Ja idd. Ik heb het idee dat ik weer vanalles voel. Bah zeg[/QUOTE] whahaha ja erg is dat he??? ikke ook hoor, maak mezelf gek!!! maar toch voel ik het!
whahaha ja erg is dat he??? ikke ook hoor, maak mezelf gek!!! maar toch voel ik het![/QUOTE] Ik durf eigenlijk niets te hopen, maar kan het gewoon niet laten vanalles te voelen. En echt waar eerst had ik nooit pijn aan m'n (.)(.) voor mijn menstruatie en sinds we flink aan het klussen zijn elke keer. Echt stom!!!!!!:x Nu lijkt het wel heel erg!
Ik durf eigenlijk niets te hopen, maar kan het gewoon niet laten vanalles te voelen. En echt waar eerst had ik nooit pijn aan m'n (.)(.) voor mijn menstruatie en sinds we flink aan het klussen zijn elke keer. Echt stom!!!!!!:x Nu lijkt het wel heel erg![/QUOTE] heb ik dan geen last van...wel van bruin slijm verlies met afvegen... echt raar meestal 4-5 nagen voor nod, nooit zo vroeg... ook buikpijn onderin me buik...en zere rug beetje...
heb ik dan geen last van...wel van bruin slijm verlies met afvegen... echt raar meestal 4-5 nagen voor nod, nooit zo vroeg... ook buikpijn onderin me buik...en zere rug beetje...[/QUOTE] Theoretisch gezien kunnen we allebei zwanger zijn!!! NOD is er nog niet. Laten we voor elkaar duimen ok!!!
Theoretisch gezien kunnen we allebei zwanger zijn!!! NOD is er nog niet. Laten we voor elkaar duimen ok!!![/QUOTE] doe ik!!! maar heb voormezelf niet echt hoop aangezien we maar 1 keer hebben geklust
doe ik!!! maar heb voormezelf niet echt hoop aangezien we maar 1 keer hebben geklust[/QUOTE] 1x is kan ook echt genoeg zijn. Misschien heeft je Oma wel geluk gebracht!!!
Dank jullie allemaal voor de felicitaties...... Ga morgenochtend nog even een cb digital doen. Voor de zekerheid natuurlijk...... Ben er nog niet helemaal van overtuigd, maar ja streep is streep.... Hoe licht ook. En nog 's avonds ook.
Jaa ik laat zeker even van mij horen als ik getest heb..... Moet me echt bedwingen om niet nu al weer een test te doen.....
Het streepje is wel heel minimaal, maar als het niet met ochtendurine is, 4 dagen voor NOD.. dan zeg ik, een voorzichtige proficiat!
Hier is het streepje wel duidelijker dan op de foto, maar wel heeel licht. Ga morgen zeker nog een test doen. Heb de afgelopen dagen ik geloof 3 tests gedaan van Kruidvat en die waren echt spier wit en deze zag ik meteen wat. Dacht eerst dat ik dacht wat te zien totdat ik er mee naar manlief ging en zelfs hij zag hem. Maar morgen weten we meer.
hier weer een berichtje van mij, ik moet morgenochtend bloed prikken, testen nog steeds negatief, maar nu al 2,5 week overtijd.
hi slapers... het is nu half1 in de nacht en kan niet meer slapen... ben echt aan het spoken en draaien in bed. Nu zit ik op de bank met mijn lap en een beetje aan het rondsurfen. Nog 1 dag te gaan. Wel paar keer kramp weer gehad maar gelukkig niks. Vandaag testje halen en denk ik alvast 1 dag voor nod testen.. Oja mijn temp was 16 juni 37,05 en gisteren, 17 juni, 37,15. ben benieuwd straks..........