Gaat goed hoor en met jou verder?? 1e ronde is niet gelukt, ben nu voor de 2 ronde zoals je ziet en als het deze maand niet lukt, aangezien al het kluswerk, dan weet ik het ook niet meer hahaha Ik zag in de NODlijst van mei, dat je ook op rood zat?
Siri, volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor! Of weet het eigenlijk wel zeker!!! Maar snap best dat je onzeker bent hoor, hopelijk kan je huisarts hier iets van wegnemen!
Ja eerste ronde na de MK, vandaag precies 3 weken geleden. Ik had verwacht dat het even zou duren voordat ik weer een ei zou hebben, maar 9 dagen na MK kreeg ik opeens 'eikramp' en ik had net die dag ovutesten binnen gekregen dus gelijk getest en ja hoor 2 gelijke strepen en de volgende dag nog maar een..... Ik begreep toen wel ineens waarom ik zo 'wild' was de dagen ervoor..... heb ik altijd rond mijn ei.... dus ovu testen en klussen inplannen is helemaal niet nodig.....
Siri wij lopen gelijk op. Jij mag ook over 4 dagen testen..... Ben nu aan het twijfelen of ik het ook eerder zal proberen . Vandaag had je een positieve test.. Ik begrijp helemaal dat je bang bent dat het niet zo is. Maar we gaan uit van mooi en goed nieuws.
@ Jane: Wat ongelovelijk K*T zal jij je voelen! Hele dikke knuffel voor jou meid. Wat een gezellige kletspraat allemaal hier!
Jaaaaaa.... helaasssss....Maar vol goede moed verder. We zijn allebei bezig met 2e ronde. Ik ben van 29/05/2010 tot 02/06/10 naar NY geweest met mijn nicht. Toen ik terugkwam een vette jetlag maar ondanks dat flink geklust op 2 juni en 3 juni. Op 6 juni kwam ik er achter dat mijn ei op 5 juni was. EN heb veel van de zelfde symptomen al svorige maand maar ook andere erbij. Probeer me zelf steeds wijs te maken dat ik niet zwanger ben en last heb van PMS. Dit op teleurstelling te voorkomen. Maar ieder klein pijntje registreer ik onbewust en ga je automatisch weer denken..(iedereen wel ) Het is gewoon vermoeiend
Als je kunt wachten zou ik wachten.... (ik kan het niet...hoor) maar vorige keer heb ik 4 dagen voor NOD getest met een sensitest en die was positief... 2 dagen later was de gewone CB negatief .... dan ben je wel ff onzeker..... op NOD gelukkig wel positief..... Maar als je het wel probeerd... succes!!! ik duim voor een streep!!!
hoi hoi, ik heb de gevens van me ongi en eisprong gemaild en wanneer ik gestopt ben met de pil. Maar weet ook niet of dit goed is. Heb gevraagd of ze hier voldoende aan had. Ik wacht het even af. groetjes en succes
Ik heb mijn volledige naam en geboortedatum gestuurd, dat was voldoende. En natuurlijk je vraag waarvoor je wil dat er gependeld wordt. Maar heb wel ff geduld, ik heb zelf een week of 3 terug een aantal mensen om een pendel gevraagd. Maar van 1 antwoord gekregen. Maar ze pendelen ook niet elke dag. Ben benieuwd wat er uit je pendels komt!
Hoi, ja ik ben ook benieuwd wat er uitkomt. Ik heb inmiddels de juiste gegevens naar ze gestuurd. groetjes
Inmiddels heb ik naar 3 verschillende pendelaarsters een bericht verzonden. What a Bummer dat het 3 weken kan duren.... maar ja zo te zien is er veel animo voor. Enne de dames hebben ook wel iets anders te doen dan de hele dag pendelen voor ons. Maaaarrr ik ben en blijf razend nieuwsgierigggggg
Ik ga er ff tussen uit. Was bezig met opruimen en schoonmaken voordat ik online kwam..Alles ligt nog gewoon beneden in de woonkamer . Ga ff snel door en kom over uurtje weer ff kijken. Tot straks
Ik heb er regelmatig aan gedacht om ook iemand te laten pendellen, maar ik durf eigenlijk niet!! Stom he!! Ik ben bang dat er uit komt dat het nog kei lang duurt!!! Zijn er meer mensen die dat hebben????
Bij mij heeft in 2 jaar maar 1 persoon het goed gehad...... zelfs dat ik een late eisprong kreeg had ze goed..... vond dat wel apart. Dus ik geloof er niet zo in...het is toevalstreffend... En heb me vaak laten pendelen hoor...toch zeker wel 50 keer!!