NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ooh Estertie, nu zitten we echt in hetzelfde schuitje! Dit had ik tussen de middag ook al.. Nu hoorde ik hier in het topic dat het ook door een evt. innesteling kan komen, maar ik ben zelf ook bang voor een naderende ongi.

2. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Na het roze slijm tussen de middag niks meer trouwens! Heel vreemd. Ik had al steken in mijn rechter onderbuik maar vandaag zijn ze een stuk feller. Ook heb ik nu een soort spierpijn gevoel in mij hele onderbuik.. Pfff ik weet het niet meer hoor, voel ik dit ook als ik ongi ga worden of niet??

3. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    De klachtenloze dag gister was de stilte voor de storm.
    Heb vanaf vanmorge erge kramp gehad onderin mn buik.. Af en toe van die kleine zachte steekjes. Toen de kramp wegtrok vanmiddag begon mn rug te zeuren onderin!
    rond een uur of 5 was het ineens over!! Heel raar nu is t weer helemaal rustig.

Zit nu op 6dpo dus mocht ik zwanger blijken, twijfel ik er geen seconde.aan dat het vandaag is begonnen met nestelen.. Nu maar hopen dat het zich lekker diep ingraaft!

ik gun t echt iedereen zo om zwanger t jaar uit te gaan.. Of t nieuwe jaar snel zwanger te raken uiteraard!

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Mams87 Ik hoop ook dat er een iniminimensje aan het innestelen is bij je! Spannend hoor..

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@mel05 He heb jij dat ook gehad vandaag. (toevallig aangezien we op dezelfde dag voor nod zitten) Ja het was echt maar een heel klein beetje. Als ik niet goed had gekeken was het mij niet eens opgevallen. En nu is er niets meer. Het kan bij mij innestelling zijn geweest wat ik natuurlijk hoop. Omdat ik volgens mijn temperatuur kaartje op 10 dpo zit.

@mams Ik hoop ook dat dit je innestelling is en er over een weekje een knal roze test is!

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    klopt dat had ik ook tijdens de zwangerschappen,maar wel pas na NOD

7. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Dankje.. Hoop doet leven he! :)

Superspannend!

Heb nu steken aan de zijkant van mn (*)(*) heeft wat weg van het toeschietreflex haha
    (maar dan uiteraard een stuk minder dan tijdens de stuwing toen hahahah)

8. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    @ Mel en Esthertie: hier nog een medestander...... Ik had licht donkerbruinig slijm. Ook toen ik met mijn vinger 'naar binnen ging' (sorry voor de details).. dus er komt nog meer. Heb dat geprobeerd om te kijken of er ook rood aan zou komen, want dan is 't wel redelijk einde oefening. Goed of slecht teken? Ik weet het niet. Wat ik wel weet, als mn ongi doorbreekt, is dat op zeker vanacht of anders morgenvroeg. Gaat altijd snel. Laten we hopen op oud bloed van innesteling van dan - dus toch - vorige week donderdag. PFF wat een gedoe hahaha. Weet je, ik heb op bepaalde manier ook wel opgelucht gevoel. Ik ben echt een doener, wil bezig zijn met een beebje te krijgen en dat wachten is zooo niks voor mij. Ben blij dat er nu weer iets gebeurd zeg maar. En als dat iets dan helaas een ongi is, dan kan ik in ieder geval weer verder met plannen enzo :) Als 't ongi is bij mij/ons, dan heb ik/hebben we onze ei vlak in 't nieuwe jaar, cooooooooool! Een nieuwjaarsbabietje :D (liever nog een kerstbabietje, maar goed, je mag een gegeven paard niet i/d bek kijken ;))

XX Ailyyy!!!

9. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik had dat afgelopen week ook helaas was het bij mij een voorteken van de naderende ongie:(
    was ook 1/2 dagje klein beetje roze en slijm

hopen dat het bij jullie niet hetzelfde betekend maar dat jullie op roze komen

10. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dan is het overigens wel heel erg vaag wat die ringen van witte bultjes rond mn tepels doen.............. Hoop dat die dan wel weer weggaan als t nu einde oefening is voor ronde 1 beebje, vind t niet echt mooi zeg maar :) (als t van zwangerschap is vind ik die bultjes uiteraard wel prachtig haha, ach ja, moeders vinden t vaak meteen geweldig als t om hun kroost gaat)

11. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Spannend hoor!!!!! Wanneer mag je gaan testen?

12. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,
    Ik kon het vanmorgen niet laten om ff te testen, maar helaas.... Op een indrooglijntje na is er niks te zien.

13. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    Oorspronkelijk geplaatst door mams87 [​IMG]
    Dankje.. Hoop doet leven he! :)

Superspannend!

Heb nu steken aan de zijkant van mn (*)(*) heeft wat weg van het toeschietreflex haha
    (maar dan uiteraard een stuk minder dan tijdens de stuwing toen hahahah)

dat had ik ook afgelopen maanden,maar toch ongie geworden....dus helaas betekende dat in mijn geval niks:(

14. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ja ik dacht ook gelijk, einde oefening! maar toen ik dit vanmiddag hier schreef kreeg ik reacties van meiden die het over een innesteling hadden.. Nou ja, ik ga nergens meer van uit, ksan het alleen nog maar mee vallen..

Estertie, wel toevallig he, beide 4 dagen voor nod en roze verlies..

15. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg

hoeft nog niks te betekenen meis je hebt nog 2 dagen tot NOD!!;)

@aily ik stuur je straks ff PB terug ...ben n ff te moe om uitgebreid te antwoorden
    pffff heb daarnet de kamers van de kids uitgemest..pfffffffff

16. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    #1676 Aily, 17 dec 2010
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
    Jammer meis... maar de hoop nog niet opgeven he! Je bent nog niet ongi!!!

Geen bloed, geeft moed!

17. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ja zo werd er ook bij mij gereageerd maar weet nu inmiddels dat ik me nergens meer gek mee moet maken:(

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Luister maar naar Aily, bianca87!

19. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Lees al een tijdje met jullie mee. Nu dan toch maar een berichtje, jullie hopen allemaal net zo hard als ik, dus dat is een prettig gevoel.

Ik heb sinds 2 dagen ontzettend zere borsten en pukkeltjes rond mijn haargrens. Heb ik normaal nooit...

T zou zo fijn zijn....

20. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    haha ja dat van Aily is toch wel vrij duidelijk he ;)

Maar ik weet ook wel dat geen bloed moed geeft, maar toch.

Deel Deze Pagina