ohh ik heb zo zin in vakantie...ga 14juli naar italie en wou dat het nu alvast zover was! maar dan moet ik dit ruim een maand missen, pff moeilijk!
ik moet nog gewoon 10 dg tot nod...hoe ga ik dat toch doen??? oh en dan dinsdag eind van de dag naar de tandarts en ben daar dus echt bang voor...
hmm geen idee...ben al ruim een jaar niet meer geweest...al zit ik te huilen van kiespijn dan ga ik nog niet... maar nu is me zoontje 2jr en die moet dan naar de tandartst...dus vind dat ik het goede voorbeeld moet geven
Daar wouden we dit jaar ook heen gaan (naar het Gardameer) maar we hebben toch maar voor west Frankrijk gekozen
Ik heb het er ook nooit niet zo op hoor om naar de tandarts te gaan. Probeer het ook meestal uit testellen Inderdaad het goede voorbeeld geven anders krijgt hij er ook schrik van 8)
tja idd. heb toen ik een jaar of 17 was nare ervaring...ik word heel benauwd als hij met boren watten in je mond doet...heb ik het idee dat ik geen adem kan krijgen en voel ik me naar...gaf dit toen benauwd aan zegt hij doe toch normaal...dus sindsdien ga ik er echt met tegenzin heen...en dan echt 2 dg van te voren buikpijn van stress maar probeer het goede voorbeeld te geven!
Wat raar dat een tantarts zo reageert Ik heb paar jaar geleden een operatie gehad aan een tand en toen kreeg ik spuiten in mijn gehemelte en die deden zo'n pijn dat ik bang ben als ik boven gaatjes heb dat ik weer een gemene spuit krijg.
ohh ja ik vind het ook zo'n ...! spuit in gehemelte is idd erg gevoelig, maar ik heb gelukkig een zeer hoge pijngrens
Ik ook maar ging toen echt door de grond maar zijn wel andere spuiten als die voor een verdoving van een gaatje maar toch denk ik dan misschien pakken ze wel de verkeerde.
He Ilse, Heb ik ook gehad. Tegenwoordig neem ik mijn MP3 speler mee naar de tandarts met een lekker muziekje erop. Je hoort dan dat boren nog wel, maar ik richt me dan op dat muziekje en dan kan ik redelijk ontspannen. Liefs
Hoi dames, Ben ik weer even. Pffff loop ik net even weer naar de wc met de test, kom ik daar in ander licht zie ik hem meteen het streepje. Nog steeds heel licht maar hij is er wel...... Het ligt er ook echt aan hoe je er naar kijkt. In vol licht zie ik er dus niets van en nu in een wat donkerdere setting weer wel...... Hmmmmm. Morgen ochtend maar nog een doen...... Kan hier echt niet tegen. Heb al weer hoofdpijn, maar dat heb ik dan sinds 2 jaar geleden ook al weer een week.
Zo is dat!!! Geen praat meer over de tandarts, maar genieten van het weekend!!!!!! Ga je nog iets leuks doen?