@Blobuikje34 Welkom @Aily Balen dat je nu pas later kan testen Maar dan heb je straks wel meer zekerheid en dan was je neg test wel te verklaren. @Naoimi1971 Balen zeg, ik hoop voor je dat het volgende ronde gewoon raak is. Sterkte&succes!! @Karine Betekend vmk bij jou handtekening vroegemiskraam? ZO ja, wat wordt er dan onder vroeg verstaan?
@Mel05: Ik durf niet te hopen want dit werd vorig jaar ook al tegen me gezegt @Karine: Ik heb geen 12 kansen in een jaar hoogstens een stuk of 10 dankzij mijn onregelmatige en lange cyclussen :S @Aily: Dit is inderdaad voor ons 1e kindje heb geen symptomen die anders zijn dan anders... de zere borsten, lage rugpijn enz enz zijn evengoed klachten van een naderende ongi evenals lichte misselijkheid en vermoeidheid... dus ik pin me op geen enkel symptoom vast @All: hopelijk wordt het geen witte kerst.... maar een KNAL ROZE kerst
welkom nieuwe meiden! hier ook zo'n sneeuw..en glad!!Onze auto doet het niet meer...is mn man nu mee bezig..benzine bijvullen..was niet helemaal leeg maar op de een of andere manier houdt de auto ermee op als er niet heel veel benzine meer in zit, of het benzinelampje is iets mis mee..maar irritant is het wel!! als het meezit vanavond toch een keertje mac donalds eten,heb ik zo;n zin in en eten we eigenlijk nooit..dus hopen dat de auto het doet anders op de fiets! Onze meiden zijn vanavond bij opa en oma slapen voor een keertje! (mijn ouders passen op vrijdag op als ik ga werken (schoonmaken bij mensen thuis,meerdere adressen) en soms mogen ze dan blijven slapen daar, vinden ze super leuk!maar gebeurd niet heel vaak hoor. Flippo: ik hoop dat je heel snel een posi test in je handen hebt!
Even off topic Wij gaan in van 28 april tm 5 mei samen naar new york, heb net ons hotelletje uitgezocht en geboekt (ben blut nu ), zit steeds te zwijmelen en te hopen dat we daar dan 'met zn drietjes' naartoe gaan...... Als het goed is, heb ik nog 4 rondes de kans voor die tijd (en als het nu raak is, dan hebben we net onze 20 weken echo gehad dan). Ja, zwijmel zwijmel, jullie zullen 't allemaal wel herkennen..... hihi, die vrouwen ook...
Ja... maar ik hoop maar helemaal nergens meer op, het is me na het lezen van alle forums eigenlijk wel duidelijk dat alle symptomen ergens op kunnen wijzen, maar ook dat ze nergens op kunnen wijzen en ook dat het hebben van geen symptomen uiteindelijk bingo kan zijn, dus eigenlijk.. tja, de symptoomanalyse die we hier iedere dag uitvoeren is meer om de spirit er in te houden tot de testdag Ach, ook nuttig!! Hihi Jij gaat dus maandag testen? Oooooooooooooooh, spanneeeeeennnnd!!!! Ik mag dus de 24e, dan ga ik ook zeker testen, kan niet de hele kerst nog afwachten.
@Aily Helemaal mee eens met het symptonen verhaal. Maarja je wilt het toch allemaal weten, meningen horen en overleggen. Leuk dat jullie naar NY gaan! Ben er 7 jr. geleden geweest.
new york, ben er nog nooit geweest...maar gaat vast en zeker nog wel gebeuren. Ik ga vanavond effe proberen terug te lezen...heb er nog geen tijd voor gehad....hopelijk veel posi nieuws!!!
ik zie dat ik nog 10 dagen moet wachte om te testen....phoe wat kunnen 10 dagen dan ineens lang duren.....
