@Siri: Dat is wel fijn zeg dat je dan bloedonderzoek mag laten doen, mijn duimen draaien voor je. Mijn duimen draaien voor iederee trouwens, hoop dat me veel positieve testen mogen ontvangen
Ik word ook opeens gescheiden van sommige dinnetjes.. nou ik klep gewoon met alle twee de topics mee hoor !
nou ik hoop dat ik de meiden van nod rond vaderdag hier ook terug kan vinden. Mijn NOD is 18 juni, heb gisteren en vandaag positief getest.
Siri, spannend!!! Klinkt toch als een nieuwe zwangerschap!!! @Debbie, gefeliciteerd!! En voor de andere meiden, we gaan voor roze!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jemig debby, zwanger na 1 ronde clomid.. super, alvast kleine felicitatie. Ik ben al 2,5 jaar bezig met clomid, 1x 50 mg en toen 100 mg en daarna 11 rondes 150 mg clomid, waarvan ik er 3 miskramen heb gehad. Nu sinds eind februari aan het afvallen, nu al 8,5 kg kwijt en sindsdien komt me cyclus weer aardig op regel, mag nu naar de 50 mg clomid en heb een de afgelopen 2x al cyclys van 34 dagen.
Thanx, mijn duimen draaien ook voor jou, ronde 15 alweer zie ik....pffffft Ja ik hoop ook op veel ROZE en hoop dat we snel een lijstje kunnen maken..... voor mezelf ben ik in volledig neglect totdat bloedtest zegt dat HCG stijgt..... Nu ga ik naar kantoor.... moet af en toe ook gewerkt worden...
Thanks marjolein103, gaat helemaal goedkomen. Het is al 3x bewezen en het gaat nu lichamelijk zo goed... dat die 2 streepjes dit jaar hopelijk mogen komen.
Nou 2 dagen niet op forum geweest en een heleboel veranderd Maar goed, ik heb jullie weer gevonden Mijn NOD is op 25 juni vooralsnog. Maar dat weet ik niet zeker aangezien ik vorige maand een mk heb gehad. En deze maand wilden we gewoon lekker los zonder "verplichtingen", dus niks met een thermometer etc De lijst was behoorlijk rood, werd al iets rozer. Ik zeg: zet de trend voort!
hallo dames, ik kletste altijd met jullie mee, en ga jullie dan ook gedag zeggen , en veel geluk wenesn, nu alles is veranderd vindtik het niet leuk meer om mee te kletsen, wij hadden gewoon 1 lijst voor nod topic en en de nod lijst, nu niet meer nu word er vaag gedaan omdat er meer topic geopend worden, ja er zijn mensen die dat doen omdat ze vragen hebben of een leuk groepje willen maken voor 1 datum, toch niets mis mee, zo onoverzichtelijk was het ook weer niet, al die ''groepjes'' worden nu gesloten, dus dames, ik heb hier nite veel meer te zoeken nu, ik wens jullie het alleralleralleraller beste! mijn duimen blijven draaien voor jullie en zal af en toe heus nog wel komen spieken hoe het gaat !! dikke kus lovepeet
geniet van je zwangerschap Lovepeet. Nou, ik meld me hier dan ook... zit op dag 11 na de eisprong... Meestal duurt mijn lf 10-11 dagen. Spannend dus. Trouwens de 1e ronde voor een 3e kindje.
Het wordt al aardig druk hier, gezellig! Ik zit ook op mn werk en mn baas komt net binnen, dus kan helaas ook niet (veel) meer reageren. Tot snel maar weer
Hallo allemaal! Mijn NOD is 23 juni. Jammer dat de lijst weg is, vond ik erg leuk om te zien en bij te houden. Wij zijn bezig voor ons eerste wondertje, en ik zit nu in mijn 3e cyclus. 9 juni heb ik mijn eisprong gehad, ik heb hem duidelijk gevoeld en ook een positieve ovulatietest gehad. Nu maar afwachtten. Ik hoop op vaderdag te testen, en dan een leuk vaderdagkadootje te hebben voor mijn man!Roze dames, van harte gefeliciteerd! En met de rest wacht ik in spanning af. Greetzzzz Djuuzie
Ik meld me ook hier, normaal zat ik op een cyclus van 28, afgelopen cyclus was het 32 dus banner staat ook op 32, nod zit dus uiterlijk op 16 juni. Spannend aangezien ik al een vaag posi test heb gehad. Daarna helaas nega en eergisteren een rare test, die staat in t topic van vage en duidelijke zwtesten of ovutesten. Hier nog geen ongi te bekennen en temp was vanochtend nog mooi hoog 36,9 dus ik heb nog wel een klein beetje hoop, testen staat nog niet echt in de planning denk mocht er geen ongi komen dat ik wacht tot het weekend..