Kon het vanmorgen natuurlijk niet laten... Een dikke streep, rechts en een lichte roze gloed links, geen tweede streep of iets... Na een paar uur nog een keer gepakt, linker roze gloed is inmiddels weg, en alleen rechts nog 1 streep... Vandaag op 26dgn.. dus gemiddelde... Nog geen ongisymptomen..
Tweede test geen streepje, kan natuurlijk komen doordat je urine veel wateriger was. In de ochtend wel een streep lijkt me hoopvol.
Voor je antwoord kwam ging ik zelf even zoeken op internet en daar vond ik juist dat roze slijm wel positief is!!! http://www.bepster.com/_nl/index.php?option=com_content&task=view&id=120&Itemid=957 Dus wie weet!!!!! Keep the faith!!! Geen bloed geeft moed!
Hoi nee, ik heb maar 1 test gedaan! Maar ik wilde gewoon kijken hoe hij eruit zag haha! Dus gepiest, werd lichtroze, kreeg rechts meteen een streep en links bleef alleen een rozige gloed... Ben lekker gaan douchen en heb dezelfde test gepakt, had hem weggelegd, en lichtroze was weg, alleen nog een streep rechts...
Hey meis, balen......................................... Ik zie wel dat je gelijk je banner hebt aangepast, dus: nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!! En vanmiddag jezelf trakteren op thee met iets extra lekkers, even jezelf verwennen..! XXXX
Sabrina, Dikke knuf meid...balen!! Zeg..wat kunnen jullie kletsen zeg! Allemaal in de spanning voor het testen!Pfft..als ik ongi wordt met kerst..das al balen..maar dan moet je ook weg naar de familie..bah! Ik hoop echt dat ik zwanger ben of dat de ongi na kerst dan komt!
nee geen symtomen Beppie...ik hoop symptomen te zien in me tempkaartje, maar als je snachts in de weer bent voor dochterlief..dan klopt de temp ook niet meer zo...aankomende nachten blijf ik leggen en mag manlief het doen! Het is toch weekend!En hoe gaat het bij jou?
Vraagje: Ik heb sinds maandag (6e dag na ei) lichte buikpijn onder in mijn buik, hele lichte krampen. Som heb ik dit als ik ongesteld moet worden, maar dit duurt hoogstens een dag. Zijn er meer meiden die dit hebben/herkennen?? Ben zo nieuwschierig..
zoontje weer heel de nacht gespuugd is al de 3de nacht!!! ik en mijn man beginnen echt een beetje oververmoeid te raken! man man heeft tot laat spreekuren in het ziekenhuis en ik heb gister toot 23 uur gewerkt en moest vandaag ook al om 7.30 aanwezig zijn, ik moet ook nog heel het weekend werken het rare is het spugen begint s'nachts pas overdag niks aan de hand. dan eet en drink hij ook gewoon ik ook geen symptonen
Ja, hier hetzelfde. Ik heb al een week onderbuikpijn, lijkt eerder op eisprongpijn dan op menstruatiepijn. Of een mix ervan. Kan me van voorgaande maanden niet herinneren dat het zo lang van tevoren al zeurderig was. Maar misschien let ik er normaliter ook niet zo op Afwachten he....
Thanks Aily voor het opzoeken! Het zou idd kunnen ik zit op dag 9 nu. Ik ben benieuwd of het doorzet of niet..