paar weken achter. Terug gekeken blelen sommig kwaaltjes toen duidelijk op zwangerschap te duiden. Maar omdat ik twee weken voor mijn ei een zware voedselvergiftiging had gehad dacht ik er niet aan en schoof bepaalde dingen daarop af. Ik kan me alleen niet herinneren hoe snel de symptonen toen begonnen waren. Ik had gevoelige tepels, witte puntjes erop, veel maagzuur en na een tijdje was ik 's avonds echt uitgeteld.

@Patronique Sorry ikwas in de war. Ik dacht dat je al een tijdje bezig was maar je bent pas gestopt met de pil. (t gaat hier ook zo snel)

19. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja, las ik! Wanneer is jouw NOD?

20. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ja is zeker nuttig,maar ik probeer niet meer te veel met kwaaltjes bezig te zijn na me eisprong......
    tis deze keer gewoon echt dat ik het SUPER spannend vind...voor jullie hihi:D

me vorige zwangerschappen pas op NOD getest en toen heel licht positief....je weet wel van die twijfel wel/niet testen!!
    dagen erna werden ze donkerder...de testen

mijn ei is volgens me banner op 31 dec hihihih....vind het wel best een vette datum:Dnieuwe start...nieuw begin en nieuw leven (?!);)8)

Deel Deze Pagina