NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Heb ik ook gehoord!!!
    Ja, daar heb ik natuurlijk echt niiiks te zoeken, maar jij natuurlijk wel met kleine Maaike :D cool! :D

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja, nu zie ik het! He, je hebt niet elke dag temp ingevuld, dus nu kan het voor FF lastig zijn om je daadwerkelijke eisprong te bepalen!Dag 20 zou logischer zijn, als je op dag 22 ingevoerd had, die ook hoger was..dan klopte de stijging van 3 dgn, zie je dat? En dan is je LF iets langer,nl: 12 dgn en dat kan best!Daarna bleef de temp in principe hoger...

3. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Okay ladies, ga even een boodschap doen (lees: nieuwe testen en een thermometer en oh ja zou ik t bijna vergeten (is dat ook een symptoom?? ;) whahaha) eten)). Ben alleen vanavond, dus dat wordt lekker op het forum kletsen EN eten waar ik zin in heb MMMM :D

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha..daar hebben ze allerlei dingen voor baby's..voor mij was de helft overbodig, want ik heb veel dingen al! Dus het is juist voor allerlei mamas en aanstaande mamas! En negenmaandenbeurs alleen voor zwangeren!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    meiden, ga me dochter maar weer uit bed halen..ze is niet lekker, maar wil niet slapen...dus ga haar vandaag maar vertroetelen...tot vnaaf!

6. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Madeliefje Ok nu snap ik hem, top dankjewel. Vul ik die dagen gewoon een tussenliggende temp. in.

7. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Madeliefje geef je meisje maar veel knuffels vandaag!

Temperaturen... Ik snap niet veel al die grafiekjes, of ik wil het niet snappen, kan ook. Lees wel mee want wie weet heb ik het nog eens nodig..

Zit me hier helemaal gek te maken! Aande ene kant kwaaltjes van naderende ongi, maar ook kwaaltjes an evt zwangerschap.. Pfff die laatste dagen wachten zijn het ergst hier. De steken in mijn rechter onderbuik zijn nu echt heel heftig steeds mAar het zijn geen ongi krampen...

8. Esthertie

Bah ik krijg weer buikpijn net als gisteren, wordt steeds heviger alsof ik naar het toilet moet maar er komt niets. Was gister pas in de avond over. EN voel mij ook beetje misselijk

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dat kan van alles zijn! maaike ligt weer in bed...ze was zo moe, nu maar hopen dat ze gaat slapen!!
    Fijn dat het duidelijk is Esthertie!

10. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Hier nog steeds rustig.. Pms klachten zijn al de hele dag weggebleven dat is raar aangezien ik t al bijna 2 jaar heb elke keer twee weken lang voor mn nod.

merkte net wel wat vreemds..
    K stond tegen het aanrecht aangrleund met mn buik(kwam vlak boven schaambot) en dat voelt helemaal beurs! Alleen tussen sch.bot en navel, verder voelt het normaal.

Als k niet tegen t aanrecht had gestaan had k het nieteens gemerkt want het is niet gevoelig als k zit, sta of beweeg.
    k Herken dit trouwens niet als een evt. Zw.kwaal maar vond t wel vreemd!

Wie gaat er morgen testen? Zie dat t voor een aantal zwaar gaat worden om t niet te doen! nog een paar dagen volhouden!!

11. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ooh thanks!! Dat is goed om te weten! Wist ik niet!

12. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dat vind ik veelbelovend klinken! Die steken staan op diverse websites beschreven als proces dat je baarmoeder in het begin doormaakt om ruimte te creeren voor het nieuwe mensje :)

13. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dat beurse gevoel heb ik vaker voorbij zien komen hier op ZP!! Heb het zelf niet, meteen getest net natuurlijk (met mn handen, niet in de keuken hoor ;)). Kan dus wel eens goed teken zijn, want vind dat ook logisch klinken: that's the place where all happens, zeker in het begin met al het oprekken v/d baarmoeder enzo....

Ik heb net 3 nieuwe testen gekocht (ook van Test Point, iemand ervaring mee? al vanaf 12 blabla hcg/ml en de meeste zijn vanaf 20), kun je dus mee testen vanaf 10dpo, maar ik weet dus niet wanneer dat is, want mn ei was ergens rond 5 dec of 10 dec). Moet wachten van mezelf tot zondagochtend. Ben benieuwd of dat gaat lukkeeeeennnnn!! Hihi..

Dat je PMS klachten er niet zijn hoor ik trouwens ook wel wat vaker, dat meiden juist allerlei dingen niet hebben als ze echt zwanger zijn, zoals zere borsten.

Ach ja, we gissen maar wat raak hier, dat is natuurlijk met name om de spirit er in te houden tot de testdag :D

14. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hello!! Where is everybody?? :(:):)

15. Esthertie

@Aily Haha met het gissen ben ik het wel een beetje eens. Wat voor de een mentruatie klachten zijn zijn voor de ander weer zwangerschaps klachten. Je weet het pas zeker als je voorbij je nod bent een een positieve test in handen hebt. (Sorry ben een beetje nuchter geloof ik) En volhouden he tot zondag met de test anders krijg je een virituele tik op je vingers ;)

16. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hihi, is goed :D Denk ook dat het beter is, want vanochtend bleek al wel dat ik niet zo goed met een onzekere negatieve uitkomst om kan gaan..... Weer wat geleerd. ;) Dus ja, ik ga netjes wachten t/m zondag. Ga jij dan ook zondag testen? Of wacht je echt t/m maandag? Anders weten we het tegelijk :)

17. Esthertie

Oef da's een lastige ik mag van mijzelf pas maandag testen dat is eigenlijk al een dag te vroeg uitgaande van een cyclus van 34 dagen. Nee sorry, ik hou het op maandag. Als er dan nog niets is gebeurd ga ik testen.

Als je inderdaad zelf weet dat je moeite krijgt met een negatieve uitslag v/d test kan je jezelf dat beter 'besparen' en beperken tot een keer. Maar daar gaan we zondag natuurlijk niet van uit.

18. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    nou ben benieuwd of t wat mag zijn!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden...spannend hoor..ben benieuwd wat de uitslag zal zijn!!

Deel Deze Pagina