NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ach,wat zielig zeg! Wat vervelend ook! Raar idd! Volgens mij zijn er meer ouders die snachts wakker worden gehouden door de kinderen! Als dat nu is een zw.symptoom zou zijn...
    Je hebt je rust goed nodig dan Beppie!

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sabrina balen..... jij had toch ook veel symptomen?

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beppie

Heeft je zoontje een buikgriep? Of is er iets anders met hem aan de hand? Als ie alleen s'nacht spuugt.....

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi Beppie, wat zielig zeg voor je zoontje... Beterschap!

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@beppie Ik heb met je te doen en vreemd dat je zoontje alleen 's nachts spuugd. Misschien toch even de dokter bellen..?

@Roos Ja vreemd gevoel is het. Het gaat een beetje op en af soms voel ik het meer en dan weer minder. Wanneer is jou NOD?

6. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ik weet het niet verder wel goed gehumeurd overdag!
    ik denk dat het eten s'nachts gewoon rot op zijn maag gaat liggen!
    als dit zo door gaat ga ik naar de weekend arts!!!
    zou raar zijn als ik nu komt aankakken hij mankeert nu totaal niks!!!!

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    's nachts krijgt zijn maag een hoop rust, dus wie weet gaat het dan inderdaad fout... jak zeg, zielig !!

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Beppie

Spuugt ie alleen zijn eten eruit? Of spuugt ie meer dan dat? Als het meer is kan het toch niet alleen zijn dat t eten rot valt?

Toen mijn zusje 2/3 was en ze bang was s'nacht ging ze ook spugen.... Kind kon het op comando!!!! Niets met haar aan de hand overdag en artsen konden niets vinden.... Weet niet meer hoe we erachter zijn gekomen dat ze het op comando deed... ook niet hoe we haar eraf hebben geholpen....

9. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja, dat is wel lastig he om in te schatten: heb ik dit altijd of is dit iets nieuws? Als je graag zw wilt worden, let je ineens overal op, herkenbaar :)

Ik heb iets anders:

een constant drukkend gevoel tussen mijn navel en vagina. Het zijn geen steken, maar een constant gevoel. Straalt ook niet uit naar liezen o.i.d., concentreet echt op gebied tussen navel en vagina.

Herkent iemand dit??

10. Roos2008

Roos2008 Niet meer actief

Morgen of zondag.

11. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ook artsen zijn het eens met: beter een paar keer te vaak langs dan 1 keer te laat!!! Dus als je je zorgen maakt , zou ik vanmiddag bellen.

12. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Jups, ik heb het normaal ook 1 dag als ik ongi moet worden.
    Nu al sinds vorige week dinsdag... En zeer gevoelige borsten en tepels erbij.
    Nu ben ik aan de poets thuis en dan heb ik af en toe wat meer last van m'n onderbuik, dus weer naar de wc maar geen bloed...
    merk dat ik wel vaker naar de wc moet en dan ook in afwachting of de ongi is doorgezet.. Ik heb normaal ook nooit zo lang last van dat zeurderige gevoel in m'n onderbuik.. Dus hopen op goed nieuws dan he ;)

13. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    nee alleen eten maar wel totaal onverteerd dus mischien verteerd het op het moment niet zo goed!!!
    maar hij kotst echt in zijn slaap want als ik het hoor ga ik er snel naar toe maar hij slaapt dan nog wel!
    ik ga ff snel boodschappen doen tot straks

14. Esthertie

@Roos aah dat is al snel!!!
    @Aily bij mij is het toch een iets ander gevoel. Soms voel ik mij ook erg opgeblazen. Heb je ook t gevoel dat je moet plassen?

ff off-topic Zijn er meer inwoners van Zuid-Holland die al bijna ingeneeuwd zijn? Het is hier echt niet normaal meer.

15. Roos2008

Roos2008 Niet meer actief

Ja, gelukkig snel. Begin nu nerveus te raken. Heb ook een cyclus van ong. 35 dagen, dus duurt langer voordat we weer opnieuw kunnen proberen. Maar geeft niet hoor.
    Ik moet de afgelopen dagen ook vrij veel plassen trouwens. Maar relativerend: dat kan ook komen door het kleine beetje onrust. Ik kan 2 dagen geleden trouwens wel een hevige pijn in mijn onderbuik dan nu. Het is nu toch weer aardig afgenomen.

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ beppie

Dat is wel heel erg raar... vooral omdat ie doorslaapt!!! Nog nooit van gehoord.... Misschien vannavond iets lichts en iets eerder? Of zeg ik iets wat jullie allang hebben geprobeerd....;)

@ Esthertie

Niet Zuid holland en niet ingesneeuwd, er is wel een mooi pak gevallen en het lekker naar de stad gaan met mijn ouders gaat vandaag niet door:(

17. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dat opgeblazen gevoel had ik vorige week rond 10 dec!! En dat was of mn ei of mn innesteling als ik zo gelukkig mag zijn dat ik zwanger ben... Dus wat t precies is weet ik niet, maar had het indd vorige week ook. Het voelt nu niet alsof ik moet plassen. Het is een heel drukkend gevoel boven mijn schaambot, heel vreemd...

Ik heb daar nog nooit spierpijn gehad, maar het voelt een beetje als een lichte spierpijn...

18. Esthertie

@Aily Dat gevoel wat jij nu omschrijft heb ik soms de eerste dag van mijn menstruatie. Alsof mijn schaambod een beetje week een zeurderig aanvoelt. Maar dat doet er nu niet toe want we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat je zwanger bent !

19. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook. Al sinds afgelopen zaterdag. Ben bang dat het in mijn geval een virusje is want heerst. Maar hoop doet leven :)

Ben benieuwd wat het bij jou betekent!

20. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ik ken dit gevoel nog niet, dus laten we hopen dat dat was positiefs betekent :)

Deel Deze Pagina