@ Aily Dat zei mijn man ook al.... Vanmorgen... Je zou de eerste niet zijn met een ongi die zwanger is..... is dat erfelijk? Moeder had het ook met m'n jongste zusje.... kwamen er na 7 maanden achter dat ze zwanger was
WOW!!! Spannend zeg.... Nu ben ik toch wel nieuwsgierig... Jij vast ook Haha. Misschien moet je het gewoon zien als een bevestiging van je ongi, zodat je niet te veel hoop hebt? En als t dan wel zo is, ga ik 1 miljoen gaten i/d lucht springen
mijn nod was al eerder maar werdt niet ongi en teste nega de 25ste en toen ik 2dagen later nog niet ongi was toch nog maar ff een test toen wel heeel licht posi weer 2dagen gewacht en toen goed posi. nou had ik wel meestal een cyclus van 32 dagen en heel soms 34 dus mischien dat ik gewoon een langer cyclus heb gehad. maar het ging er in iedergeval om dat je nog posi kan teste na je nega test ook al is die gevoelig en was die 3/4 dagen voor de nod ik heb hem op me nod gedaan en hij was nega dus jij heb nog meer kans, en bij mij was het raak hihi
nee moest gister werken tot 23.00 uur en vanmorgen ook weer om 7.30 op mijn werk zijn!! ik werk in de zorg maar aangezien mijn auto elke keer vast stond in de sneeuw moest ik mensen afbellen waar de zorg niet noodzakelijk was!! weekend wordt het weer ook erger en dan moet ik ook werken loop ook al 3 nachten op met een brakend zoontje! nu net wilt hij alleen mijn en niet ze vader hier trouwens nog geen zw.symptonen
Dank jullie wel!!! Ik weet nog niet precies wanneer ik het ga vertellen. Weet ook niet hoever ik nu precies ben. 12 nov. voor het laatst ongi geworden.. Maar dacht vorige week dinsdag mijn ei te hebben gehad. Maar met positieve zw. test afgelopen woensdag, moet hij toch eerder zijn geweest. Denk dat ik ergens eind. aug uitkom... Mijn schoonzus heeft 2x een mk gehad met 6 en 9 wkn, dus ik hoop dat ik het kan volhouden tot ieder geval de 1e echo... Maar of het lukt??! Over de ovulatietesten, hoop dat je ze niet meer nodig hebt.. Maar ik bestelde ze altijd bij babyboomshop, best goedkoop! Mocht je ze nodig hebben Aily, ik heb nog een heel pak liggen die ik al besteld had, omdat de mijne op waren, maar nu dus niet meer nodig. Mag je zo voor een klein prijsje meenemen! Laat het dan maar weten, mag ook prive!
Hihi daar was je vast enorm blij mee, zeker na eerst nega te testen en allang over tijd te zijn..! Cool thanks
Hooii! Weer een hoop bij moeten lezen van al julie geklets! Wel spannend zo allemaal hoor.. September, van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van! En mel05, roze slijm is toch een goed teken, en kan wss de innesteling betekenen? Spannend! ik moet hier nog een weekje wachten, hopelijk geen ongi, dan zit ik tijdens de kerst met de rode duivels opgescheept, geen ideaal plaatje..
Dit is mijn 1e ronde, heb al veel gelezen, maar weet nog niet van alles de hoed en de rand.... Is dat positief of negatief? Dus: iets om blij mee te zijn/blij om te zijn voor jou?
Eeeenige voordeel is dan dat je lekker wijntjes kunt drinken... Maar we gaan er natuurlijk voor dat jij ook gewoon 2 roze strepen hebt!!!
@ september08: Heb je de VK (of gyn?) al gebeld, weet je al wanneer je langs mag komen voor echo om te kijken hoe ver je bent/of alles goed is? Spannend hoor!!! (of moet je niet gelijk na positieve test bellen? Is mn eerste ronde en eerste kindje en focus me eerst op zwanger worden, van t traject daarna weet ik maar heel weinig )
@Patronique&Aily Ik durf ook niet testen daarom wacht ik nog maar even tot maandag. Iedere keer denk ik dat ik ongesteld word en loop ik naar de wc om het te checken. Ik snap dat half positief niet kan, maar ik bedoel dat je zelf nog twijfelt. @Slimpie Wat grappig die droom van je collega. Ik droomde vanacht dat ik een echo had haha @Sabrina Spannend en wat goed dat je voor de zekerheid nog een dag wacht. @gekoo Ik zou dan ook nog een test doen voor je eigen gemoedsrust misschien @mel05 Ik hoop dat dit de innesteling is voor je
Lauraa, nee ongi met kerst is niks nee, zeker niet wanneer een beebje gewenst is. Ik zie het roze slijm zelf niet zo positief in hoor. Normaal een lf van 10 dagen. Nu dus eerder mijn ei gehad. als ik van de lengte van de cyclus uit ga (31) dan zou ik de 21e mijn nod hebben. Maar als ik van mijn ei van deze maand uit ga, zit ik nu op 9 dagen na eisprong. Ik ben dus bang dat ik ongi ga worden.. Bah!!!