Manoe, zit je al in de wacht? Heb jij je ei al gehad? Spannend hoor, wie weet is het wel weer meteen raak... (beetje jaloers dan hoor
Wat goed dat je waarschijnlijk een ei hebt deze maand! Ik zal voor je duimen! Je hebt gelijk, cyclus is mijn hele leven al 30 dagen, alleen na mijn bevalling even ietsje meer, dus verwacht mijn ei pas dinsdag. (maar dan denk ik vandaag toch, stel dat het een keer eerder komt. maar dit is meer een gevoel dan rationeel denken hoor)
Dat zou jammer zijn maar je weet nooit! Ik dacht bij mijn laatste zwangerschap ook dat ik te laat was die maand en raak!
I hope so!!!!!!!!! we hebben wel 2 dagen ervoor gevreeën maar hadden op dag van eisprong geen puf haha(ovu testen) we dag erna weer sex gehad dus hoop dat we op tijd waren en anders volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen hihihi8)
@ September ja heb me ei gehad, de 30e op me verjaardag! had inderdaad veel mazzel dat het 2 keer in 1 keer raak was, ga er nu ook echt niet van uit. Denk dat je gewoon veel geluk moet hebben En deze maand hebben we maar 1 keer voor me ei geklust... dus dan is het wel heel stug hoor als het in 1 keer raak is. @ Truelove jammer als je hem echt gemist hebt! Je ei blijft nog wel 12 uur leven he! Misschien heb je toch nog wel een kans?! @ Mel gek he na je bevalling dat je cyclus wat langer is! Die van mij ook, was altijd 29/30 en nu ongeveer 33. Er komen nu al meer meiden op het wachtbankje! Vind het wel spannend weer hoor! En leuk dat ik hier weer mee klets, toch wel gezellig al die meiden die in het zelfde schuitje zitten als jij. Ik weet dat er mensen met mij mee lezen, beetje jammer want ze weten niet dat we met een 2e bezig zijn. Nou dat weten ze nu wel Ach vertel het ze wel als we weer zwanger mogen zijn! Hebben jullie hier ook mee lezers? Heb er momenteel 4!! Collega/vriendin, vriendin en 2 kennissen. Haha en me collega/vriendin daar werk ik dus 2 dagen mee!
@ Truelove4ever Het kan heel goed raak zijn!! Hoop dat de dgn voorbij vliegen voor je!! En straks posi test!Iedereen heel veel succes met wachten en straks posi testen!! December 2010 wordt helemaal roze! Let maar op!!
hey meiden ik zit ook op het bankje en wel op 16 dec. wij zijn in juni gestopt met de pil. ben die maand niet ongi geweest heb in juli een postitest gehad en was zwanger van een 2ling. helaas is deze met 8 weken mis gegaan en we kwamen erachter met de 12 weken echo. ben gecuriteerd en nu weer bezig voor een 2de kindje. ik heb van de week me eisprong gehad en mijn nod is op 16 dec. nu heb ik sinds gister een opgeblazen gevoel een soort ballon in me buik en savond heel misselijk. zou het een teken zijn dat het raak is? hoop het zo zou mooi zijn want 16 dec is het 3 maanden terug dat ik de miskraam kreeg. dus ben benieuwd ik kom lekker mee kletsen hier(als jullie het goed vinden). gr sabrina
hai ik heb ook ineens n na me ei ongie krampen en gevoel of er een bal in me buik zit me borsten doen ook pijn (brandende steekjes een beetje zoals toeschietreflex bij BV) maar weet gewoon dat dit niks hoeft te betekenen en ook van de eisprong kan komen(napijntjes?)dit had ik nl ook tijdens de eisprong,bedoel de ongiekrampjes ik hoop dat we wel op tijd geklust hebben maar heb gewoon een voorgevoel van niet
Ik had afgelopen dinsdag vruchtbaar slijm en woensdag pijn onderin mijn buik (waarschijnlijk mijn ei?) En vandaag ongi buikpijn. We hebben flink geklust de afgelopen week, dus zou het innesteling kunnen zijn? Ik ben benieuwd
naomi dat heb ik dus ook gister en vanmorgen ook nog nu een soort spierpijn word er gek van vooral omdat ik nog lang moet wachten met testen. en me lichaam me zegt het is raak. gr sabrina
@ Sabrina Welkom, klets gezellig mee! Heftig dat je een mk hebt gehad! Ik hoop echt dat je weer zwanger bent! Wij zijn gisteravond begonnen met smeppen en morgen begin ik met ovutesten. Ik verwacht mijn ei in het weekend! Dus veel klussen!!
Owww. Sabrina en Naomi1971...het zou zomaar kunnen. Zou toch echt geweldig zijn. Ik duim voor jullie. Hier ook nog een weekje wachten op mijn ei, spannend....ik hoop dat het snel raak is. Dat is bij mijn twee kindjes en bij mijn miskraam ook geweest....en anders moet ik ook eens geduld hebben....we zullen zien. We doen in ieder geval ons best
21 december mijn NOD, nu aant ovuleren en als t goed is morgen of overmorgen mijn eisprong dus nu lekker aan de klus. stom eigelijk he dat eitjes een houdbaarheidsdatum hebben! haha, groetjes!
Hallo allemaal, Iedereen veel succes! Ik heb de 18e mijn NOD. Al is het even afwachten, vorige maand namelijk een paar dagen over tijd, maar niet zwanger. Heb dus niet helemaal een goed idee van hoe het deze maand zal gaan lopen. Ga er nu gemakshalve even vanuit dat hij toch even lang is als de vorige maanden. Groetjes!
welkom nieuwe meiden! Spannend he! Hopelijk hebben we allemaal succes deze ronde.. September08, heb je al een pos. uvu test gehad inmiddels? Hoop het voor je! @ Manou, het komt dus wel vaker voor begrijp ik dat je cyclus een paar keer wat langer is na de bevalling? Hier nog niet het gevoel dat mijn ei er aan komt maar wel al aan de klus geweest gelukkig
Hai, Thx! Mijn test was vandaag wel positief, maar denk dat hij morgen nog iets donkerder kan worden.. Maar een deze dgn dan toch een ei denk ik. Hopelijk gaat mijn temp omhoog, dan weet ik het zeker... @ in de wacht...
Ooh wat goed! Ik ben niet echt bekend met tempen maar daarmee weet je toch pas achteraf of je een eisprong gehad hebt?