Ik hou het allemaal niet bij hier hoor, om op iedereen te reageren... Ik lees wel alles, dus ik blijf wel op de hoogte?!? Ik zou het trouwens wel leuk vinden om de lijst terug te krijgen. Vond het altijd leuk om te zien hoeveel rood, maar vooral hoeveel roze er per maand bij kwam. Wordt zo toch een hoop onoverzichtelijker. Nog meer meiden, die de lijst terug zouden willen?
Heb hem gevonden! Vond het wel raar, want ik kreeg geen melding meer over dit topic, dus was er vanuit gegaan dat de lijst ook verdwenen was! Lekker veel roze zeg, de 2e helft juni. Hopen dat dit door gaat zetten!!
ik zit nu op dag 13 na mijn eisprong... voor mijn doen 2 dagen overtijd. Temp is al wel 2 dagen laag... dus denk dat het niks wordt
ja t gaat iets beter met t roze deze maand gelukkig ! Marloes, zolang je temp boven de coverline zit is er nog hoop toch ? vandaag een lekker lui dagje, vanmiddag even langs mn stiefvader maar voor de rest alleen ff boodschappen doen en een beetje vegen enzo.. heerlijk zo een dag!
dit is weer de eerste echte ronde... daarvoor ook wel getempd en meestal wordt ik of na 10 of na 11 dagen ongesteld....
zo je hebt je bekeuring al binnen zie ik... dus nog even gelduld hebben meis, erg vreemd eerst een streep en toen weer niet hoor s6 ik hoop het voor je!!! pff dan zou ik nu wel rijk moeten zijn zeg, whahahah!!! ijg s6 met testen! nou mijn temp blijft laag... snap er niks van ff geeft ook geen ei aan terwijl ik hem wel gevoeld heb! niet leuk!
En hier is dag 28 ingegaan en nog geen rood! Wel nog steeds last van obstipatie en wat ongipijn.... Heb gisteren negatief getest. Dus of mijn HCG stijgt laat of mijn cyclus is nu toch wat langer en hebben we op het verkeerde moment geklust En toch heb ik twee weken geleden nog vruchtbaar slijm gespot etc. :x Nog maar even een paar dagen wachten en dan nogmaals een testje er tegen aan gooien. Oh ja.... neit op mijn banner letten... die wordt bij Bump kennelijk automatisch weer op een nieuwe cyclus ingesteld.
Hallo, Mijn vriendin en ik melden ons hier ook maar aan Wij zijn een lesbisch stel, door middel van IUI-D proberen wij zwanger te worden van ons eerste kindje. 9 juni is mijn vriendin geinsemineerd, 23 juni is onze NOD. De eerste poging dus extra spannend! Mijn vriendin merkt nog helemaal niets... over 6 dagen mogen we testen en dan weten we meer. Groetjes van ons
welkom meiden!!! Wat spannend moet dit voor jullie zijn!!! Ik hoop dat jullie goed gesteund worden in je omgeving! Leuk dat jullie er samen voor gaan...s6 meiden!
Ik kom even spieken en zie dat het bij Hopmarjanneke spannend is!! Dus ik kom even heel veel HCG'tjes voor jullie brengen!!!! 1...2..HUP ---->> *gooit ze in de groep*!!!
hey meiden, Wat een gezellig gebababbel allemaal hier! ik was na mn aanmelding even niet geweest omdat er teveel rood ontstond in begin juni... gelukkig is het een beetje goed aan het komen! de roze meiden gefeliciteerd.. de andere good luck in de volgende ronde! ik moet nog even afwachten... eind juni nod! vierde ronde... ik waan mezelf al weer misselijk, maar dat zullen wel spanningen zijn! vandaag een heerlijk dagje vrij, lekker van de zon genieten en er hopelijk niet teveel aan denken!! good luck!!! zet hem op.... xx
ik heb net met afvegen bruin slijm/bloed en zeer lage temp... 36,5 zou dan nu al ongi komen...? wel erg raar en vroeg heb afgelopen maandag dag 16 ei gevoeld... maar tempblijft laag... ga nu overblijven met de kids...nog even dan vakantie, heerlijk!