Wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel romantisch moment..... Ik hoop echt dat het raak is voor jullie, extra leuk voor het verhaal je later aan je kids kunt vertellen
December chica's Decemberkakelkippen is ook leuk algemene clubs ??? bedoel... we willen zwanger worden maar sommige zijn zwanger....
@ Gekko Dikke knuf meid, echt balen van je ongi!! @ Aily Balen van je negatest,,ik herken dat gevoel van de vorige ronde! Ik hoop meid dat je niet ongi wordt! Duim voor je!
@ Madelief Dank je... ben er al bijna overheen.... (als buikpijn over is ben ik er helemaal overheen) Ik moet ff boodschappen doen en moet met de fiets weg..... maar het REGENT!!!! En de boodschappen moeten voor twee uur zijn gedaan... dan moet ik thuis zijn voor een nieuwe meterkast
Hey madeliefje, vroeg me al af waar je was vandaag Dacht jij de vorige ronde ook dat je echt zwanger was en toen een nega test?
Ja vreselijk he!!!! Ik hik er ook al een uur tegenaan om weg te gaan..... Moet 5 min lopen naar de auto door de regen bleeghhh Eerst nog even mn suedelaarzen extra inspuiten hihi
@gekko is het dan de bedoeling dat we daar allemaal naar overstappen of alleen de meiden die nu in t rood staan? Vind december Chica's wel leuk (is inderdaad met een 's spaanstalige vriend hier he )