@ Esthertie: Ja, dat betekent inderdaad vroegtijdige miskraam. Geen idee eigenlijk wat "de hooggeleerden" ervan vinden, maar ik vind het zo rond de 5 á 6 weken (tot aan de 13 weken)...... @ Flippo: Dat is zeker balen!! Dan ben je langere tijd bezig eer de 12x zijn geweest... Voor jou misschien dan wel fijn dat je bij de gyn loopt.... (Of heb ik het verkeerd gelezen??) Wat dat betreft ben ik dan wel onwijs blij met mijn (enorm) regelmatige cyclus hoor!! @ Daantje: Dank je wel... Ik dacht: Laat ik hier ook eens mee gaan kletsen, kijken of het hier ook zo gezellig is
Die laatste 10 dagen zijn altijd een ramp!!! Het lijkt wel of de dagen echt niet meer vooruit te branden zijn.... Succes dus nog eventjes
is ook hopeloos hier..grrr... denk dat het hier minder erg is in het zuiden,maar hier ook geen winterbanden ds wegslippen hij is net naar kerstborel geweest en nu gaat ie als stuart helpen bij MVV (voetbal dus hahha...) en idd geen stoppen aan
wij gaan rond de carnaval naar centerparcs voor een weekje en ergens eind mei of begin juni naar tenerife met me ouders voor een weekje en dan hoop ik ook dat we met ons 5-en (of 7-en incl me ouders) gaan haha Aily wat hebben wij toch veel gemeenen ik herken het uiteraard heeeeeeeeeeeeeelllll goed dat gezwijmel.....
HUH? Ik drink net zo'n klein flesje Actimel (soort Yakult maar dan die iets grotere variant, dat kleine witte flesje) en hij is niet over de datum maar krijg een heel raar gevoel ineens: wordt er misselijk van?! Is er iets bekend over Actimel, dat dat slecht is als je zwanger bent (je weet 't niet, mn lichaam reageert zo raar...)
Hier ook veel gezwijmel hoor, jullie zijn niet de enige hihi! Ik zie het plaatje al helemaal voor me, straks met zijn 5en.. Bij alles waar we het over hebben, of bij alle afspraken die we maken, denk ik aan het evt. dan zwanger zijn!
heyhey weet je wat bij mij trouwens ook een symptoon is dat ik me buik niet naar binnen kan doen als je hem wil inhouden zeg maar dat heb ik altijd als ik zwanger bleek te zijn heb ik nu dus ook helemaal niet meer aan gedacht. ik zei het toevallig van de week nog tegen me man ik kan me buik niet meer inhouden zal het dan toch haha het lukt wel iets maar het is geen fijn gevoel zeg maar dus allemaal de buiken inhouden hahaha...
@karine: Ja idd... ach ik hoop wel maar goed.. ik loop vanaf december 2009 bij de gyn ivm de onregelmatige cyclussen en had geen eisprong... hormonaal zit ik goed in elkaar en ben aan de clomid gegaan tot juli 2010, manlief heeft 4x een zaadtest ondergaan waarbij bij de eerste test gezegt werd dat we rekening moesten houden met IVF... uiteindelijk is dat IUI geworden in juni 2010, mislukt en op de operatie tafel beland met een cyste, overgestapt naar een ander ziekenhuis ivm geklungen en gelieg van onze oude gyn... daar opnieuw een zaadtes gedaan, gezond bevonden en naar huis gestuurd tot mei 2011... we gaan nu dus hopen, maar echt vertrouwen hebben we er niet in.
@ Flippo: Dat is wel enorm balen van die gyn zeg!!! Had je niet het gevoel om hem over de tafel te trekken?!?!?! Maar nu ook niet echt veel beter (mijn interpretatie hoor!) met al dat afwachten.... Pffff.... Wat een rottijd zo... Nou meis, zet 'm op... Ik zal voor je gaan duimen...
Nou moe, ik had net op het toilet met afvegen een heel klein beetje licht roze/bruinig bloed/slijm. Ik hoop niet dat dit het begin van het werk van de rode duivel is