NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Trouwens Aily, ik had de vorige zwangerschap ook nog een cb plus liggen (extra gevoelig) en die ook nog gedaan na de kv2v5 en cb om te zien of die nog donkerder zou zijn. Tot mijn verbazing was de plus op mijn nod toen nog heeeel vaag terwijl die andere 2 er dus vanaf knalde 3 dagen daarvoor.

2. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja inderdaad :) zo veel mogelijk!!

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38

nee niet aan jou kansen! Te twijfelen om te gaan testen, dat vroeg je toch?

4. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dat is wel heel raar!!! Ook omdat het ook cb is en je op normale cb ook knalposi testte (of was het misschien de digitale? dan zat je net binnen de marge voor cb en zag je daarom een vage op je nod)...

Maar uuuh twijfel je nou eraan of ik nog posi kan testen of doelde je op jezelf?

5. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    goedemorgen meiden

allereerst September08...VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D
    wow super meid....het gaat de goede kant op hier!!
    wie volgt????hihihi;)

heb me eerste sneeuwballen gevecht van vandaag alweer achter d rug hihihi
    kwam bij me jongste zoontje op school vanmorgen (me oudste zoontje werd door me vriend gebracht,die zit tijdelik op andere locatie ivm verbouwing school)en daar waren ze al vollop bezig de juffen 'in te peperen' hahah..
    dus ik gelijk meedoen en een super grote bal gemaakt..echt mega...ik gooi.....splets....vol in het gezicht van de juf van me jongste zoontje ..hahhaha:):):p
    had niet verwacht dat ik iets zou raken hahaha....dr hele oor zat vol sneeuw hahaha...ze moest er gelukkig wel om lachen:D

ik ga nu ff opwarmen want ben pas 20 min thuis en bevrrrrrooorrren..brrrr

6. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    beide waren geen digitale, daarom ook zo vreemd toen. Ik wil er alleen maar mee aangeven dat het dus kan dat je nog niet posi getest hebt met de cb plus, hij werkt niet altijd 4 dagen voor nod al. Je symptomen zijn goed, dus hou hoop meid. Er zijn ook genoeg dames die pas een week na nod posi testen.

7. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ooowww nu snap ik 't :D (vergeetachtigheid hoort er ook bij toch??? ;)) Sorry! Had ook nog gevraagd of iemand dacht dat ik nog posi kon testen ondanks feit dat ik 4/3 dagen voor nod nega testen had....

Ik wordt gewoon helemaal gestoord van dat wachten. Heb ook de hele tijd buikpijn en wil gewoon weten of dat ongi is of een beebje!!! Want nu wordt ik er niet chagrijnig van, want denk steeds: oooh schattig, dat is misschien mijn kindje wel, maar als t ongi is, dan ga ik lekker chaggy aan de chocola ;).

Maar begrijp dat jij dan nu niet durft te testen, omdat je dus denkt dat als jij nu niet posi test het ook niet meer kan komen. Iedere zwangerschap is natuurlijk wel anders, maar als ik jou was zou ik ook niet nu al testen dan...

8. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ September08 VAN harte gefeliciteerd!!! wat fijn! en je hebt nog voor je NOD positief getest.

@ Aily Ik heb toch niet getest, ben bang voor een teleurstelling, maar wat wel zo grappig is, kom vanmorgen aan op m'n werk en zegt een collega.. hey ben jij zwanger? heb vannacht gedroomd dat je zwanger bent... vond ik wel heel apart... dus nu ga ik echt morgenochtend testen...

9. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Inderdaad Aily, als ik nu nega zou testen geloof ik er voor mijzelf niet meer in, daarom nog een paar dagen wachten.

10. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hihihi, ja als vrouw kun je je er nog achter verschuilen dat je echt niet had gedacht dat je iets zou raken.... hihi. Je hebt wel geluk dat een andere vrouw ook in dat argument trapt ;) Wel een erg coole actie 8)8)8)

11. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dat wist ik niet, goeie info :D

12. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Wow........ bizar!!!! Nu zou ik ook morgen gaan testen :D

13. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    @slimpie ja ben nu ook benieuwd dat is wel heel bijzonder....net als dat verhaal van dat nichtje hier...owwwww zooo spannend!!:D

@aily...hihi vond het zelf ook wel een coole actie hahahaha8)
    ik stond er zelf helemaal verbaasd bij te kijken haaha..zo van ooohh...oeppsss...hahah die was raak....yeah!:D

14. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    @ Slimpie: heb jij ook zw.symptomen eigenlijk? ben t ff kwijt :)

15. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hahah Aily wil maar iedereen aan de test hebben hahahah:D

(ps. ikke ook hoor:p)

16. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik denk dat wij met de kerst beginnen met klussen(en natuurlijk tussendoor als we zin hebben hahhha):D
    en natuurlijk aan de ovu testen

owja dr vroeg hier iemand of er ook goedkopere testen zijn weet ff niet meer wie

ik ga die hier op de site bestellen....van matcare...hoor dr veel goede dingen over en voor de prijs van 5 stuks in de winkel(testpoint a 12,95 meen ik) heb je hier 10 ovutesten + 2 zwangerschapstesten!!!!

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    goedemorgen meiden

hier nog geen ongi.
    dus officieel overtijd.
    had van de week een keer getest maar was negatief.
    heb nu niks in huis ga vanmiddag als ik nog niet ongi ben test halen en morgen ochtend ff testen.

gr sabrina

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Truelove, wel leuk met kerst, vergeet je nooit meer! Onze eerste is met oud en nieuw verwekt haha!

19. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Ik ga proberen om maandag te testen.. Maar denk eerder dat het zondag zal worden.. Het is wat ik zeg, ik wil heel graag testen maar durf tegelijkertijd ook niet haha

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Sabrina, wat goed, ga heeeeel hard voor je duimen dat je morgen posi test..

Deel Deze Pagina