Hoi meiden, Mijn nod is 17 december. Ik heb zojuist een positieve ovutest gehad dus vanavond nog een keer klussen. Hopelijk is dat nog op tijd. Hoop toch zo dat het deze keer raak is. Het is onze 4e ronde. Jullie ook veel geluk !!
NOD Lijst: 16: Manoe (23 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) 17: September08 (27 jaar, ronde??, 2e kindje), Tess2010 (27 jaar, ronde 4, 2e kindje). 18: Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) bamaca 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Mama09 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) 21: 22: 23: 24: Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Ricmar94 (37jaar, ronde teveel, 1e kindje) Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Berenbotje (31 jaar, 2e ronde, 3e kindje) 28: 29: 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31:
Hoi meiden, Sorry ben niet zo erg actief aan het meekletsen... Maar december erg drukke maand hier, probeer alles wel bij te houden hoor! Vanaf het weekend mogen wel lekker aan de klus! Wil nog even zo proberen zonder ovu testen.. Als het deze maand niet zo mag zijn, dan ga ik met de ovu testen aan de slag! Zijn er meerdere die zonder ovu testen bezig zijn? Of doet iedereen met ovu testen?
NOD Lijst: 16: Manoe (23 jaar, 1e ronde, 2e kindje) Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) 17: Tess2010 (27 jaar, ronde 4, 2e kindje). 18: Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) bamaca 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Mama09 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) 21: 22: 23: September08(27 jaar, ronde ??, 2e kindje) 24: Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Ricmar94 (37jaar, ronde teveel, 1e kindje) Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Berenbotje (31 jaar, 2e ronde, 3e kindje) 28: 29: 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: Ik heb mezelf weer een stukje verderop gezet, de 17e haal ik al niet meer. Ga voor de 23?!
@ Laura, hier nog geen ovu testen nodig gehad, was vorige keer in 1 keer zwanger, dat liep helaas uit op een mk daarna weer gelijk zwanger, nu zit ik op het wacht bankje .... wachten duurt lang In welke ronde zitten jullie nu? Kan me voorstellen als je al een paar maanden bezig bent dat je ovu testen ga gebruiken, althans zou ik wel doen Veel klus plezier!
hoi laura ik heb de eerste 2 maand ook zonder ovu testen gedaan maar omdat ik nu eens wilde weten of wat ik voelde ook echt me ei was heb ik wat ovu testen gehaald en ja hoor ik zat goed! hoop nu dat wel op tijd geklust hebben,moet geen verplichting worden dus doen heb gewoon wanneer we zin hebben en niet te moe zijn..hihi maar denk volgende maand wel weer met ovu testen aan de slag als het niet raak is de afgelopen 2 maanden hadden we gewoon te laat geklust groetjessss
ff voor de nieuwe meiden een hartstikke welkom in het 16-31 dec NOD (klus)topic hihi leker gezellig zo met allemaal meiden bij elkaar ik vind het in ieder geval geweldig om zo gezellig met elkaar te kwebbelen en mee te leven en vooral met elkaar te duimen voor een posi test hier btw ook bij alle 2 de zwangerschappen in 1x raak en hierna ook nog eens 2x door de pil heen zwanger geraakt maar is niet goed afgelopen nu gaan we samen voor ons 3de (mijn 3de,zijn eerste) kindje hihi vorige maand was ik ineens rond me NOD heel misselijk maar voelde gewoon dat het niet door zwangerschap kwam,maar me manneke was zo lief en bezorgd "gaat het schatje,moet ik iets voor je doen schatje?" hahah hij dacht geloof ik dat het door een zwangerschap kwam nou dan weet ik nu al dat als het een keer echt raak is hij heel erg lief voor me zal zijn hihi(is ie nu al maar volgens mij is ie dan super bezorgd en begaan met me)
Zo ben ik weer effe,ik loop alweer achter! Wij klussen ook niet met ovutesten,gelukkig weet ik op de minuut af wanneer m'n ei komt. Alleen nu nog zorgen dat ie bevrucht raakt Wij zitten trouwens in ronde 4 voor de eerste beeb!
Wat heerlijk als je voelt wanneer je ei komt! Ik heb dat niet, dus gebruik ovutesten om zeker mijn ei niet te missen en mijn lichaam te leren kennen welke signalen het rond de eisprong geeft!
Bolbuikje waarom wordt je depri? Zoals in je onderschrift staat.. Je hebt hartstikke mooie korte cyclus joh!
He Madeliefje,dat is idd wel slim die ovutesten. Soms weet ik het ook niet altijd hoor,was laatst heel ziek dus geen idee wanneer m'n ei is geweest. September08,mijn cylcussen zijn gelukkig vrijwel altijd 26 dagen,in het verleden 25 trouwens. Maar ik heb heel veel zin in snoepen,ben chagerijnig en kan niet poepen (ahummm) omdat ik aan het ontpillen ben en dat is echt irritant! Maar goed,ik heb soms teveel zelfmedelijden zoals je ziet hoe hou jij het vol eigenlijk? Ik zie dat je naar de dokter/ziekenhuis moet enzo. Dat moet wel heel zwaar zijn.
Ik me depri best voorstellen. Ik voelde me ook echt anders nadat ik was gestopt met de pil. Voor mij geen pil meer....ik ga wel over op een andere anticonceptie nadat ik weer zwanger ben geweest. Ik ga ook weer ovulatietesten bestellen, als het deze maand niet lukt. Hoe langer het duurt voordat ik zwanger wordt, hoe wanhopiger ik wordt. hahaha en dat wil ik zoveel mogelijk voorkomen. Dan weet ik in ieder geval dat ik op het juiste moment geklust heb. Liefs berenbotje
Idd..elke maand is er weer een teveel! Ik vind ovutesten duidelijk! En ik wilde weten of mijn eisprong al weer terug was! Ik heb er nog 6 liggen en hoop dat het de laatste zijn die ik nodig heb!
Ahh zoo.. bolbuikje... Nog wacht maar tot je zwanger bent krijg je weer andere symptomen en gevoelens, hihi... Maar dan is het voor een goed doel he?! Hoe ik het volhou? Tja, soms baaldagen... Maar heb nu weer vooruit zicht door hulp.. Dus ben weer flink positief! Maar heb ook k dagen er tussen zitten hoor. Bijv. als een collega zegt, Ben zwanger, meteen in de 1e ronde! Maar denk dat voor iedereen geldt, je wilt gewoon zo snel mogelijk zwanger worden. Of je nu een jaar of 2 maanden wacht... Dus wens ons allemaal een roze december!!!!
Ik wens iedereen incl mijzelf hihihih een hele hele ROZE DECEMBER!!! Zijn jullie ook allemaal vollop aan het klussen... Ik wek niet mer curve etc.... ik klus erop los hoor hahahahha... gewoon een maand lang ( na menstruatie natuurlijk)!.... maar ja dit is ook nog maar de 2de ronde!
hoi ja ik wens ook iedereen een roze december!!!! ik mag trouwens de 27 testen maar zit te twijfelen het 2de kerstdag te doen
ja maar 1 dag!!!! ik zit te denken stiekum testen als hij negatief is weg gooien en als ie positief is inpakken al kadotje voor mijn man hihihihi
@ Beppie Dat is inderdaad een heel goed idee.. Ik zou ga ook alleen testen en als ie posi is... eerst een leuk cadeautje kopen en dan pas aan mijn man vertellen... Gaan jullie ook voor de eerste? Of hebben jullie al kids?