wat trouwens ook betekend (als t doorzet) dat mn cyclus op straat ligt. Altijd rond de 30 dagen geweest en dan zou ie nu 25 dagen zijn.
Ik hoop het ook zo...... maar die stukjes lijken me niet echt positief.... heb mn vraag bij de VK's neergezet, maar moet zo lang wachten op antwoord, ze beantwoorden niks i/h weekend volgens mij (begrijpelijk natuurlijk, maar wil zooo graag deskundig advies over deze maffe situatie...) Las net wel heel hoopgevend een verhaal van een meisje, precies zelfde soort verlies als ik, iedereen zei: misse boel, maar ze had gewoon een goede echo! En zij zat op 5wkn toen... Ik zou dan nu op kleine 4wkn zitten.... PFF!! XX
@dianana Dat is wel vreemd dan van je cylus dat hij nu opeens zo vroeg is. Kan het misschien niet de innesteling zijn? Of is het daar echt te veel voor? Weet iemand trouwens vanaf welke dag ze gaan rekenen als het raak is. Dus hoe ver je dan bent? Ik weet namelijk nu mijn ei en wanneer we geklust hebben, vanaf wanneer tel je dan?
heb de moed nog niet helemaal opgegeven omdat t nu weer over is en ik nog steeds trekkerig gevoel in mn onderbuik heb gisteravond ook flinke pijn in mn onderrug. Ben zo bang dat t deze poging weer 3 jaar gaat duren. wat bij mn dochter ook het geval was. uiteindelijk wel gelukt gelukkig. Maja echt iedereen om me heen is zwanger en dan nog met de snelheid van het licht ook.
het zou wel kunnen maar ik dacht dat het dan niet helder rood was. op de dag van NOD zou het volgens mij 4 weken zijn omdat ze rekenen vanaf eerste dag laatste menstruatie, je krijgt 2 weken cadeau
@dianana Ik hoop echt voor je dat het sneller gaat dan de vorige keer. Da's geen pretje zo lang en steeds in onzekerheid te zitten en hoop hebben. Ik vind dat zo raar dan die telling, ik weet namelijk dat het niet eerder kan zijn omdat ik toen niet geklust heb. Anyway als het allemaal zo mag zijn dan zien we het dan wel
ja weet t eigenlijk ook niet, een kennis is zwanger geraakt doormiddel van iui en dan weet je natuurlijk precies de datum waarop het geukt is. zelfs dan tellen ze vanaf eerste dag laatste menstruatie. wel spannend he dat je morgen mag testen. ben benieuwd! ik hoop t voor je. Hoe lang zijn jullie al bezig ?
@dianan Ok dus ze tellen gewoon altijd vanaf die dag. Wij zijn in totaal 1,5 jr. bezig. 1e keer was t raak na 6 maanden maar toen hebben we niet doelbewust geklust, we hadden zoiets van we zien wel. Heb toen met +/- 10 weken een mk gehad. Hierna een maand of 5 veilig gedaan omdat ik mijn werk op had gezegd en even wilde kijken hoe alles zou lopen. 3 weekjes geleden zei mijn vriend, zullen we t maar weer proberen? En de keer dat we toen geklust hebben was 2 dagen voor mijn ei, dus ook niet een doelbewust haha. Maar het zou raak kunnen zijn.
ok dus dit is de eerste echte poging weer na je tussenstop. zou wel leuk zijn he als t nu meteen raak zou zijn
@dianan Ja het zou zeker leuk zijn, maar als het niet zo is gaan we voor de volgende ronde. Zou wel heel toevallig zijn als het nu meteen weer raak is namelijk.
nou ja als je het een tijdje veilig hebt gedaan. Is je lichaam nu 'schoon' zeg maar En nu de nieuwe zaadjes er zijn denkt je lichaam mss, He die moeten we hebben ....VASTHOUDEN..... Tis maar een gedachte hoor,Slaat ook nergens op maja wens van de gedachte he.
@dianan Hahahaha wel een hele leuke gedachte. Die zaadjes zijn er helemaal klaar voor nu ze weten dat ze niet in een plastic tuutje terecht komen...
Aan alle roze dames: Gefeliciteerd!! Ik las dat de ovulatietest positief blijft bij een zwangerschap. Dat ga ik dan ook maar eens even testen. Ben benieuwd. 'k zit nu op 5 DPO. Zou het dan ook al werken?
'k heb getest met de ovutest en............nog steeds positief!!!! Nu wordt het wachten om echt te testen alleen maar lastiger.... en ik moet nog ruim een week wachten... zucht.
@bonnie Leuk! Maar dat maakt het wel lastiger, ik hoop dat je over een week een dikke roze streep hebt op de zwangerschapstest!!
Ik ook. Bij jou wordt het ook al spannend of niet? Nog twee dagen zie ik. Knap dat je zo lang kan wachten. Zijn er al aanwijzingen?
wil ik morgenvroeg testen wat denk je testen op moet ik morgenvroeg maar proberen mijn plas op te houden haha