Als het deze ronde niet raak is, dan ga ik het doen!! Nou weet ik het zeker! hihihihi. Je hebt me overgehaald Hello Kitty Liefs Sjoelke
He Trishka, De test is erg duidelijk. Ik denk dat het niet anders kan dat je zwanger bent. Alvast een voorzichtige proficiat, maar dat kan haast niet missen. Liefs
haha nee om eerlijk te zijn niet Heb het gevoel dat t toch niet raak is deze ronde... Hebben de eerste IUI gehad en voor mijn gevoel is het erg krom als t nu in eens wel raak zou zijn... kweenie waarom maar t is een gevoel Dat maakt het wachten nu voor t eerst in een jaar makkelijker
Gefeliciteerd! Ik denk dat je emoties heel normaal zijn, zeker gezien het verlies van jullie meisje.. maar ik hoop ook dat je wel van de zwangerschap kunt genieten!
Oh word jij dan de "nieuwe" NOD politie? Die ons tegenhoudt? Ik blijf ook nog steeds zeggen dat ik deze ronde niet voor NOD ga testen.. vaderdag of niet!
Gefeliciteerd met je verjaardag.. 24 geworden? Ik weet niet of je mij kent.. maar helaas.. misschien volgende week roze nieuws! Bedankt voor de succes-wensen! Jij ook succes..
Ik heb nog Ibuprofen 600 in huis, had ik nog van die keren dat mn verstandskiezen eruit moesten. Ibu helpt mij altijd goed bij menstruatiepijn dus hierbij vast ook? + daarnaast heb ik eventueel nog een valiumtabletje Is wel voldoende toch?
erg als je wens zo groot is en het maar duurt en duurt he meis?..ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn meis!!
Hey meis, gefeliciteerd met je verjaardag!! En een fijne vakantie alvast! Jep, ben vandaag helaas weer op rood gegaan...we zijn ons hier alweer aan het opmaken voor de volgende ronde, de ronde met het hsg-onderzoek!