hoi dames nog succes met de testen!,ik hoop dat alle nega testen ook nog posi worden! hier nog geen symptonen!! maar heb nog wel last va randend maagzuur. heb heel de nacht met mijn zoontje op gelopen hij heeft heel de nacht gebraakt! dus ik kon midden in de nacht wassen en uitspoelen enzo dus ben vandaag echt gebroken!!!! en dan heb ik vandaag ook nog avonddienst van 16 t/m23 uur
@ Aily Als ik uit ga van mijn vorige cyclus dan heb ik zondag mijn NOD. Ik was even in de war toen net en dacht dat dat vandaag was, maar toen ik net ging tellen en ik ga uit van 32 dagen dan zou dat zondag moeten zijn, vandaag zit ik op 29 dagen. Dus ook hier nog even wachten helaas.. Zondag samen testen dan he (als de ongi weg blijft bij ons, waar ik en jij ook natuurlijk op hoop)
Shit, das balen, zeker als je nog moet werken.... Br.maagzuur is een teken hoor!! Dus wie weet Keep the faith (zeg ik ook steeds tegen mezelf hihi, ken je dat liedje? Dat zing ik dan in mn hoofd).
Ze hebben bij de Gall en gall alc vrije wijn. Ook op internet is een lekkere wijn (meer keus) zonder alc te bestellen Vini vici
@beppie1983 Balen van je gebroken nacht. Ik hoop dat je vandaag nog even ergens je ogen dicht kan doen en een klein beetje bij kan slapen. @Patronique Ik zit vandaag ook op dag 29, we gaan een beetje gelijk op. Ik wil je er in de lijst bijzetten, als je even de volgende info laat weten: Leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje..
Ik had ergens een grafiek gezien waar de positieve testen per dag voor nod in procenten waren uitgedrukt. 12Dpo was t hoogst hoger nog dan op nod of daarna.. Heb net al gezocht maar kan m zosnel niet vinden... Als k de afbeelding tegenkom zet ik m hier ff op! Hier wel een andere daar blijkt al uit dat 75%pos.test op 12dpo das al een flink aantal! Pregnancy Test Results for 12 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
nee ik denk het niet dat ik nog kan slapen mijn zieke zoontje is thuis en die oudste is om 12.15 al vrij ivm kerst diner vanavond!!! ik ga gewoon wel ff rusten en neem een bak koffie
@ Esthertie Ja dan gaan we idd gelijk op ja! Leuk. Mijn leeftijd is 24, we gaan voor ons 1ste kindje en dit is de 2e ronde.
Van Bon Jovi, maar die tekst slaat verder niet op ons hoor... Het is alleen dat ik dat 'Keep the faith' deuntje van het refrein in mn hoof heb. Op de dag van een positieve tekst is dit ons liedje: Jochem Meijer Mijn dag Kijk maar s op You Tube, vind ik echt een feel good song
Ja dat is wel vervelend he.. Maar misschien vanmiddag even een uurtje rust en even lekker zitten idd met een bakje koffie. Beterschap met je zoontje!
Denk dat ik ook maar wacht tot na zondag, want ik wordt er blijkbaar depri van als ik nega test en dan dus nog niets weet als ik te vroeg heb getest.. Blijf ik liever nog even in de (valse?) waan denk ik haha. Op mijn test stond namelijk ook dat 3 dagen voor je ongesteld moet worden (voor mij dus volgens mij vandaag?) 74% de juist uitslag krijgt... Dus dat zou inhouden dat de kans voor mij heel klein is nog en dat snap ik niet gezien mn lichamelijke reactie!!!
Syptomen die aanwijzen dat je zwanger bent Misselijk Check Duizelig Check Gevoelige borsten Check Vermoeidheid Check Uitblijven Ongi SHIT Dames... nog 1 op rood Gister echt gevoel zwanger te zijn.... Mannetje echt blij.... Vanmorgen ongi... mannetje ook blij... We mogen lekker stevig doorklussen was zijn eerste opmerking Alleen ben ik voor de eerste keer een beetje teleurgesteld... dacht dat het raak was....
15: Pindakoek (28 jaar, 11e ronde, 1e kindje) Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) 16: Manoe (23 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Nijma (29 jaar,ronde 10, 1e kindje) Sabrina1984 (26 jaar,ronde 4 na mk, 2e kindje). Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! 17:Tess2010 (27 jaar, ronde 4, 2e kindje). Gekko (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje). Naomi1971 (38 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Dnze22 (22 jaar, 2de ronde na MK, 2de kindje) 18: Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Mama09 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Aily (1e ronde, 1e kindje) Slimpie (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Linnie (28 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Moi78 (32 Jaar, 2e ronde, 1e kindje) Engeltje1 (25 jaar, ronde 14, 1e kindje) Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) 21: Mel05 (3e ronde, 3e kindje) Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) aggie(26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 22: 23: Harma00 (bijna 22 jaar, ronde 1, 1ste kindje 24:Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) mams87 (23 jaar, 7e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Doudou (33 jaar, 9e ronde, 3e kindje) Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Daantje (28 jaar,1e ronde,3ekindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Berenbotje (31 jaar, 2e ronde, 3e kindje) 28: 29:Bonnie1 (29 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: Pinda83 (27 jaar, ronde 6, 1e kindje) @Patronique Je staat erbij @Aily Ja Leuk nummer is dat van Bon Jovi. En die van Jochem Meijer wordt veel gedraaid op 3fm (heb ik de hele dag aanstaan) Word er soms een beetje gek van omdat ie zo hyper is.
@gekko Da's echt balen, zeker omdat je het gevoel had dat het raak was. Positief blijven en op naar de volgende ronde!
ja is wel een leuk nr!! net ff geluisterd, gekko jammer zeg op naar de volgende ronde hoop dat het dan raak mag zijn
Hey meis, dat vind ik echt enorm balen voor je/jullie................. Ik kan me zoooo goed voorstellen dat je super super super teleurgesteld bent en je er even overheen moet zetten Je mannetje is wel lief dat hij er meteen wat positiefs tegenaan gooit.... Ik zat net ook al meer huilend dan lachend en die van mij zei ook: maar lieverd, het komt ooit heus wel hoor en we hebben toch weer een nieuwe kans over drie weken als je nu ongesteld wordt? Die mannen snappen het soms toch best wel,