NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Ik ga nu zelf ook op pad, dus vanuit Alkmaar ook gegroet van zij die gaat verzuipen....! :p

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Gelijk heb je hoor.
    Pffff zou even lekker wezen dat je ouders bepalen wanneer jij een kindje krijgt.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Je hebt na 9 dgn een menstruatie ingevuld en klopt je eisprong wel dan?

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heftig zeg!!Tjonge...daar kan ik nou niet bij..ook heb je een kloteleven gehad...je kinderen zijn je alles toch?

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Naja zeg, je hebt rare mensen op de wereld! Elk kind is een geschenk en het belangrijkste is dat ze gezond zijn...die oudere generatie;)

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zet dan ff een link naar het nieuwe topic..weet iedereen waar de rest is gebleven:D

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik snap dit echt niet hoor!! Je weet toch zelf wel wanneer je er klaar voor bent? Tjonge...Enn u ben je lekker zwanger en geniet er maar lekker van hoor!;)

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Sorry meiden voor al die berichtjes van mij, maar zo kan ik gelijk reageren, zonder aan het eind niet meer te weten wie nu wat vertelde!! Maar ik heb echt zoiets van: laat je niet kisten door s.(ouders) en doe waar jij je goed bij voel. Ik hou helemaal niet van bemoeiachtige mensen en opmerkingen. (daarom zijn ze in de familie niet zo blij met me hihi)

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi,

Ja, alleen ben ik nu van 26dgn uitgegaan, dat is morgen, dus ik wil mijn langste cyclus aanhouden voor testen... dus na zondag..

De test brand wel in de kast hoor!

10. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Drup....drup....drup

Haaatsjoe!! Snjif snjif... PWEEEEP

Nou ik ben weer binnen hoor... brrr.. wat is het nat buiten..... naar de winkel ging prima.... terug......brrr. lekker hollands weer....

Madelief... wat mij betreft kan m'n smoeder de pip krijgen... Nu nog alles wat ze over mij zegt langs me laten afglijden en ik ben helemaal imuun....

En natuurlijk geven we de nieuwe routebeschrijving door!!!8) Zonder ons alleen is er geen nieuw/oud kletsgroepje!!

11. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Beppie

Zullen we onze s_moeder aanmelden voor een ruimte testvlucht???

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Hallo Heitje,
    Moeten we een gyn op het oog timmeren? Je zegt het maar. Meid ik denk nog steeds aan je! En ik blijf voor je duimen! Dikke knuffel!!

Verder wil ik jou en alle dames hier een vruchtbaar uiteinde en/ of nieuwjaar toewensen!
    Ik wil iedereen, als oude nod'er, de aller beste wensen toe wensen! :D
    Heerlijke, vrolijke kerstdagen toegewenst en een geweldig, gezellig en gezond nieuw jaar!

13. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    nou goed idee hoor hahaha

14. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hahaha ik zou d'r met liefde inschijven

15. Lunacy

Lunacy Actief lid

Dec 14, 2010
    475
    0
    16
    Jeetje, wat een nare verhalen over schoonfamilies! Succes er mee tijdens de Kerst etc.. Tijdens zulke verplichte nummers zit je toch vaak met ze opgescheept. Ik i.i.g. wel, maar het gaat allemaal leuk met elkaar gelukkig! :)

Ik zei gisteren trouwens dat ik zulke ENORME pijn in m'n buik had, maagzuur etc. etc.... nu ben ik nadat ik vannacht schreeuwend van de pijn wakker geworden en ben ik toch maar naar de dokter gegaan. (Heb dus echt nooit buikklachten behalve maandelijks ongesteld worden) In ieder geval de diagnose: buikgriep/-virus bluh wat dan ook. !@#$% kan er ook wel bij zeg...

Nu komt dit precies in de periode dat m'n innesteling plaats zou moeten vinden en nu heb ik al bijna alle hoop opgegeven dat m'n lichaam daar nog kracht voor heeft. :(

16. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@madeliefje1987 Zie dat ik het verkeerde kaartje heb gepakt.. heel vreemd, ben denk ik een beetje in de war.
    Is dat ook een verschijsel?

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Zo! Eindelijk alles bij gelezen!!

Gekko, wat ontzettend balen meid! Ik hoop dat het nieuwe jaar vruchtbaar begint!

Moi78 Bij jou is het echt wel spannend, ik had niet kunnen wachten hoor.

Aily, kop op hoor, je hebt nog alle kansen! Je kwaaltjes zijn iig positief!

Truelove, thanks voor de oppepper! Het komt vast goed met onze 3e kinderwens..

Verder nog wat nieuwe meiden gespot, welkom!

(Schoon)moeders.. tja ik zeg maar niks.

Zal nog wel wat vergeten zijn. Sorry in dat geval!

18. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Kan ik me niet voorstellen! Volgens mij ben jij in het echt ook super meelevend en leuk! Dus ik denk dat ze wel blij met je zijn :D

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dank je wel...maar zij zijn oppervlakkig, dus dan klikt het niet helemaal! Het gaat wel best hoor! Maar af en toe wordt je al die roddelverhalen zo beu! En dan dat bemoeien met elkaar..blegh! Ze wilden met Maaike al meehelpen (zeg beslissen) over de naam van de kleine..nou daar ga ik niet over in discussie en we hadden de namen al, dus daar konden ze niet meer over zeuren! Me s.moeder was al teleurgesteld dat ze het geb.kaartje niet van te voren mocht zien! Tja, me s.zus deelt alles met er, maar zo gek ben ik niet!:D Dat botst wel es...ze ziet haar dochter zowat elke dag, bellen elke dag...tja...wij niet! Maar ze bedoelen het wel goed hoor! Alleen tja, ik ben niet zo!

20. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Thanks Mel :) Ik probeer positief te blijven hier :)

Share This Page